Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Millä lentokentillä olette olleet / käyneet ?

megamatka

Itse oon ollut hki-Vantaalla,tampere-Pirkkalassa,Tukholmassa arlandassa,Lontoossa stanstedin ja gatwicin(vai miten nyt kirjoitetaankaan)lentokentillä,Teneriffan eteläisellä lentokentällä,Madeiran funcalin lentokentällä,Frankfurtin lentokentällä,lubljanan,Milanon,Madridin,corkin,Amsterdamin ja Kööpenhaminan lentokentillä...

39

1202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paljon_matkusteleva

      Mää oon ollut Härmälän lentokentällä
      ja Oripään lentokentällä. Aika huono tax-free kummassakin kentässä on.

      • pipopipoooo

        minäkin olen ollut härmälän kentällä,muistaakseni 1973.


      • BurnOut

        Mää kans 70/80-lukujen taiteessa kun siellä oli kiihdytysajot pariin kertaan ;))


    • IAH

      Noin 200 eri kentällä olen käynyt. Pelkästään USA:n lentokenttiä olen kolunnut 30 kpl.

      • wereeew

        ahaa.olet kummelilentäjä.


      • KOOVEx

        Mä oon ollu Vesivehmaan internationalissa. Oli tosi hyvä Tax Free; taskulämmintä kossua pullotolkulla.


    • Matkustajas

      Joensuu,helsinki-vantaa,tukholma,köpenhamina ,milano ,toronto, amsterdan,hampuri,berliini, budapest ,barcelona,

    • Mikä_aloitus

      Minä en matkusta lentokentille, vaan niiden läpi.

      Ja mistä helvetistä voisin muistaa, millä lentokentillä olen käynyt, mitä väliä sillä on?

      • onsilläjoskusväliä

        Voi sillä joillekin olla. Jotkut tykkää pistää ylös kentät joiden kautta on kulkenut, toiset kirjaa ylös myös lentokoneiden tyypit ja rekisteritunnuksetkin. Harrastus siinä missä muutkin. Jotkut jopa matkustavat vain siksi, että pääsevät kulkemaan itselle uuden kentän kautta tai matkustamaan jollain tietyllä lentokonetyypillä.


    • yhen_kerran

      malmin lentokentällä

      • öpomnvzaw

        olen ollut vesivehmaan kentällä.


      • Nuu6

        pitikö sielä pullottaa vesi vessassa, vai oliko vesi ilmasta vehmaalla?


    • worldcitizen

      malmilla ja seutulassa

    • Omnibus

      Ei jaksa kirjoittaa kuin lyhenteet, mutta asiasta kiinnostuneille niiden pitäisi olla selvää pässinlihaa. Vaivaiset 30 kenttää kertynyt, pitäisi varmaan lennellä enemmän. Jotakuinkin aakkosjärjestyksessä:
      BLK, CGK, CTS, DUB, DPS, GMP, HEL, HKG, HND, HNL, IBR, ISG, ITM, IVL, JOG, JYV, KIX, KMQ, KOJ, MKK, MMY, NCL, NGO, NRT, OGG, OKA, RVN, TAK, TMP, TPE.

      • IATA

        HEL, TKU, TMP, POR, JYV, KUO, KOK, RVN, KTT, IVL, ARN, GOT, CPH, OSL, RIX, VNO, KIV, TGD, TIA, ATH, IST, VIE, BUD, TXL, DUS, FRA, MUC, BLQ, FCO, ACE, BCN, LIS, CDG, AMS, BRU, LHR, EDI, DUB, JFK, ORD, SFO, GIG, GRU, IGU, AEP, NRT, HND, KIX, ICN

        Maantieteellisesti jossain järjestyksessä muistinvaraisesti, lisäksi kourallinen yksityiskoneiden käyttämiä kenttiä Suomessa. Lisää pitää tietenkin kerätä.


      • AutisticFinski

        Neurologit voivat karkeasti mittailla, miten hyvin yksilö muistaa kirjainyhdistelmiä tai jopa hahmottaa kuvamuistilla kirjaineten oikeassa jörjestyksessä kirjoitusta. Tässä on jo pitkä lista muistettuna. Kenties ollut pikään alan toimija.


    • Tänään_

      viimeeksi kävin Immolan lentokentällä.

    • IAH

      Olen käynyt kahta lentokenttää lukuunottamatta kaikissa vuoden 2014 top 30 maailman matkustajamäärissä vilkkaimmalla lentokentällä.

    • kova.lentämään

      Lusin varalaskupaikan läpi pysähtymättä oon ajanu pari kuus kertaa, ei siinäkään taxfreetä ole.
      Malmin kentästä oon nähny kuvia.

    • pallonaama

      helsinki-vantaa, tukholma, münchen, lontoo(heathrow sekä gatwick), barcelona, los angeles ja tokio(narita)

    • 29v

      Kauhavan kentällä olen oleillut pisimpään.
      Ja Utin kenttä, jonne lensin ilmavoimien DC-3:n rahtiversiolla. Kyytiläisenä.
      Muut, yli 150:n nousun ( ja vastaavasti laskun ) kentät ovat olleet lyhyemmän tutustumisen kohteina.

    • Semmooset

      Helsinki, Pirkkala, Kuusamo, Kaunas, Budapest, Antalya, Las Palmas, Banjul, Hania, Larnaca ja Hurghada.

    • fep

      HEL, TKU, TMP, JYV, KUO, SVL, KOK, RVN, KTT, IVL, ARN, CPH, TLL, FRA, MUC. AMS, BRU, DUB, LHR, SNN, SKG, KIX, CNS, SYD, GIG, MIA, ATL, JFK, PIT, BOS, LAX, BWI

    • Lentämään

      HEL=Helsinki, TKU=Turku, JYV=Jyväskylä,BKK=Bangkok, CNX=Chiang Mai, HKG=Hong Kong, SGN= Ho Chi Minh City, DPS=Bali, KUL=Kuala Lumpur, KBV=Krabi, HKT=Phuket, USM=Samui, LGK=Langkawi, PEN=Penang, GDN=Gdansk, TFS=Tenerife South, LPA=Gran Canaria, PVK=Preveza, RHO=Rhodos, ALC=Alicante,
      HRG=Hurghada, SSH=Sharm el Sheikh, GOI=Dabolim Goa, BOJ=Burgas, BUD=Budapest

      • AutisticFinski

        Tämä on jo informatiivisempi!Kiitos aukikirjoittamisesta:)


    • matkustaja57

      Helsinki, Tromssa, Svalbard, Budepest, Antalya, Almeria, Hania, José Martin (havanna), Santorini, Amsterdam, Pariisin CDG, Sint Maarten ja Curacao.

    • Vantaalla, Turussa, Oulussa, Tallinnassa, Kööpenhaminassa, Münchenissa, Brysselissä, Pekingissä, Chongqingissä, Guangzhoussa ja Hongkongissa tähän mennessä.

    • Espoostako

      Helsinki, Joensuu, Kuopio, Savonlinna, Kittilä, Oulu, Rovaniemi, Oslo, Trondheim, Tukholma, Riika, Moskova, Pietari, Sotshi, Varsova, Praha, Kööpenhamina, Wien, Hampuri, Munchen, Dusseldorf, Frankfurt, Rooma, Madrid, Ateena, Kypros, Sardinia, Dubai, New York, San Francisco, Seatte, Atlanta, Dallas, Miami, San Jose, New Delhi, Singapore, Bangkok, Phuket, Krabi, Langkawi, Bali, Jakarta, Kuala Lumpur, Ho Chi Min, Hanoi, Dhaka, Manila, Sydney, Melbourne, Brisbane, Auckland, Christchurch, Queenstown, Blenheim, Male, Vientiane, Phnom Pen...jne eihän noita kaikkia varmaan edes muista

    • Anonyymi

      Vain Hesa-Vantaan p.puoleisella kalliolla. Hyvin näyttää aika pysähtyvän kun MD-11 lentää yli.

    • Anonyymi

      Hyvinkään kentälläkin on tullut käytyä, KRÖHÖM! Mieleenjäänein kokemus oli laskeutuminen Hongkongin vanhalle kentälle kerrostalojen yli.

      Ihan hauska kokemus oli myös Mtwaran lentokenttä Tansaniassa. Sisäänkäynnillä tutkittiin tarkasti, että lentolippu löytyi. Ilman sitä rakennukseen ei päässyt lainkaan.

      Tosin jos vaivautui kiertämään ison ladon kokoisen "terminaalin" kiitoradan puolelle, sieltä puuttui koko seinä ja sisälle saattoi kävellä ilman mitään kyselyjä. 😁

      Tullitarkastaja silmäili epäilevästi sähköparranajokonettani ja kummasteli, mikä se oli. Vieressä valistuneempi virkailija ilmoitti epäilijälle, että "eurooppalaisilla on tuollaisia", ja asia oli sillä selvä.

    • Anonyymi

      Jämillä lentokentällä. Hotellista sai ostaa kaljaa.

    • Helsinki- Vantaa, Rovaniemi, Kittilä, Ivalo.
      Tukholma, Oslo, Kööpenhamina, Praha, Varna, Burgas, Palma de Mallorca, Ahmadabad, Bangkok (Molemmat kentät), Phuket, Krabi, Chiang Mai, U-Tapao.

    • Anonyymi

      Helsinki, Tampere, Turku, Tukholma, Pietari, Arkangeli, Riika, Hampuri, Berliini (BER), Frankfurt, München, Bryssel, Gdańsk, Varna, Pariisi (CDG), Lontoo (ainakin LHR ja STN, ehkä myös LGW), Rooma, Napoli, Lissabon, Antalya, Tel Aviv

      • Anonyymi

        Monastir unohtui.


    • Anonyymi

      No Suomessa oon ollut Helsinki-Vantaanlentokentällä. En tiedä ulkomaiden kenttiä...

    • Anonyymi

      Oon ollut vaan HKI-Vantaalla.

      • Anonyymi

        Siis Suomessa, kreikkalaisten kenttien nimiä en kyllä tiiä.🤔🤔


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      92
      2412
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2164
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      1993
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1868
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1702
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1622
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1476
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1450
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      74
      1419
    10. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    Aihe