Mies minun makuuni

muumipeikkotar

kerro 60 nainen minkälainen mies on sinun makuusi. Onko se yksiselitteinen makuasia. Mieskin voi vastata mikä tekee hänestä naiselle mieluisan .

97

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seonsiinä_

      Älykäs, hellä, terve, luotettava ja komea. Eiköhän siinä ole kaikki mitä mieheltä toivoisin. Onko sellaisia vapaana?

      • VoiNäitäTopListoja

        Älykäs? Älyni unohtui kansakoulun harmaan pulpetin alle harmaa jakkuisen harmaa nutturaisen opettajan pistävän katseen sivaltamana.
        Hellä? Raakaa ja raskasta työtä ikänsä tehneenä, karheat kädet ei hivele kovin hellästi joskaan ei murjokaan.
        Terve? No niin terve kuin kykenen ja saan salattua lääkäriltä.
        Luotettava? Viimeistään nainen asettaa luotettavuuden kyseenalaiseksi. Saattaa olla mustasukkainenkin. Aiheetta.
        Komea? Ei jakoa Skandinavia Hunksien harjoittelu porukkaan, hyvä jos pärjää kirkonkylän ikä Hunksien rollaattoriryhmässä. Itsellä ei rollaattoria.

        Että ei mitään jakoa. Eikä huumoria tippaakaan. Tosikko kuten näkyy.


      • Harmaa.mies

        Kerroitkin minun ominaisuuteni. Paitsi että paremmin kuin mihin itse olisin pystynyt.
        Ja 13 1 ei sitten ole 14 Suoli24.fi:n laskuopin mukaan.
        Tällä viivästyksellä saadaankin aikaa tarkastaa ja tarvittaessa sensuroida määritellystä lähteestä tulevat viestit.


    • Psykoterapeutitar

      Kuusikymppinen mies! Eikö ole jo vähän mennyttä kauraa, kuten kuusikymppinen nainenkin?

      Alkaa olla kaikenlaista vaivaa, ikävää hajua, lääkitystä, elämässä fakkiutuneet kuviot! Mitä muuta?

      • eppu2

        Ei sellaista olekkaan, kuin mennyttä kauraa. Kyllä psykoterapeuttitaren pitäisi tietää mikä viimeksi sammuu.


      • Psykoterapeutitar

        Miltä kuullostaa; mennyttä lamppua? Lamppu se viimeiseksi sammuu!

        Ok! Kuusikymppinen on mennyttä lamppua :-O jos niin haluat ;-o


      • eppu2
        Psykoterapeutitar kirjoitti:

        Miltä kuullostaa; mennyttä lamppua? Lamppu se viimeiseksi sammuu!

        Ok! Kuusikymppinen on mennyttä lamppua :-O jos niin haluat ;-o

        Ei tuu mitään, hullummaks vaan menee. Oikeeta vastausta minä havittelin, eikä se liity yksinomaan kuuskymppisiin. Se pätee vaikka 100-vuotiaisiin.


      • sehänseon
        eppu2 kirjoitti:

        Ei tuu mitään, hullummaks vaan menee. Oikeeta vastausta minä havittelin, eikä se liity yksinomaan kuuskymppisiin. Se pätee vaikka 100-vuotiaisiin.

        Mennyttä kalua? :)


      • eppu2
        sehänseon kirjoitti:

        Mennyttä kalua? :)

        Kyllä minun vastaukseni olisi paljon siivompi.
        Mutta, jos kauraan lasketaan kalu, tuo käy kyllä osavastauksesta.


      • Kaikkikalutpelaa

        Ettekö naiset kehu koskaan miehestä, että juu se on ihan toimivaa kalua koko mies, mitä?
        Minulla toimii, jos tarvitsee, työkaluja unohtamatta ja usein miten juuri ne työkalut.


      • eppu2
        Kaikkikalutpelaa kirjoitti:

        Ettekö naiset kehu koskaan miehestä, että juu se on ihan toimivaa kalua koko mies, mitä?
        Minulla toimii, jos tarvitsee, työkaluja unohtamatta ja usein miten juuri ne työkalut.

        Mitäs ne sellaiset työkalut on? Ei tuu mitään. Nyt on jo kaurat ja lamput ja kalut kaikki sekaisin.


    • tellux2015

      Ei ainakaan mikään paksu paappamalli.Sopivan pituinen ( 175 cm) normaalipainoinen.Niitä vain tuppaa olemaan vähän!Huumorintajuinen ja energinen.Vapaa,oma-aloitteinen.Ei mikään takertuja siis läheisriippuvainen.

    • 1515

      Vähintään 175sm pituinen(olen pitkä),ei haise hielle ja muulle pesemättömälle lialle, alkoholin käyttö hallittua, omistaa tai hallitsee asuntoaan, ei mielenterveysongelmia, ei entinen alkoholisti.
      Ei ulkonäkö vaatimuksia.

      • VoiNäitäTopListoja

        Minulla ei ole kokemusta ammatista entinen alkoholisti.
        Voisinko alkaa nykyiseksi alkoholistiksi, olisiko se paremmin iskevä? Kuin muotia?

        Vapaa-ajan askareet ovat ajoittain niin fyysisiä, että hikeä tuppaa väkisinkin. Se ei ole niin vastenmielistä, että edes kärpänen pyörtyisi mökin seinälle ja kädetkin tulee pestyä 2 - 10 kertaa päivässä, riippuu päivän teemoista. Saunominen 2 - 3 kertaa viikossa olen pitänyt hygienia mittarina.


      • 1515
        VoiNäitäTopListoja kirjoitti:

        Minulla ei ole kokemusta ammatista entinen alkoholisti.
        Voisinko alkaa nykyiseksi alkoholistiksi, olisiko se paremmin iskevä? Kuin muotia?

        Vapaa-ajan askareet ovat ajoittain niin fyysisiä, että hikeä tuppaa väkisinkin. Se ei ole niin vastenmielistä, että edes kärpänen pyörtyisi mökin seinälle ja kädetkin tulee pestyä 2 - 10 kertaa päivässä, riippuu päivän teemoista. Saunominen 2 - 3 kertaa viikossa olen pitänyt hygienia mittarina.

        Hikiset harrastukset vaatii päivittäisen peseytymisen ja kalsareiden vaihdon!
        Mille mahtaa petisi haista jos sinne hikisenä ryömit? Saunan jälkeen taas ryömit siinne hielle haisevaan petiin, joten taas haiset hielle.


    • Rakastuneen.rukkaset

      Se valkoisella ratsulla Sinua hakemaan tuleva ritari on edelleen minimivaatimuksena. Ritarin linnaan tosin on tullut muutama torni lisää nuoruusaikojen jälkeen ja haarniska pitää olla nyt jo kultaa, kiiltokromattukaan ei kelpaa enää. Ratsusta pitää olla kantakirjat ja polveutumisasiakirjat vähintään 300 vuodelta.

      Tällainen Mies on 60 -vuotiaan 148 cm/100 kg linnattoman linnanneidon minimivaatimus. Itse pääsee vielä rollaattorilla vähän liikkeelle.
      Näitä olisi tyrkyllä omaishoidettaviksi. Muitakin on, mutta heillä on jo Prinssi saalistettuna tai sitten vaatimukset ovat ensimmäisessä kappaleessa kuvattua luokkaa tai vähän enemmän.

    • Olisit aloittaja voinut itsekin kertoa mistä tykkäät.
      Mies minun makuuni on sellainen joka pärjää ilman muiden apua kaikissa arjen askareissa ja on itsenäinen. Sellainen jonka kanssa voisi viettää laatuaikaa yhdessä mutta ei tarvitsisi herätä joka aamu yhdessä.
      Ulkoiset seikat eivät ole kovin ratkaisevia mikäli ei ole sellainen jota pelkäisi yksinäisellä metsätiellä jos sattuisi vastaan kävelemään.
      Tietenkin olisi parempi että lihavuus ei estäisi liikkumista ;)
      Olen joskus haaveillut pitkästä harmaahiuksisesta kohteliaasta herrasmiehestä jonka kanssa voisi matkustella ja harrastaa, tiedä häntä miten kävisi jos haave toteutuisi.

    • tässä-toiveeni-

      Sympaattinen, empatinen, rehellinen, avoin , fyysisesti ja psyykkisesti terve, hiukan pidempi kuin itse, tai saman pitunen, normaalipainoinen, vaaleahko , suomalainen kunnon kansalainen, samanlainen kuin itse olen,

    • Sepä tuppaa selviämään, minun kohdallani aika nopeastikin.
      Mitään vaatimuksia on turha luetella, saattavat heittää häränpyllyä, kun tositilanne tulee eteen.
      Ja on joskus tullutkin.

      • siltä.kuulostaa

        Eikö sun oma mies ookaan sulle mieluinen?


      • siltä.kuulostaa kirjoitti:

        Eikö sun oma mies ookaan sulle mieluinen?

        Olisko jo aika vaihtaa vainon kohdetta ja jättää anceli rauhaan ,jokaiseen sen kommenttiin riennät venkoilemaan.


      • siltä.kuulostaa kirjoitti:

        Eikö sun oma mies ookaan sulle mieluinen?

        No minäpä selitän, niin ymmärrät ehkä paremmin.
        Kun minulla ei ole koskaan ollutkaan tiettyä miehenmallia jota olisin hakenut.
        Yli 36 vuotta sitten tuli eteeni yllättäen ja etsimättä mies ja se oli siinä ja on edelleenkin.
        Jos olisi ollut niitä tiukkoja vaatimuksia, olisinko onneani löytänytkään. Katsonut vain, että mikähän se tuokin mies on, tuollaista en ainakaan huoli.
        Tosin polveni notkahtivat siihen malliin, jotta kaikki ehdot olisivat hetkessä kadonneet, jos niitä olisi ollut.


      • niinkösemeni
        piikkiö kirjoitti:

        Olisko jo aika vaihtaa vainon kohdetta ja jättää anceli rauhaan ,jokaiseen sen kommenttiin riennät venkoilemaan.

        Pitääkö täällä vainota jotain, angeliinaa, tai jotain muuta mieluimmin.


      • aamuhartaus
        niinkösemeni kirjoitti:

        Pitääkö täällä vainota jotain, angeliinaa, tai jotain muuta mieluimmin.

        Ei säännöissä lue että jotakin määrättyä pitäisi vainota. Kuitenkin teitä näkyy jatkuvasti palstalla pyörivän milloin kenenkin kimpussa. Jo tuo "angeliina" paljastaa sun olevan yksi heistä.


    • Tjaa...ei kai sillä mitään muuta väliä kunhan se vaan on LUTUNEN.
      (täyttää noin yleisesti ottaen melkein kaikkien minimivaatimukset, etenkin nyt kun on lopettanut tupakoimisen)

    • parempiyksin

      Kunhan ois rehellinen ja luotettava, suvaitsevainen, yli 180 cm, hyvän näköinen, tyylikäs, omillaan toimeentuleva, ei siipeilijä., terve, ei niuhottaja, eikä valittaja tai juoruileva...
      Turhaa näitä ominaisuuksia on luetella, tällaisia miehiä ei ole vapaana nuoremmissakaan, niin kuinka sitten kuuskymppisissä. Paras elellä edelleen yksikseen, vaikka hyvä nainen olenkin. En kyllä ole miestä etsiskelemässä, miksi ottaisin itselleni sellaista, mitä en tarvitse.

    • Viatonsivullinen

      Minä maistan, jos maistuu hyvälle on oikea:)

      • siilimuori

        Ja mie nuuskutan, jos aromit on kohillaan, siis miellyttävä omainaistuoksu, se on aina plussaa,


    • ent.siivoojaparka

      Minulla ei vanhanapiikana voi olla mitään suurempia vaatimuksia miehille. Ovatpahan niinkuin ovat. Omapahan on asiansa. Monesti vain olen hymyillyt luojan bisarrille huumorintajulle miehen luodessaan, enkä ihan vähiten miesten vessoja siivotessa.
      Mikä sitten on minun mieleiseni mies, niin samanlainen hän on kuin mieleiseni ihmiset yleensäkin:
      -Itsenäinen, omilla aivoillaan ajatteleva, joka ei ole yleisen suuntausvirran vietävissä.
      -Kärsivällinen, huumorintajuinen ja rauhallinen, sitä tarvitaan minun kanssani.
      -Luotettava ja rehellinen, joka uskaltaa sanoa mielipiteensä rehellisesti ilman valkoisiakaan valheita. Uskaltaa olla eri mieltä kanssani.
      -Hyväksyy minut sellaisena kuin olen eikä pyri muuttamaan minua muuksi, kaikkia toisia saa yrittää muuttaa.
      -Antaa minun nukkua aamulla niin kauan kuin minua nukuttaa.
      -Mielellään minua älykkäämpi, sillä vastakohta viehättää.
      -Osaa ottaa elämän rennosti lonkalta, nipottajista otan etäisyyttä.
      -Bonusta olisi osata käyttää vähintäin mikroa. Essuja on valmiina.
      -Tohvelisankarit älköön vaivautuko. Annan mielelläni määräyksiä, mutta en arvosta niitä, jotka tottelevat kuin koira joka komenteluani. (Hyväksyvät myös sen, että minä en tottele kaikkia määräyksiä.)
      Ulkonäöllä, pituudella ja painolla ei mitään väliä eikä värilläkään muuten, mutta mieluummin viihdyn tämän tyypillisen pohjoismaalaisen ulkonäön omaavien seurassa.
      Siinä nyt vähän alkuunsa. Listani olisi varmaan pari metriä pitempi, jos tarkkaan miettisin ja pääsisin kunnolla vauhtiin. Kuten huomaatte, niin ei mitään mahdottomia vaatimuksia.

      • OnneksiOlkoonBingo

        Olet lunastanut paikkasi vanhanapiikana, listassasi ei ole mitään pois jätettävää :)
        Miehenä en tee edes kauppalistaa. Siinä saattaisi lukea "Ota akka jos osuu samaan kassajonoon, katso onko tarjouksessa vai hintansa väärti, takuu ja käyttöohjeet mukana".


      • ent.siivoojaparka
        OnneksiOlkoonBingo kirjoitti:

        Olet lunastanut paikkasi vanhanapiikana, listassasi ei ole mitään pois jätettävää :)
        Miehenä en tee edes kauppalistaa. Siinä saattaisi lukea "Ota akka jos osuu samaan kassajonoon, katso onko tarjouksessa vai hintansa väärti, takuu ja käyttöohjeet mukana".

        Näin just. Vain paras on kyllin hyvää minulle. En ole mitä vain miestä vailla. Toisinsanoen en ole ollut etsimässä miestä koskaan. Toisinaan niitä on vain kohtalo lähettänyt tielleni, mutta aina niistä on päästy, toisista helpommin kuin toisista.


      • nyk.joutilas

        Olen siis juuri etsimäsi. Miksi emme ole tavanneet koskaan?


      • ent.siivoojaparka
        nyk.joutilas kirjoitti:

        Olen siis juuri etsimäsi. Miksi emme ole tavanneet koskaan?

        Etsimäsi????? Enkö juuri kirjoittanut, että en ole ollut etsimässä miestä koskaan.


    • saimis

      Tällä iällä voi laittaa kaikkien entisten miesten hyvät ominaisuudet toivomuslistaan. Eka oli älykäs ja hyvä puhumaan, hyvän näkönen, fiksu ja hurmaava, toka oli esiintymiskykyinen ja-haluinen, kolmas hyvä liikemies, neljäs rikas, viides hyvä rakastaja----

      • Hehhehkomiikkaa

        Entä se kuudes, köyhä ja tavallinen----


    • Heikunkeikku

      No ei mulla ole kummosia toiveita mimmonen sen miehen pitäisi olla.
      Toki tietysti pieniä vaatimuksia. Rannikkolaivurikurssin käynyt on tietysti ihan must-juttu.
      Vene, isohko, tietysti kans tarttis olla. Rahaakin plakkaris sen verran, että pieniä hemmottelulahjoja aika ajoin minulle kantaisi. Siis ei nuukan sorttinen tyyppi.
      Ei kerrostaloihminen.
      Turhan höpöttäjä, vouhottaja, naismainen tai tikkusäärinen ovat seikkoja, jotka eivät minua miellytä.
      Joo ja miesten hajuvesi vai mitä ne litkut on häh, niin miun maun mukkainen mies ei niitä läträä päälleen peittämään miehistä sulotuoksuaan:)
      Ai tumma vai vaaleeko? Tummat ovat jotenkin aina saaneet mun silmämunat kääntymään. Viikset, parta tai silonaama. Mutta ei karheaa sänkeä. Sänki krapsuttaa mun naamaihoa inhottavasti. Siis kun suuteloi tai muuten puskoo naamoja vastakkain, silleen ku kissit toisilleen tekee. :)

    • siilimuori

      Mulla on yksi ehdoton vaatimus ja se on se että pitää ehottomasti osata MYÖS höpöttää. Minä en millään jaksa 100%:sta höpöttämättömyyttä.Tosin asiaakin voisi joksus aina olla seassa, sillain kivaksi tilkkeeksi :).

      • Jos minulla joku vaatimus olisi, niin juuri tuo höpötys. :) Ellei sitä ja huumoria ole niin mistään ei tule mitään.


      • siilimuori
        Anceli kirjoitti:

        Jos minulla joku vaatimus olisi, niin juuri tuo höpötys. :) Ellei sitä ja huumoria ole niin mistään ei tule mitään.

        Näin on, elämä käypi muutoin liian totiseksi. Niin kauan kun on huumoria, on myös elämää.


      • ent.siivoojaparka

        Minä en sillä tavalla jatkuvasti höpöttävää huulenheittäjää kaipaa. En jaksaisi. En ihmeessä.
        Elämästä löytyy huumoria ilman jatkuvaa höpötystäkin. Huumorintajulla tarkoitan sitä, että pystyy näkemään elämän koomiset puolet, pystyy näkemään esim. raivokohtaukseni koomisessa valossa.


      • siilimuori
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Minä en sillä tavalla jatkuvasti höpöttävää huulenheittäjää kaipaa. En jaksaisi. En ihmeessä.
        Elämästä löytyy huumoria ilman jatkuvaa höpötystäkin. Huumorintajulla tarkoitan sitä, että pystyy näkemään elämän koomiset puolet, pystyy näkemään esim. raivokohtaukseni koomisessa valossa.

        Sissossentäs. Minä en kahtois ennää yhtää raivokohtausta. Mieluummin liikahöpötyskin kuin ilmanaikuiset raivarit.


      • siilimuori kirjoitti:

        Sissossentäs. Minä en kahtois ennää yhtää raivokohtausta. Mieluummin liikahöpötyskin kuin ilmanaikuiset raivarit.

        Ei todellakaan raivareita saavaa, eikä kaiken aikaa höpöstelevää.. Vaan sillä lailla sopivasti ja mukavasti, sopivissa tilanteissa. ;)


      • siilimuori
        Anceli kirjoitti:

        Ei todellakaan raivareita saavaa, eikä kaiken aikaa höpöstelevää.. Vaan sillä lailla sopivasti ja mukavasti, sopivissa tilanteissa. ;)

        Juu, oikiastaan tilannekomiikka on sitä parasta. Kesken asia-asian tapahtuu jotain koomista. Parraat naurut saa sillain, useimmiten. Ja kyllä höpötyksilläkin on aikansa ja paikkansa.


      • ent.siivoojaparka
        siilimuori kirjoitti:

        Sissossentäs. Minä en kahtois ennää yhtää raivokohtausta. Mieluummin liikahöpötyskin kuin ilmanaikuiset raivarit.

        Ei ilmanaikuisia raivareita ole olemassakaan, ei ainakaan minulla. Onko ilmanaikuista ukonilmaa olemassa? Kunnon raivari puhdistaa ilmaa niinkuin ukkosmyrsky ja sitten taas aurinko paistaa ja on helpompi hengittää.


      • siilimuori
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Ei ilmanaikuisia raivareita ole olemassakaan, ei ainakaan minulla. Onko ilmanaikuista ukonilmaa olemassa? Kunnon raivari puhdistaa ilmaa niinkuin ukkosmyrsky ja sitten taas aurinko paistaa ja on helpompi hengittää.

        Hyi kauhia. Minä en ainakaa kahtois yhtää raivaria. Kyllä aikaihmisen pitää osata hillitä ihtesä niin että osaa käyttäytyä. Hyvään tasapainoiseen käytökseen ei raivarit kuulu. Minusta raivarissa on menty jo tietyn sopivaisuusrajan yli. Mutta makusa kullakin.


      • sanonpanäin

        Samaa mieltä. Pitää olla todella epävakaa tunne-elämä, että siihen sisältyy sitten raivarit ja muu epäsosiaalinen käyttäytyminen niin parisuhteissa kuin ilman. Vaikka on sanonta, että lihavat naiset ovat leppoisia, kyllä heissä on monia yksilöitä jotka ovat kitkeriä, katkeria ja raivottaria.


      • ent.siivoojaparka
        sanonpanäin kirjoitti:

        Samaa mieltä. Pitää olla todella epävakaa tunne-elämä, että siihen sisältyy sitten raivarit ja muu epäsosiaalinen käyttäytyminen niin parisuhteissa kuin ilman. Vaikka on sanonta, että lihavat naiset ovat leppoisia, kyllä heissä on monia yksilöitä jotka ovat kitkeriä, katkeria ja raivottaria.

        Myönnän. Tunne-elämäni on normaali. Nauran kun naurattaa, itken kun itkettää, puran vihani kun olen vihainen (en silti kenenkään kimppuun käy)... Kitkeryyttä ja katkeruutta en tunne hetkeä kauempaa, koska puran tunteeni siinä ja silloin enkä anna niitten jäädä kytemään pinnan alle.
        En tiedä, miten sinä siihen liität huonon käytöksen ja epäsosiaalisuuden tai heitit sitten termin ilmaan tietämättäsi, mitä epäsosiaalisuus tarkoittaa:
        "Epäsosiaalinen persoonallisuushäiriö (engl. Antisocial personality disorder, lyh. APD) on persoonallisuushäiriö, jonka kantaja ei ymmärrä toisten tunteita tai erillisyyttä omasta itsestä samoin kuin muut, tai vaihtoehtoisesti ei kykene ottamaan niitä huomioon tavalliseen tapaan. Hän voi olla älykäs ja ymmärtää lain sekä käytöstavat sääntöinä, mutta ei pysty samastumaan niihin tunteiden tasolla. Hän ei pysty yleistämään käytössääntöjä tai toimimaan vastavuoroisesti, vaan toimii suoran, yksilöllisen, hetkellisen etunsa hyväksi. Rangaistukset tehoavat huonosti tai ei ollenkaan."
        Tuon mukaan en ole epäsosiaalinen.
        Pystyttekö pidättelemään aurinkoa paistamasta? Pystyttekö pidättelemään sadetta? Pystyttekö pidättelemään ukkosmyrskyä? Pystyttekö pidättelemään tuulta?... Haluatteko, että ilma on aina samanlainen tasaisen tyyni puoliaurinkoinen poutasää?
        Ne on vain hyväksyttävä niinkuin minutkin. Muutenhan on aina vara kääntää selkänsä ja poistua seurastani.


      • eivät.sovi.samaan
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Myönnän. Tunne-elämäni on normaali. Nauran kun naurattaa, itken kun itkettää, puran vihani kun olen vihainen (en silti kenenkään kimppuun käy)... Kitkeryyttä ja katkeruutta en tunne hetkeä kauempaa, koska puran tunteeni siinä ja silloin enkä anna niitten jäädä kytemään pinnan alle.
        En tiedä, miten sinä siihen liität huonon käytöksen ja epäsosiaalisuuden tai heitit sitten termin ilmaan tietämättäsi, mitä epäsosiaalisuus tarkoittaa:
        "Epäsosiaalinen persoonallisuushäiriö (engl. Antisocial personality disorder, lyh. APD) on persoonallisuushäiriö, jonka kantaja ei ymmärrä toisten tunteita tai erillisyyttä omasta itsestä samoin kuin muut, tai vaihtoehtoisesti ei kykene ottamaan niitä huomioon tavalliseen tapaan. Hän voi olla älykäs ja ymmärtää lain sekä käytöstavat sääntöinä, mutta ei pysty samastumaan niihin tunteiden tasolla. Hän ei pysty yleistämään käytössääntöjä tai toimimaan vastavuoroisesti, vaan toimii suoran, yksilöllisen, hetkellisen etunsa hyväksi. Rangaistukset tehoavat huonosti tai ei ollenkaan."
        Tuon mukaan en ole epäsosiaalinen.
        Pystyttekö pidättelemään aurinkoa paistamasta? Pystyttekö pidättelemään sadetta? Pystyttekö pidättelemään ukkosmyrskyä? Pystyttekö pidättelemään tuulta?... Haluatteko, että ilma on aina samanlainen tasaisen tyyni puoliaurinkoinen poutasää?
        Ne on vain hyväksyttävä niinkuin minutkin. Muutenhan on aina vara kääntää selkänsä ja poistua seurastani.

        Kyllä luonnonvoimat on eri juttu kuin ihminen jonka pitäisi pystyä säätelemään raivonpuuskiaankin.


      • ent.siivoojaparka
        eivät.sovi.samaan kirjoitti:

        Kyllä luonnonvoimat on eri juttu kuin ihminen jonka pitäisi pystyä säätelemään raivonpuuskiaankin.

        Ja kukahan niin on määränny, missä ja koska?


      • eivät.sovi.samaan
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Ja kukahan niin on määränny, missä ja koska?

        No et kait sinäkään luonnonvoimille mitään mahda mutta omaa käytöstään voi aina miettiä raivoaako vaiko ei. Mut jos et pysty niin oma on asias.


      • ent.siivoojaparka
        eivät.sovi.samaan kirjoitti:

        No et kait sinäkään luonnonvoimille mitään mahda mutta omaa käytöstään voi aina miettiä raivoaako vaiko ei. Mut jos et pysty niin oma on asias.

        Vastaa nyt vihdoinkin miksi pitäisi. Äläkä vaan jankuta tuota samaa.
        Meidän perheessä on aina ollut luvallista näyttää tunteensa, myös kiukkunsa ja niin se tulee olemaan jatkossakin.


      • eijaksa
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Vastaa nyt vihdoinkin miksi pitäisi. Äläkä vaan jankuta tuota samaa.
        Meidän perheessä on aina ollut luvallista näyttää tunteensa, myös kiukkunsa ja niin se tulee olemaan jatkossakin.

        Herran ristuksen tähären, riehu ja raivoa mun puolesta niin paljon kuin haluat.


      • ent.siivoojaparka
        eijaksa kirjoitti:

        Herran ristuksen tähären, riehu ja raivoa mun puolesta niin paljon kuin haluat.

        Oi kiitos!!!!! Vaikka en minä siihen olisi sinun lupaasi tarvinnut, niinkuin en muuhunkaan tekemisiini.
        Justiin naurettu porukalla yhden täysin urautuneen muusikon raivaria, kun hän luuli unohtaneensa tehdä veroilmoituksen mikä on tehtävä vasta toukokuun neljänteen päivään mennessä. Karmeaa nähtävää sillä hetkellä, mutta niin hullun huvittavaa.
        Luulisi suomenkielen olevan rikkaampaa kirosanojen suhteen kuin ruotsinkieli, mutta ei se niin ole, ei se ole.


    • Minulla on hieman alhainen kynnys turhanpäiväiseen höpinään. Huom: tykkään kovasti huumorintajuisista ihmisistä ja huumorista yleensäkin mutta jotenkin en osaa yhdistää huumoria ja höpinää. Huumorissakin pitäisi olla jonkinlaista ideaa että se miellyttäisi. Minun ihannemieheni ei höpise turhia se osaa laskea leikkiä asioista ja olla ystävällinen ja kiva, mutta ainainen pashan jauhaminenkin väsyttää ja on osattava pitää välillä paussejakin äänessäolemisesta.

    • bessie-

      Riippuu siitä millaiseen käyttöön niitä tarvitsee, eli melkein kaikki käy. Ei siis välttis pelkkä yksiselitteinen makuasia.

      https://youtu.be/G0Ubgd9LlfU

      • enihmettele

        Ai sulle kelpaa ukko kun ukko silloin kun panettaa.


      • komppaanmiehenä

        Kyllähän naisiakin "panettaa" ja silloin se on perusteltu totuus jos/kun ottaa miehen edes panemisen väärtiksi :)


      • jotainrajaa
        komppaanmiehenä kirjoitti:

        Kyllähän naisiakin "panettaa" ja silloin se on perusteltu totuus jos/kun ottaa miehen edes panemisen väärtiksi :)

        Mä kyllä hiukka valitsisin kenen kaa lähtisin, jotain vaatimuksia sentäs pitää olla. Jonkun juopon turan kaa en sänkyyn menis.


    • mun.miäleen

      Semmonen jolla on viikarimaisuutta olememuksessaan. Joka omaa leikkisän tyylikkään pukeutumistyylin. Niinku silleen vaikka, että on pipon reuna rullattu Jack Custoon tyyliin tai takaraivolla ja kaulaliina huolettoman näkösesti kietastu.

    • mimmimum-mi

      Hyviä ominaisuuksia vaikka kuinka paljon....miehelle..on esitetty.. ei oikein osaa enää mitään erityistä lisätä...paitsi ei sitä miestä voi aivan kokonaan muokata oman muotin mukaan....pientä särmää sentään pitää olla...

      • ent.siivoojaparka

        Näin minä ajattelen. Ei mitään mieltä ottaa ketään muokattavakseen tai vapaaehtoisesti alistua toisen muokattavaksi. Liian työlästä. Kyllä se pitää olla valmiiksi prick sellainen kuin sen haluaa olevan tai sitten jos ei sellaista osu kohdalle, niin miten kamalan hyvä onkaan elää ihan omassa seurassaan.


    • Kuuskymppitär

      Lausu mulle itse tehty runo,ja olen myyty.

      • 1eero

        Täs mies vail vertaa.
        Sua palvelisin monta kertaa
        Sut kukittaisin monta kertaa
        Sä olisit mulle vailla vertaa
        Sut sulkisin syliini vailla verkaa

        Oma tekemä vailla vertaa


      • vertaansa.vailla
        1eero kirjoitti:

        Täs mies vail vertaa.
        Sua palvelisin monta kertaa
        Sut kukittaisin monta kertaa
        Sä olisit mulle vailla vertaa
        Sut sulkisin syliini vailla verkaa

        Oma tekemä vailla vertaa

        Tuo runos on vailla vertaa,
        en nähnyt ole yhtään kertaa,
        että joku voi sanoa vailla vertaa,
        noin monen monta kertaa.


    • Pikkuperfektionistikin

      Ei sellaista ole olemassakaan, sanoo täydellisyyden tavoittelija.

      • Saisinpasellaisen-heh

        Mutta lisää 10-uutimien jälkeen tulleen Dressman-mainoksen muistuttamana; siinäpä habitus, josta sisäinen elämä nytkähtää joka kerta. Veret seisauttava hymy.


    • apu.va

      Pirkka-Pekka Petelius.

      • wauuu

        Sean Connery, Richard Gere


      • sata.c
        wauuu kirjoitti:

        Sean Connery, Richard Gere

        Georg Clooney tuoksuu varmaan kaikista maailman parhaimmalta. Ne ripset, se hymy, se älykkyys. Kiva katella häntä leffoissa... Silmät lepää vanhalla.


    • Viatonsivullinen

      Mies pukeutuu omalla tyylillään, miten haluaa, kuten minäkin. Pysyy persoonallisena, samoin hius ja partajutut, kaikki käy minkä mies on itse valinnut.
      Olen elämässä oppinut, ettei minun tarvitse tietää kaikkea paremmin kun muut.

      Seinään kirjoitettu.

      Varo niitä
      jotka väittävät tietävänsä
      mitä sinä haluat

      Tommy Taberman
      Veren sokeri

    • GordonBleu

      Suomalainen mies on kaipaillut ja haikaillut luultavasti lähes kaiken nimisten naisten perään iskelmissä ja muissa lauluissa, mutta entäs suomalainen nainen?
      Minulle ei tule mieleen naisten esittämissä kappaleissa haikailtavan kuin Kustaan ja Gabrielin perään.

      "Mua lemmitkö vielä oi Kustaa,
      onko rakkautes ruostumaton ....."

      ja

      "Tule Gabriel takaisin,
      sukke kaikkeni annan
      käteesi kannan (tai jotain sinnepäin) ...."

      Eli onko oltava Kustaa tai Gabriel?

      • ent.siivoojaparka

      • siilimuori

      • siilimuori

      • regei

      • GordonBleu

    • Huumorintajuinen ja lempeä.
      Alaston kokki, eiku hetkinen, se saa tulla vasta n. 3 vuoden päästä kun lapset ovat lähteneet.
      Oli muuten viittä vaille etten laittanut kissa-kuiskaajaa. Mutta niissä on se huono puoli, että ovat opetelleet kissa-kieltä koska kissat monikossa kiinnostaa. Kun yksi on kesytetty, siirrtytään seuraavaan. Niin että se siitä sitten.
      Ja kelpaa muuten ihan sellainen jalkojen hierontalaitekin. Tosin sillä ei huumoria nimeksikään, lempeys on varmaan säädettävissä. Tarttisko näyttää tämä lapsille.... äitienpäivä tulossa.

      • ent.siivoojaparka

        Voithan sinä sille kissakuiskaajallesi laittaa essun eteen kolmeksi vuotta, kun lapset ovat vielä kotona. Pakarat paljaana niinkuin minun kylppäriremppaajani.
        Niin kauan, kun olen viimeksi miesten kalsareita tutkaillut, että pudotin leukani kun kylppärissäni pyllisteli mies haalarinkaulus reisien kohdalla ja stringeissä. Vai olikohan niitäkään. Luulin, että vain naiset... Ennen miehet käytti boxereita.


      • eppu2
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Voithan sinä sille kissakuiskaajallesi laittaa essun eteen kolmeksi vuotta, kun lapset ovat vielä kotona. Pakarat paljaana niinkuin minun kylppäriremppaajani.
        Niin kauan, kun olen viimeksi miesten kalsareita tutkaillut, että pudotin leukani kun kylppärissäni pyllisteli mies haalarinkaulus reisien kohdalla ja stringeissä. Vai olikohan niitäkään. Luulin, että vain naiset... Ennen miehet käytti boxereita.

        Kyllä mullekin muuten se Jackson Galaxy kelpaisi, sillä on niin komee amerikanrautakin, mutta siinä se juuri onkin, kun hän menee kissalta kissalle. :)


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Voithan sinä sille kissakuiskaajallesi laittaa essun eteen kolmeksi vuotta, kun lapset ovat vielä kotona. Pakarat paljaana niinkuin minun kylppäriremppaajani.
        Niin kauan, kun olen viimeksi miesten kalsareita tutkaillut, että pudotin leukani kun kylppärissäni pyllisteli mies haalarinkaulus reisien kohdalla ja stringeissä. Vai olikohan niitäkään. Luulin, että vain naiset... Ennen miehet käytti boxereita.

        No totta, niin vois essuttaa, ja taas alastoida... paitsi että tuntuu että nuo murut ei nuku koskaan.
        Heh, aikamoinen löytä omasta vessastaan :)) Eikös tuo englanninkielen Moonshining tarkoittaakin kaksi asiaa, sekä pimeitä töitä että pylly paljaana. Oisko sun pitänyt selvittää ukon verot :) Ettei vaan ollut niin että ei paralla ole varaa pöksyihin.


      • ent.siivoojaparka

        Haalarit oli tuolla tasolla jos ei alempanakin, mutta ei rihmaakaan näkynyt minkään väristä. Oli kontallaan lattialla laittamassa klinkkereitä. Olisi ollut valokuvan paikka, mutta ei ole sitä toimivaa kameraa.
        Tuli mieleen, kun joku moitti nykyajan nuoria, ettei ne osaa mitään, ei edes nostaa itse housujaan ylös. Osasi hän kuitenkin ne klinkkerit laittaa.


    • mimmimum-mi

      Tuli mieleeni vielä tuosta..mies minun makuuni....kun yksi miespuolinen tapakouluttaja ihmetteli miten kaikki kohteliaisuus säännöt...joita ennen noudatettiin itsestään selvyytenä...ovat nuoremmilta miehiltä hukassa....
      Bussiin mennessäkin miehet ryntäävät vanhan naisen edestä...
      Eikä sellaisen kohteliaisuuden tarvi mennä liiallisuuteen....mutta mies voi kyllä käytöksellään paljon vaikuttaa...
      Nyt on puhuttu tästä että miehen kuuluu mennä ensin hissiin...kun se on tekninen laite....heh

    • maitokopilta

      " Mies peräkammarista "
      Tänne peräkylään olis puute naisesta mutta ei ole tulijoita aattelin vaan kelpaisi mulle mieskin hyvässä lihassa oleva.

    • vaatimatonta

      Turvallinen, arvattavissa oleva ja yllätyksellinen. Tietenkin ehdottoman luotettava ja luottava.
      Utelias, uudistuva mutta samalla konservatiivinen.
      Valmis ottamaan vastuun kaikesta mutta minua millään tapaa rajoittamaton.
      Hyvä kuuntelija mutta särmää täytyy löytyä. Tarvittaessa ilmoittaa kaapin paikan.
      Takaa vakaan talouden ja pieniä ylellisyyksiä.
      Ulkonäöllä ei ole väliä kunhan ei ole silmiinpistävän omituinen.
      Nuorekas olemus on eduksi.

      • vähän.mietin

        Minkänäköinen voisi olla "silmiinpistävän omituinen"?? Yksisilmäinen vai -jalkainen, kyttyräselkäinen?


      • vaatimatonta
        vähän.mietin kirjoitti:

        Minkänäköinen voisi olla "silmiinpistävän omituinen"?? Yksisilmäinen vai -jalkainen, kyttyräselkäinen?

        Runsaasti ylipainoinen, huonohampainen, siivoton turjake joka käyttäytyy moukan lailla. Onkohan tuossa hieman alkua?


      • vähän.mietin
        vaatimatonta kirjoitti:

        Runsaasti ylipainoinen, huonohampainen, siivoton turjake joka käyttäytyy moukan lailla. Onkohan tuossa hieman alkua?

        Ihan tavallinen suomalainen mieshän tollanen on.


      • k-kk
        vaatimatonta kirjoitti:

        Runsaasti ylipainoinen, huonohampainen, siivoton turjake joka käyttäytyy moukan lailla. Onkohan tuossa hieman alkua?

        Jos on akateeminen oikein sliipattu käytöksinen sixpäkin omaava ja viel rikaskin niin saaks silloin käyttäytyä ku moukka ja silti ei olis halveksittu suomalainen mies?


      • vaatimatonta
        k-kk kirjoitti:

        Jos on akateeminen oikein sliipattu käytöksinen sixpäkin omaava ja viel rikaskin niin saaks silloin käyttäytyä ku moukka ja silti ei olis halveksittu suomalainen mies?

        Akateemisuudessaan ja rikkaudessaan piehtaroiva on jo moukka eikä sitä pyhitä mikään!
        Tuollaisiakin on mutta ei sentään runsaasti.


      • PalomaLennosta
        k-kk kirjoitti:

        Jos on akateeminen oikein sliipattu käytöksinen sixpäkin omaava ja viel rikaskin niin saaks silloin käyttäytyä ku moukka ja silti ei olis halveksittu suomalainen mies?

        Akateeminen ja sliipattu ei ole mitenkään kauheen tavallinen yhdistelmä. Mä sanosin että eniten opiskelleet ovat usein erittäin vaatimattomia ja käyttäytyvät sivistyneesti ja hienotunteisesti sekä enemmän että vähemmän opiskelleessa seurassa. Äkkirikkaat jupit ja nousukkaat piehtaroivat moukkamaisuudessaan. Sekä maalta että kaupungista löytyy ihmisiä, kouluja käyneitä tai käymättömiä, joilla on sekä kirjasivistystä että sydämen sivistystä ja kaikki tollanen ylempänä esiintyvä kategorisoiminen on epämiellyytävää ja valheellista.
        Yst/P
        (ei halveksi suomalaista, mutta ei myöskään aseta häntä jalustalle; kaikkea löytyy jokaisessa maassa ja meidän jumaltemme viiniköynnöksissä)


      • k-kk
        PalomaLennosta kirjoitti:

        Akateeminen ja sliipattu ei ole mitenkään kauheen tavallinen yhdistelmä. Mä sanosin että eniten opiskelleet ovat usein erittäin vaatimattomia ja käyttäytyvät sivistyneesti ja hienotunteisesti sekä enemmän että vähemmän opiskelleessa seurassa. Äkkirikkaat jupit ja nousukkaat piehtaroivat moukkamaisuudessaan. Sekä maalta että kaupungista löytyy ihmisiä, kouluja käyneitä tai käymättömiä, joilla on sekä kirjasivistystä että sydämen sivistystä ja kaikki tollanen ylempänä esiintyvä kategorisoiminen on epämiellyytävää ja valheellista.
        Yst/P
        (ei halveksi suomalaista, mutta ei myöskään aseta häntä jalustalle; kaikkea löytyy jokaisessa maassa ja meidän jumaltemme viiniköynnöksissä)

        Täsmälleen samaa mieltä.


      • ent.siivoojaparka
        PalomaLennosta kirjoitti:

        Akateeminen ja sliipattu ei ole mitenkään kauheen tavallinen yhdistelmä. Mä sanosin että eniten opiskelleet ovat usein erittäin vaatimattomia ja käyttäytyvät sivistyneesti ja hienotunteisesti sekä enemmän että vähemmän opiskelleessa seurassa. Äkkirikkaat jupit ja nousukkaat piehtaroivat moukkamaisuudessaan. Sekä maalta että kaupungista löytyy ihmisiä, kouluja käyneitä tai käymättömiä, joilla on sekä kirjasivistystä että sydämen sivistystä ja kaikki tollanen ylempänä esiintyvä kategorisoiminen on epämiellyytävää ja valheellista.
        Yst/P
        (ei halveksi suomalaista, mutta ei myöskään aseta häntä jalustalle; kaikkea löytyy jokaisessa maassa ja meidän jumaltemme viiniköynnöksissä)

        Hyvä, että käytit sanaa "usein".
        Voin kokemuksesta kertoa sinulle, että se vaatimattomuus, sivistyneisyys ja hienotunteisuus on "usein" pelkkää pintakiiltoa. "Kyll on kakku päältä kaunis vaan on silppua sisällä".
        Joka kansankerroksesta löytyy jokaisenlaista. Akateemisesti sivistyneillä se ulospäin sivistyneeltä näyttäminen on "usein" pelkoa oman naamansa menettämisestä. Pitää näyttää olevansa koulutuksensa tasoinen ja arvoinen. "Usein" muuten siihen pintakiillon säilyttämiseen liittyy myös korkeanpaikan kammo.
        Siivoojalla sellaista pelkoa ei ole. Siivooja saa olla itsensälainen, koska häneltä ei voi sivistynyttä käytöstä odottaakaan.


      • eppu2
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Hyvä, että käytit sanaa "usein".
        Voin kokemuksesta kertoa sinulle, että se vaatimattomuus, sivistyneisyys ja hienotunteisuus on "usein" pelkkää pintakiiltoa. "Kyll on kakku päältä kaunis vaan on silppua sisällä".
        Joka kansankerroksesta löytyy jokaisenlaista. Akateemisesti sivistyneillä se ulospäin sivistyneeltä näyttäminen on "usein" pelkoa oman naamansa menettämisestä. Pitää näyttää olevansa koulutuksensa tasoinen ja arvoinen. "Usein" muuten siihen pintakiillon säilyttämiseen liittyy myös korkeanpaikan kammo.
        Siivoojalla sellaista pelkoa ei ole. Siivooja saa olla itsensälainen, koska häneltä ei voi sivistynyttä käytöstä odottaakaan.

        Sanot, että akateeminen sivistys on usein pintakiiltoa ja näyttämistä. Mistä sen sitten erottaa, että joku vaan muka näyttelee, eihän kenenkään koulutuksesta tiedä etukäteen. Eri asia, jos tuntee ihmisen oikeasti.
        Kesänaapurin poika on syöpätutkija ja professori. Kulkee tantereella t-paidassa ja tavallisissa farkuissa, aina ystävällinen ja luonteva.
        Moukkamaisuus kait nousee siittä, että oma kuviteltu erinomaisuus ja paremmuus nousee niinsanotusti päähän.


      • ent.siivoojaparka
        eppu2 kirjoitti:

        Sanot, että akateeminen sivistys on usein pintakiiltoa ja näyttämistä. Mistä sen sitten erottaa, että joku vaan muka näyttelee, eihän kenenkään koulutuksesta tiedä etukäteen. Eri asia, jos tuntee ihmisen oikeasti.
        Kesänaapurin poika on syöpätutkija ja professori. Kulkee tantereella t-paidassa ja tavallisissa farkuissa, aina ystävällinen ja luonteva.
        Moukkamaisuus kait nousee siittä, että oma kuviteltu erinomaisuus ja paremmuus nousee niinsanotusti päähän.

        Sitä juuri tarkoitan, että kun tuntee ihmisen ja hänen kotiminänsä ja näkee miten se pinta saa kiillon yhtäkkiä tarpeen tullen.


    • huh.hei.sen.tuuli.vei

      Kyllähän niitä rikkaita, komeita, sliipattuja, moukkamaisia... kattelee ruudun takaa lallallaa...

    • Pirrepäs

      Semmoinen iloinen, rohkea, elämälle utelias, eikä kaavoihinsa jämähtänyt junttura :), lähimmäisiään kunnioittava, - noo mutta..oishan näitä, mutku tämä nyt on vaan tällainen mielikuvitus ihanne mies..:/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      261
      2433
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      85
      1931
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      77
      1586
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      149
      1399
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      65
      1244
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1175
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1000
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe