Käytöstavat Tallinnassa...

Georg

Tää peli on jo hävitty mutta pakko yrittää jos edes saisi provosoitua jonkun...
Mikä pakko Suomalaisten on näytellä idioottia Tallinnassa? Olin perjantai-illasta sunnuntaihin perillä ja täytyy sanoa että vastaavanlaista menoa, huutoa, sikailua ja paikallisten ylenkatsomista en ole nähnyt ennen. Olen seurannut Jenkkien toilailuja Meksikossa, Sakuja Tsekissä etc...joten minulla on käsitys ideasta kun naapuriin mennään mutta tämä meni yli.
Ymmärtäisin asian jos me oltais tommosia sikoja kotonakin mutta eihän me olla. Tiedän ettei olla. Se on hirveän näköistä kun ihmiset huutaa rivouksia ja ördää riippumatta siitä vaikka paikalla olisi lapsiperheitä...
En osaa nyt sitä sanoa kummat on pahimpia naiset vai miehet mutta molemmat osaa.
Jos joku haluaa nähdä kuinka kansa itseään häpäisee, suosittelen matkaa lauantai-iltana Tallinnaan, matkakohteita Sataman Citymarket, vanha kaupunki ja Hotelli Virun baarit.
Sen voin todeta etten itse ollut selvinpäin matkan aikana kuin hetkittäin mutta tollalailla en osaa käyttäytyä vaikka yrittäisin.
Jos tässä jotain hyviä puolia haluaa hakea niin ns. fiksun finskipojan on aika helppo erottua massasta ja lumota tasokkaimmat virottaret iltariennoissa!

12

2161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muutaman kerran käynyt

No elä jo muuta sano. On se hirveetä kattoo, kun räkä poskella ollaan niin suomalaisia että. Ei se oo mikään ihme, että sitten itketään kun rahat yms. on ryöstetty ja nekkuun saatu. Kun me lähdettiin joskus ammoisina aikoina eka kertaa Tallinnaan, sanoin ukolle ettei siellä ryystetä sitä voidaan tehdä kotonakin. Sitä linjaa on pidetty ja eräänkin kerran hävetty näitä armaita maanmiehiä. Ei me lasiin syljetä, mutta otetaan kaljat ruuan kanssa tai sit juuri ennen hotellihuoneeseen menoa baarissa tuopposet. Emme myöskään ylenkatso paikallisia asukkaita. Sehän on heidän kaupunkinsa ei meidän. Maassa maan tavalla jne. Ilmeisesti monella on se mentaliteetti että me ollaan jotenkin parempia kun meillä kenties on enempi rahaa kuin tavallisella siellä asuvalla. No jokainen ajattelee omalla tavallaan. Lähdetään varmaan kohtapuoliin taas käymään, ja ei sikailla.

• satamassa

satamassa ja Virussa, kaupungilla (edes vanhassa kaupungissa) en ole täällä törmännyt noihin kuvailemiisi ördääjiin ja rivouksien huuteloijiin? Sataman citymarketissakin kuulostaa lauantai-iltana olevan jo enemmän ruotsalaisia kuin suomalaisia. No känniläisiä olen nähnyt kyllä, mutten ihan ördääjiä.

• NäköRadio

Monet tulevat niin kaukaa sisä Suomesta, että pohjia on otettu koko matkan ajan.

Aika puuroissa sitä ollaan jo satamassa, ja siten vielä Viron kauniit katseltavat päälle.

• yäk

Tuli tässä mieleen tapaus, kun olin aamulla klo 8 kieppeillä vai mitä lie oli Tallinkilla lähdössä Tallinnaan. Joku nuori pimatsu käveli länsisataman terminaalin läpi ja heitti yrjöt lattialle suoraan meidän seurueen keskelle. Vähän kengille roiskahti, mutta onneksi kaikkien vaatteet selvisivät vaurioitta. Siinä oli taidettu tulla vähän kauempaa ja nautittu antimia jo bussissa.

• tarina...
        yäk kirjoitti:

Tuli tässä mieleen tapaus, kun olin aamulla klo 8 kieppeillä vai mitä lie oli Tallinkilla lähdössä Tallinnaan. Joku nuori pimatsu käveli länsisataman terminaalin läpi ja heitti yrjöt lattialle suoraan meidän seurueen keskelle. Vähän kengille roiskahti, mutta onneksi kaikkien vaatteet selvisivät vaurioitta. Siinä oli taidettu tulla vähän kauempaa ja nautittu antimia jo bussissa.

Kaveri kertoi mitä ite reissullaan näki...Suomalainen seurue oli tullut paluulaivaan aivan jumissa kauheiden viinamäärien kanssa. Eräs sankari oli sitten sammunut sisääntuloreitin läheisyyteen laivaan päästyään. Ihmiset matkan aikana kävelivät hänen ylitseen, henkilökuntä ei piitannut mitään. Sitten kun laiva saapui Hesaan joku muu känninen ko.seurueesta kaveriaan herättämään, ja siitä tämä nukkuja suuttui niin että herrat alkoivat vielä tapella. Ollaan me suomalaiset hienoo porukkaa.

• NiCHolaZ
        yäk kirjoitti:

..no ihmekös tuo jos tuollaista Tallinkilla tapahtuu, virolainen henkilökunta jne....

• Ylin Saunamäki

Suomalaisilla on tunnetusti huono viinapää.

• mustahaamu

Itse en viitsi ottaa muiden suomalaisten mokailua omalle tunnolleni, yksilöitähän tässä ollaan. Onneksi virolainen ystäväni ei yleistä kaikki suomalaisia känniördääjiksi eli kyllähän ne sielläkin tietää, ettei kaikki oli täysiä rapajuoppoja.
      Miksi häpeät jonkun muun örveltämistä? Ei se sillä häpeämisellä lopu. Se vaan on niin, että jotkut suomalaiset sekoavat halvasta viinasta eikä sille tule loppua, kunnes Viron hinnat hieman nousevat. Kannattaa suunnata omat matkansa Viroon mielellään keskellä viikkoa jos mahdollista, silloin siellä on sentään siedettävämpää kuin viikonloppuna....

• Georg

Miksi hävetä muiden käytöstä? Se oikeastaan alkaa siitä kun on paikallisia tuttuja ja ne näkevät tätä hommaa aikas paljon.
        Se harmittaa vähän samalla tavalla kun veisit jonkun toisen kotiin kaverisi joka sikailisi siellä. Jostain tämmösestä tässä on kyse.

• Väräv tänäv

Suomalaiset tuntevat Tallinnaa & Viroa niin huonosti. Yli 50 vuoteen ei ollut mitää yhteyksiä maahan, ja siten suurelle osalle porukasta siellä ei ole mitään muuta kuin halpaa olutta ?

Moni paikallinenkin toivoisi, että rahaa jäisi enemmän paikalliselle kulttuurille sekä taiteelle.

• Eipä uskois

On ne hirveitä nuo suomalaiset.

• on se niiin väärin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      61
      1189
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      891
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      332
      664
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      651
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      626
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      618
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    8. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      600
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      75