Mua ja mun kamua..

Mira

Ns. 'kiusataa', tai miten sen ottaa. Kun meil on luokassa sellanen hevosenkenkä jäärjestys, ja 4 poikaa istuu mua ja mun bestistä vastapäätä, niin ne aina kuiskii osottelee, ja nauraa (siis meitä päin ja kattoo meitä)

Osaakohan joku kertoa mitä tämä on?

9

624

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiltti Hyvis

Ehkä niit kiinnostaa,
      ei niist kannata välittää.
      jos ne kiusaaniil on kai itellää TOSI vaikeeta.
      yritä nyt vaa ymmärtää et jotkuu on van vähä vajait ku ei o ton parempaa tekemist.

• Mira

Vaikeeta ja vaikeeta.. Musta tuntuu et niitten elämä menee HELVETIN hyvin.. :S Voikun munkin menis..

• Ode
        Mira kirjoitti:

Vaikeeta ja vaikeeta.. Musta tuntuu et niitten elämä menee HELVETIN hyvin.. :S Voikun munkin menis..

Tiedätkö: kiusaajat peittää usein pahan olonsa naureskelemalla muille.

• Beachgirl91

Jätkät osoittelee, kuiskaa ja nauraa tytöille?? aika omituista... mut kai sellistakin voi tapahtua...yleensä kyllä tytöt mollaa tyttöjä.... noh mutta koittakaa ollla niin kuin ette huomaisikaan ...ja jos ei se tehoo niin sanokaa näille pikkuherroille pari valittua sanaa...xD

• Mira

Sitä yritetään.

• Se on varmaan silleen et ne yrittää saada teidän huomion ja oletettavasti lyövät vetoa keskenään et kuka alkaa kenenkä kaa... et tollast se yleensä meinaa... poikana voin sanoa et tuo on aika yleistä...

• *SaTu*

Musta se ei oo kiusaamista. Ne vaa on miettii jotain teistä.... Älkää välittäkö. Mulle tehdää silleen usein. Puhutaan seläntakaa ja kuiskitaan. Siksi koska oon aina yksin. Aina. Mulla ei oo yhtään ystävää.

• Daniel Jackson

Ne on varmaan ihastunu teihin. Ne supattelee ja nauraa itselleen kun eivät kehtaa sanoa että ovat ihastuneet. Tai sitten ne pitää teitä tyhminä mutta toivottavasti tuo ensimmäinen vaihtoehto pitää paikkansa.

• Mira

Kiva kun kaikki ajattelee tollain positiivisesti, ja muuten tänään meillä oli ainekirjotuskoe, niin aina kun nostin päätä huomasin et yks niistä pojista (aki) Tuijotti mua ja heti kun MÄ huomasin sen se kääns katseen pois..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      279
      2548
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      300
      1364
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1241
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1241
    5. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      58
      1185
    6. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      97
      1178
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      44
      1042
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      946
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      22
      890
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      797
    Aihe