Mua ja mun kamua..

Mira

Ns. 'kiusataa', tai miten sen ottaa. Kun meil on luokassa sellanen hevosenkenkä jäärjestys, ja 4 poikaa istuu mua ja mun bestistä vastapäätä, niin ne aina kuiskii osottelee, ja nauraa (siis meitä päin ja kattoo meitä)

Osaakohan joku kertoa mitä tämä on?

9

634

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiltti Hyvis

Ehkä niit kiinnostaa,
      ei niist kannata välittää.
      jos ne kiusaaniil on kai itellää TOSI vaikeeta.
      yritä nyt vaa ymmärtää et jotkuu on van vähä vajait ku ei o ton parempaa tekemist.

• Mira

Vaikeeta ja vaikeeta.. Musta tuntuu et niitten elämä menee HELVETIN hyvin.. :S Voikun munkin menis..

• Ode
        Mira kirjoitti:

Vaikeeta ja vaikeeta.. Musta tuntuu et niitten elämä menee HELVETIN hyvin.. :S Voikun munkin menis..

Tiedätkö: kiusaajat peittää usein pahan olonsa naureskelemalla muille.

• Beachgirl91

Jätkät osoittelee, kuiskaa ja nauraa tytöille?? aika omituista... mut kai sellistakin voi tapahtua...yleensä kyllä tytöt mollaa tyttöjä.... noh mutta koittakaa ollla niin kuin ette huomaisikaan ...ja jos ei se tehoo niin sanokaa näille pikkuherroille pari valittua sanaa...xD

• Mira

Sitä yritetään.

• Se on varmaan silleen et ne yrittää saada teidän huomion ja oletettavasti lyövät vetoa keskenään et kuka alkaa kenenkä kaa... et tollast se yleensä meinaa... poikana voin sanoa et tuo on aika yleistä...

• *SaTu*

Musta se ei oo kiusaamista. Ne vaa on miettii jotain teistä.... Älkää välittäkö. Mulle tehdää silleen usein. Puhutaan seläntakaa ja kuiskitaan. Siksi koska oon aina yksin. Aina. Mulla ei oo yhtään ystävää.

• Daniel Jackson

Ne on varmaan ihastunu teihin. Ne supattelee ja nauraa itselleen kun eivät kehtaa sanoa että ovat ihastuneet. Tai sitten ne pitää teitä tyhminä mutta toivottavasti tuo ensimmäinen vaihtoehto pitää paikkansa.

• Mira

Kiva kun kaikki ajattelee tollain positiivisesti, ja muuten tänään meillä oli ainekirjotuskoe, niin aina kun nostin päätä huomasin et yks niistä pojista (aki) Tuijotti mua ja heti kun MÄ huomasin sen se kääns katseen pois..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      164
      3014
    2. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      33
      2834
    3. Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin

Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii
      Maailman menoa
      39
      1846
    4. Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki

Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K
      Maailman menoa
      28
      1829
    5. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      190
      1731
    6. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      206
      1536
    7. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      325
      1493
    8. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      103
      1466
    9. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      17
      1279
    10. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      71
      1235
    Aihe