Mua ja mun kamua..

Mira

Ns. 'kiusataa', tai miten sen ottaa. Kun meil on luokassa sellanen hevosenkenkä jäärjestys, ja 4 poikaa istuu mua ja mun bestistä vastapäätä, niin ne aina kuiskii osottelee, ja nauraa (siis meitä päin ja kattoo meitä)

Osaakohan joku kertoa mitä tämä on?

9

646

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiltti Hyvis

      Ehkä niit kiinnostaa,
      ei niist kannata välittää.
      jos ne kiusaaniil on kai itellää TOSI vaikeeta.
      yritä nyt vaa ymmärtää et jotkuu on van vähä vajait ku ei o ton parempaa tekemist.

      • Mira

        Vaikeeta ja vaikeeta.. Musta tuntuu et niitten elämä menee HELVETIN hyvin.. :S Voikun munkin menis..


      • Ode
        Mira kirjoitti:

        Vaikeeta ja vaikeeta.. Musta tuntuu et niitten elämä menee HELVETIN hyvin.. :S Voikun munkin menis..

        Tiedätkö: kiusaajat peittää usein pahan olonsa naureskelemalla muille.


    • Beachgirl91

      Jätkät osoittelee, kuiskaa ja nauraa tytöille?? aika omituista... mut kai sellistakin voi tapahtua...yleensä kyllä tytöt mollaa tyttöjä.... noh mutta koittakaa ollla niin kuin ette huomaisikaan ...ja jos ei se tehoo niin sanokaa näille pikkuherroille pari valittua sanaa...xD

      • Mira

        Sitä yritetään.


    • Se on varmaan silleen et ne yrittää saada teidän huomion ja oletettavasti lyövät vetoa keskenään et kuka alkaa kenenkä kaa... et tollast se yleensä meinaa... poikana voin sanoa et tuo on aika yleistä...

      • *SaTu*

        Musta se ei oo kiusaamista. Ne vaa on miettii jotain teistä.... Älkää välittäkö. Mulle tehdää silleen usein. Puhutaan seläntakaa ja kuiskitaan. Siksi koska oon aina yksin. Aina. Mulla ei oo yhtään ystävää.


    • Daniel Jackson

      Ne on varmaan ihastunu teihin. Ne supattelee ja nauraa itselleen kun eivät kehtaa sanoa että ovat ihastuneet. Tai sitten ne pitää teitä tyhminä mutta toivottavasti tuo ensimmäinen vaihtoehto pitää paikkansa.

      • Mira

        Kiva kun kaikki ajattelee tollain positiivisesti, ja muuten tänään meillä oli ainekirjotuskoe, niin aina kun nostin päätä huomasin et yks niistä pojista (aki) Tuijotti mua ja heti kun MÄ huomasin sen se kääns katseen pois..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe