Mua ja mun kamua..

Mira

Ns. 'kiusataa', tai miten sen ottaa. Kun meil on luokassa sellanen hevosenkenkä jäärjestys, ja 4 poikaa istuu mua ja mun bestistä vastapäätä, niin ne aina kuiskii osottelee, ja nauraa (siis meitä päin ja kattoo meitä)

Osaakohan joku kertoa mitä tämä on?

9

632

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiltti Hyvis

Ehkä niit kiinnostaa,
      ei niist kannata välittää.
      jos ne kiusaaniil on kai itellää TOSI vaikeeta.
      yritä nyt vaa ymmärtää et jotkuu on van vähä vajait ku ei o ton parempaa tekemist.

• Mira

Vaikeeta ja vaikeeta.. Musta tuntuu et niitten elämä menee HELVETIN hyvin.. :S Voikun munkin menis..

• Ode
        Mira kirjoitti:

Vaikeeta ja vaikeeta.. Musta tuntuu et niitten elämä menee HELVETIN hyvin.. :S Voikun munkin menis..

Tiedätkö: kiusaajat peittää usein pahan olonsa naureskelemalla muille.

• Beachgirl91

Jätkät osoittelee, kuiskaa ja nauraa tytöille?? aika omituista... mut kai sellistakin voi tapahtua...yleensä kyllä tytöt mollaa tyttöjä.... noh mutta koittakaa ollla niin kuin ette huomaisikaan ...ja jos ei se tehoo niin sanokaa näille pikkuherroille pari valittua sanaa...xD

• Mira

Sitä yritetään.

• Se on varmaan silleen et ne yrittää saada teidän huomion ja oletettavasti lyövät vetoa keskenään et kuka alkaa kenenkä kaa... et tollast se yleensä meinaa... poikana voin sanoa et tuo on aika yleistä...

• *SaTu*

Musta se ei oo kiusaamista. Ne vaa on miettii jotain teistä.... Älkää välittäkö. Mulle tehdää silleen usein. Puhutaan seläntakaa ja kuiskitaan. Siksi koska oon aina yksin. Aina. Mulla ei oo yhtään ystävää.

• Daniel Jackson

Ne on varmaan ihastunu teihin. Ne supattelee ja nauraa itselleen kun eivät kehtaa sanoa että ovat ihastuneet. Tai sitten ne pitää teitä tyhminä mutta toivottavasti tuo ensimmäinen vaihtoehto pitää paikkansa.

• Mira

Kiva kun kaikki ajattelee tollain positiivisesti, ja muuten tänään meillä oli ainekirjotuskoe, niin aina kun nostin päätä huomasin et yks niistä pojista (aki) Tuijotti mua ja heti kun MÄ huomasin sen se kääns katseen pois..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      31
      6092
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      33
      3633
    3. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      53
      3562
    4. Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi

Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu
      Maailman menoa
      26
      3427
    5. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      124
      3036
    6. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      32
      2737
    7. Millaista läheisyyttä

Toivoisit ikävästi kohteesi kanssa?
      Ikävä
      48
      2598
    8. Antifasismi - mitä se on?

Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint
      Maailman menoa
      22
      2419
    9. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      121
      2392
    10. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2215
    Aihe