Hei!
Onko jollakin kokemusta Thunderbirdistä siten, että vaikka viestit on lähetetty, näkyy lähetetyissä, vastaanottaja ei ole saanut postia? Tätä on nyt muutaman kanssa testattu ja vaikka viestit siirtyvät lähetetyt-kansioon, viesti ei tavoita vastaanottajaa.
Käytän kahta sähköpostia, joista toinen on Gmail. Ja kun töitä tekee, aika ongelmallista on, kun sähköpostit katoilevevat.
Jos joku tietää, mitä tehdä, kiitos!
Thunderbird - viestit eivät mene perille!
Totako12111
1
116
Vastaukset
- sentemail
Lähtevän postin palvelin ei varmaan ole kondiksessa. Esim. googlella sen pitää olla smtp.googlemail.com. Gmail kyllä asentuu yleensä automaattisesti, kuten suurin osa muistakin isommista sähköpostipalveluista. Esimerkiksi Saunalahden ja työpaikkojen sähköpostiasetukset pitää yleensä laittaa käsin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043