Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

kauhee vauvakuume!

lapsetonsöpöjä

Hei! Oon 13 v tyttö ja mul on kauhee vauvakuume ollu jo varmaa parivuotta.Oon aina tykänny pienistä lapsista.Tiedän että lapsen kasvatus on tosi rankaa ja en vamaan olisi siihen valmis.Olen hoitanut siaaruksieni lapsia ja se ei ainakaan yhtään helpota mun vauvakuumetta.Luen myös paljon vauvablogeja ja ajattelen kuinka ihanaa sitte ku on oma lapsi<3
Onko ketään samassa tilanteessa olevaa?:)

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17mmm

      Joo oon ollu vauvakuumeessa jo kaks vuotta! Oon siis kylläkin miehenalku (taitaa olla naisilla yleisempää).

    • mahtavaa

      Aloittajasta tulee aikanaan vielä hyvä äiti, sinulla on selvästi äitiys ja hoivaaminen geeneissä :) Mutta ehdottomasti kehotan sinua, ettet hankkiudu raskaaksi vielä moneen vuoteen, aikaisintaan sitten 18-vuotiaana (ja todellakin AIKAISINTAAN tuolloin).
      On myös tärkeää, että tuntee tulevan isän pitkän ajan jakson ajalta eikä esim. vain puolen vuoden yhdessä olon ajalta, puhumattakaan jostain vielä lyhyemmästä ajasta. Ihmisestä kun ei vielä voi kaikkea tietää lyhyessä ajassa.
      Nuori nainen (niin kuin mieskin) kehittyy ja kypsyy vielä henkisesti 18 vuoden jälkeenkin, joten lapsen kannaltakin on parasta että vanhemmat olisivat henkisesti mahdollisimman kypsiä.
      Ennen lapsen hankintaa on myös hyvä elää nuoruutta niin kuin sitä eletään, ettei myöhemmällä iällä ala tulla kaipausta yhtä vapaaseen elämään.

      • hahshkdfn

        Se, että sulla on kova hoitovietti, ei kerro olisko hyvä äiti. Sori vaan.


      • mahtavaa
        hahshkdfn kirjoitti:

        Se, että sulla on kova hoitovietti, ei kerro olisko hyvä äiti. Sori vaan.

        Siinä olet oikeassa. Se ei tietysti suoraan sitä tarkoita. Olihan varmasti Anneli Auerillakin suuri hoitovietti, sitä en epäile, mutta oliko hän sitten hyvä äiti (kun syyllistyi seksuaalirikokseen). Mutta voisi kai sanoa niin päin, että hyvän äidin ominaisuuksiin kuuluu suuri hoitovietti. Eli kaikilla hyvillä äideillä on suuri hoitovietti, mutta ne kenellä on suuri hoitovietti eivät automaattisesti ole vielä hyviä äitejä.


    • 15vjasminbahaoui

      Ite oon 15 ja mul on kans kauhee vauvakuume julkkiksia vauvojenkaa blogeja ja kaikkee ihanaa ku saa laulaa omalle vauvalle raskaus aika ja kaikki aivan ihanaa ajateltavaa.

      • Nikuu_1998

        Onko sulla kikkii tuu kikkaa Nikuu_1998


    • Lastenhoitaja

      Mä oon 12v ja mul on kans sairaa vauvkuume ollu jo pitkää mul on 6 pientä serkkuu ja hoidan niit paljon

    • 555567

      Ompas teillä ruusuinen kuva äitiydestä..

    • sannuskih

      Moi!

      Minulla on ollut vauvakuume aina, olen nyt 22-v. En ole silti vielä raskaana ollut ja näin ollen minulla ei ole vielä lapsia. Leikin pienenä aina nukeilla HUOM! AINA! sitä jatkui jonnekin yläasteelle, sit siirryin niihin Reborn nukkeihin, hei googlaahan Reborn nuket, mulla on kaksi semmosta ja niistä on paljo iloa, ovat kuin aitoja vauvoja noin 2-5 kilosia ja n 50 cm pitkiä, ja saa tilattua millasen haluaa! sitten työntelen aina rattaita jne..on kivaa että on myös samanhenkisiä muita! Kukaan ei oo oikeen koskaan tajunnu tätä mun vauva viettiä!
      Mulla ja mun poikaystävällä on vielä opiskelut keskes joten lapsi ei ole ajankohtainen noin 2-4 vuoteen.
      Sitten varmastikin, jos vain tulee lapsen saamaan! :) toivotaan! :)
      Mukavaa "vauvakuumeista" kesää :)

      • alottaja

        Kiitos!
        Minä leikin vieläki nukkeilla:D
        Reborn nuket taitaa olla nii kalliita että tyydyn hoitamaan sisarusten lapsia sillon ku käyvät.Niitä on onneks jo 6♥
        Hyvää loppu kesää sullekki:)!


    • vauvatonsöpöjä

      Itse tulin raskaaksi kun olin 15. Tein abortin. Nyt en saa unta öisin, kun mietin sitä syntymätöntä. Jos oikeasti tahdot vauvan, tee se ennen kuin mieli muuttuu. Sisimmässäsi olet äiti, ja ajan myötä voit kadottaa sen. Mieti vain joka sekunti miten pitelet vastasyntynyttä, joka kaipaa sinua. Aww

    • RAAHHAHHAHHAHHAHHAA

      Samiksii !!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe