EMOT TÄNNE!

emo19999

MISSÄ KAIKKI EMOT ON NYKYÄÄN??? kuulin et emot aikoo tehä comebackin tänä vuonna,. mul on ikävä emoja heh. itekki oon emo nii ajattelin ku en oo nhäny emoo kolmeen vuoteen. jos oot emo nii laita sun kik nimi alas :D

24

72

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Emot ovat kuolleet miltein sukupuuttoon, mutta minulla on kellarissani kolme vielä tallessa o_0

      • emo19999

        ei trollei pls


      • Ei tämä on kyllä ihan tosi juttu minulla on kolme Emoa kellarissani siltä varalta että loput Emot saattaisivat kuolla kokonaan sukupuuttoon


      • Olenmestäjä546546546

        Miten sitten hankin näitä emoja kaapiin ei ole varusteita kaapata niitä anna vinkkejä miten hankitaan emoja ja miten säilytetään niitä parhaiten?


      • Olenmestäjä546546546 kirjoitti:

        Miten sitten hankin näitä emoja kaapiin ei ole varusteita kaapata niitä anna vinkkejä miten hankitaan emoja ja miten säilytetään niitä parhaiten?

        No Emot ovat hyvin ujoja otuksia ja pysyttelevät pesissään piilossa. Jos haluat napata Emon tulee houkutella esiin parta veitsen terillä tai soittamalla joko bullet for my valentinia, bring me the horizonia tai jotain muuta emojen soidin musiikkia. Soittaessasi tätä musiikkia kehotan peittämään korvanne ettei kuulo aisti mene.

        Kun Emo/t ovat tulleet ulos pesästään heitä no iden päälle verkko ja lukitse ne häkkiin kuljetettavaksi sinne pakkaan mihin ne suunnitteletkin laittavasi.

        Seuraa näitä ohjeita niin nappaat ihki oman Emosi


      • emo19999

        bring me the horizon <333


      • Olenkosmonautti
        emo19999 kirjoitti:

        bring me the horizon <333

        Joo paska bändi


      • Hankielama_

        Sä oot paska ja oot basic


      • Hankielama_ kirjoitti:

        Sä oot paska ja oot basic

        Jaa pitikö tuon basic sanan jotenkin loukata vai? Itse kyllä olen ihan tyytyväinen olemaan ihan tavis ei se minua haittaa. Mutta kyllä minä olen paska mutta niin olet sinäkin oikeistaan me kaikki olemme yhtä paskoja kuin kaikki muutkin.


    • emkan

      Emo kana ..ilmoittautuu

      • EMO19999

        EI TROLLEJA !!!


    • lelfegit

      Emot ovat tappaneet itsensä. Jäljellä olevien olisi myös syytä harkita tätä vaihtoehtoa.

    • EMOTRULAA

      EI PASKOI LÄPPII OIKEEST KETÄÄ EI NAURATA

    • depis-edi

      En oo ikinä ajatellu itteeni emoks mutta täytän kaikki tunnusmerkit.. en kuuntele emomusaa koska kuitenkin tykkäisin siitä ja se ois viimenen niitti mun arkkuun. Tyyli on vähän muistuttava, tosin mitään emohiuksia ei oo vaan punaset rastat. Jonkun sortin masennustakin mulla, siihen jotain diagnoosia yritetään saada, veikkaisin keskivaikeeta tai vaikeeta, ahistukseen lääkeapua lähiviikkoina. Eli en ole sitten kovin reipasta jutteluseuraa. Oon yrittäny löytää oikeesti surullista musiikkia, ihan tosissani enkä oo ikinä muistanu että yks genre on melkein kokonaan sitä. Sano muutama hyvä bändi niin käyn koukuttamassa itteni niihin, tai vaikka yksittäisiä biisejä. Enkä tarkota että emot on masentuneita tai masentuneet emoja. Olisin liukunu siihen emosuuntaan ilman mitään mielenterveysongelmiakin. Tai en mä osaa oikein selittää, mutta ainakin musiikki jne. helpottaa oloa. Vastaa tähän viestiin niin harkihen kik-nimen antamista .13/01 Tyttö. Joku tunnistaa mut tästä, ihan vapaasti. Kyllä se taitaa näkyä jo päällepäin. Anteeks jos kuulostan teiniltä, ja anteeks jos yleistän tai sanon jotain väärin, ei jaksa ottaa selvää asioista.

      • emo19999

        kuuntele bring me the horizon, sleeping with sirens, black veil brides....,


      • depis-edi

        Hienoo, Bring me the horizon bändin kappaleita oonkin kuullu jo aikasemmin


      • emomusa
        emo19999 kirjoitti:

        kuuntele bring me the horizon, sleeping with sirens, black veil brides....,

        Ne ei oo emoo .. sama ku sanoisit eminemii punkiks


    • 174

      En oo tyyliin paljookaa perääntyny, mutta ku musiikista puhutaan niin two steps from hell on... no ehkä enemmänki eeppistä, ei niinkää surullista elokuvamusaa.. kandee tsekata

      • 175

        *perehtyny.

        Power metallia ja likaata etelää muutrn kuuntelen


    • entiiäoonkoemo

      En miä tiiä voiks mua niinku "luokitella" emoihin? Käytän yleensä: mustia farkkuja,hupparia tai jotain bändipaitaa,kynsikkäitä ja niitti koruja. Sit rakastan 12stonessii ja mul on nyt rosen värinen tukka joka on sivult lyhyt ylettee silmälle ja toiselt puolelt pitkä. Sit mä käytän välil hiusten pidennyksii ja tupeeraaan tukkaa ja huoh suoristan joka aamu :D

    • udontreallyneedtoknow

      noh. tää emo tässä muuttu inasen ilmeisesti huonoon suuntaa. pukeudun vielä ihan samallailla ku "emoaikoina" mut kuuntelen enimmäkseen 1d,5sos,sws,nirvana jnejnejne. ja muuta paskaa. en taida enää kuulua emojen ylvääseen lahkoon D: sadness overload

      • udontreallyneedtoknow

        että pyydän kovasti anteeksi emojen hylkäämistä .


    • fjjijcdhbkk

      Ovat joko kasvaneet pois siitä tai tehneet itsemurhan.

    • YandereArttu

      Tääl ois yksi
      Kik: YandereArttu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6539
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4223
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2627
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1056
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe