Moro ! ajattelin hankkia 94-98 vm fiestan työmatka-autoksi ja kauppakärryksi, onko mitään jakoa 197 senttisellä äijällä mahtua fiestaa edes ajamaan ?
fiesta isolle miehelle
4
148
Vastaukset
- fiestarST
Kyllä taitaa vähän tehdä tiukkaa kun itse 185-senttisenä koin juuri ja juuri pärjääväni kyseisellä autolla pari vuotta takaperin. Googlaa autoja, jotka sopivat parhaiten pitkille kuljettajille.
- Ex-opelmies
Joo itsellä oli opel corsa ( kunnes levisi ) ja mahduin siihen hyvin, taitaa fiesta olla astetta pienempi vai ? Yleinen ongelma on se että polvet hakkaa rattiin kiinni.
- jussijuujuu
ei mahdu aikuinen. Tai mahtuu mutta reisituki ppuuttuu ja ajoasento on kuin lypsyjakkaralla istuisi.
- bgrtyuijn
Soon moro! Uskoisin, että mahdut hyvin ajajanpaikalle. Itse olen 191 cm pitkä. Istuin ei takimmaisessa pykälässa ja päätila riittää, vaikka pidän istuimen selkänojaa melko pystyssä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2444268Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1202724Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412482Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?841519Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161466- 481199
- 781117
- 45986
- 59983
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En173965