Moro ! ajattelin hankkia 94-98 vm fiestan työmatka-autoksi ja kauppakärryksi, onko mitään jakoa 197 senttisellä äijällä mahtua fiestaa edes ajamaan ?
fiesta isolle miehelle
4
151
Vastaukset
- fiestarST
Kyllä taitaa vähän tehdä tiukkaa kun itse 185-senttisenä koin juuri ja juuri pärjääväni kyseisellä autolla pari vuotta takaperin. Googlaa autoja, jotka sopivat parhaiten pitkille kuljettajille.
- Ex-opelmies
Joo itsellä oli opel corsa ( kunnes levisi ) ja mahduin siihen hyvin, taitaa fiesta olla astetta pienempi vai ? Yleinen ongelma on se että polvet hakkaa rattiin kiinni.
- jussijuujuu
ei mahdu aikuinen. Tai mahtuu mutta reisituki ppuuttuu ja ajoasento on kuin lypsyjakkaralla istuisi.
- bgrtyuijn
Soon moro! Uskoisin, että mahdut hyvin ajajanpaikalle. Itse olen 191 cm pitkä. Istuin ei takimmaisessa pykälässa ja päätila riittää, vaikka pidän istuimen selkänojaa melko pystyssä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1708436KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4527590Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei743874Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521603652Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183044Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään542775Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv432050- 1262046
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231883Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211731