santa cruz kokemuksia

folke_east

onko kokemuksia santa cruzin kaupunkiin matkailusta?

kiitos

9

2071

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • islas

      Olen ollut viikon La Palman pääkaupungissa Santa Cruzissa. Jos kirjoittaja tarkoittaa sitä, voin jatkaa. Jos hän taas tarkoittaa Teneriffan Santa Cruzia, niin siellä olen vain käynyt shoppailemassa ja konsertissa.

    • yhdeksänpluskolme

      La Palman pääkaupunki on "Santa Cruz de la Palma". Tenerifellä vastaava on Santa Cruz. Tietysti on hyvä mainita myös saari, toi Bolivia on ihan turha vinoilua Kanarian saarten palstalla.

    • CanarCanar

      Santa Cruz 0n ihan oikea kaupunki, ei mikään hotellikylä ja turistirysä. Jos tykkää kaupunkilomailusta, mikäs siinä. Itse olen ollut pari kertaa, lähinnä shoppailemassa, johon hyvät mahdollisuudet. Ja hinnat ovat tietty edullisia verrattuna Suomen hintoihn.
      Itse menisin sinne mieluummin, kuin esim Inglesiin, mutta makunsa kullakin.

    • folke_east

      onkos siellä santa cruzissa minkälaista asua pidempään? onko paljon ulkomaalaisia?

      kiitos

      • west-folke

        Ei ulkomaalaisia niin paljon kuin varsinaisissa turistikohteissa, kysymyksessähän on saaren pääkaupunki. Millaista nyt kaupunkiasuminen sitten on, ollaan kaupungissa eikä rantalomalla. Mielestäni tuolla voisi olla ihan kiva asua. Halvempaa, löytyy tapahtumia um


    • Ikäväähän tuossa Santa Cruz de Tenerifessä niinkuin osaltaan myös Santa Cruz de la Palmassa on se, että satama on rakennettu kaupungin kohdalle, joten merinäköaloja ei oikein ole eivätkä uimarannat ole keskustan lähellä. Santa Cruz de Tenerifessä lomailu on sellaista kaupunkilomailua ja Santa Cruz de Tenerifessä pikkukaupunkilomailua. Silti kumpikin kaupunki on kaunis. Mutta linja-autolla pääsee Santa Cruz de Tenerifestä Teneriffan eteläosaan ja Santa Cruz de la Palmasta esimerkiksi 5 kilometrin päähän Los Cancajosiin, josta löytyy hiekkaranta. Uimarantoja löytyy toki lähempääkin.

    • puertovieja32

      Tenerifan Santa Cruzista hienolle Theresitas uimarannalle Titsan bussilla n. 10 km, hinta bonokortilla 62 c.

    • dghkölkjhgf

      hiton kova bändi!

    • Anonyymi

      Vitun ruma laulaja🤣🤣🤣ihan ku janne kataja eikä minkään moista lauluääntä... hyyyyyyy

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3527
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      157
      2143
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1845
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1756
    5. 80
      1175
    6. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      320
      1136
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      132
      1031
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      949
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      73
      919
    Aihe