käytättekö naisten vaatteita

pasbard

Naisten vaatteet

67

2133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lklkjl

      Tietenkin - mitäpä muuta nainen käyttäisi. Miesten vaatteista en välitä joskin miesten remonttihaalarit on kelvolliset niihin hommiin.

      • Naisenremonttihaalarit

        Remonttihaalarini on ostettu alan kaupasta, siellä ei ole eri osastoja naisten ja miesten työvaatteille.


    • näimpä

      Omia vaatteita käytän

    • pasbard

      Mmä käytän.kun tykkään pukeutua naiseksi

    • mielelläni

    • Kakspuolinen

      Käytän mahdollisimman paljon, välillä vain alusvaatteita, lähinnä pikkarit ja sukkikset miesten vaatteiden alla, ja toisinaan myös rintsikoita kun mahdollista ja silloin tekee mieli laittaa tunika/naisten pusero päälle myös ;)
      Hametta käytän kotona enimmäkseen.

    • ribbi

      Kyllä. hameita ja sukkahousuja. joskus stay uppia ja ylipolvensukkia

    • käytän päällys sekä alusvaatteita

      • ja minäkin


      • ja minäkin


      • pamella5100 kirjoitti:

        ja minäkin

        on upea tunne olla asut päällä


      • wow..!


      • pamella5100 kirjoitti:

        wow..!

        tänään ajattelin laittaa sukkahousut minihameen ja topin


      • Kaikkea_sitä_keksitään
        kariilonahot kirjoitti:

        tänään ajattelin laittaa sukkahousut minihameen ja topin

        En tarkene minihameessa ja topissa tehdä töitä tuolla ulkona. Eiköhän pidä laittaa tavanomainen syysvaatetus, asiakkaatkin pelästyisi liian vähiä vaatteita.


    • Erjacd

      kyllä kotona aina hametta jne joskus autoilen niissä

    • Helensweet

      Käytän todella paljon naisten vaatteita. Joku päivä riittää pikkarit ja toisinaan ei riitä. Pikku hameita mukava käyttää kotona sukkanauhojen lisäksi

      • aulikk

        Jes kotona sukkanauhat.sukat.rintsikat.silkkipöksyt ja korkkarit.


    • kikkik54363

      Itse käytän "normaaleja" naisten vaatteita. Harvemmin sukkahousuja tai muita. Mielellään myös hameita ja mekkoja, mutta niitä on vaan niin vaikea saada toimimaan/näyttämään hyvältä "miehen" päällä. Meikkaan myös jonkun verran. (Tosin tällä hetkellä olen rahapulassa mikä rajoittaa toimintaa hieman)

      Tarkoitus tulevaisuudessa (taas) kasvattaa pidempää tukkaa ja ottaa feminiininen hiustyyli.

      Käytän naisten vaatteita koska ne ovat värikkäämpiä, mielikuvitus rikkaampia ja niissä on kivempi leikkaus jne. toisin kuin tylsemmissä miesten vaatteissa.

    • tyttöilyä

      Eilen kävin autoilemassa /tyttöilemässä koko päivän. Laitoin t-paidan, polvi mittaisen hameen ja vaaleat sukkahousut. Välillä kävin tankkaamassa auton , tai syömässä eväät. Eniten jännitti kun kävin katselemassa nähtävyyksiä, huomaisiko kukaan vaatteitani ?!

      • wow..!


      • wow..!


      • Transrouva

        Minäkin autoilen usein tyttöillessäni. Yleensä minulla on pitkä korseletti ja housuliivit alusasuina. Valkoinen pusero, blazeri ja luonnollisesti nailonit sekä sellaiset puolikorkoiset avokkaat. C-kupille valmistetut laadukkaan tekorinnat. Meikki on hyvin hillitty, mutta kuitenkin selvästi havaittavissa läheltä. Asun omakotitalossa ja siitä minun on helppo lähtä ajelulle ilman uteliaisen silmäyksiä. Kerran jouduin ratsiaan ja naispuolinen poliisi silmäili minua vähän ylös ja alas, mutta ojentaessaan ajokorttini takaisin hän sanoi hymyillen: "Hyväämatkaa rouva", vaikka ajokortissa oli selvä miehinen etunimeni. Toiset vaan ymmärtävät meitä paremmin :)


      • Anonyymi
        Transrouva kirjoitti:

        Minäkin autoilen usein tyttöillessäni. Yleensä minulla on pitkä korseletti ja housuliivit alusasuina. Valkoinen pusero, blazeri ja luonnollisesti nailonit sekä sellaiset puolikorkoiset avokkaat. C-kupille valmistetut laadukkaan tekorinnat. Meikki on hyvin hillitty, mutta kuitenkin selvästi havaittavissa läheltä. Asun omakotitalossa ja siitä minun on helppo lähtä ajelulle ilman uteliaisen silmäyksiä. Kerran jouduin ratsiaan ja naispuolinen poliisi silmäili minua vähän ylös ja alas, mutta ojentaessaan ajokorttini takaisin hän sanoi hymyillen: "Hyväämatkaa rouva", vaikka ajokortissa oli selvä miehinen etunimeni. Toiset vaan ymmärtävät meitä paremmin :)

        Huono juttu hekumoida liikenteessä tolla lailla.
        Huomiosi on varmaan enemmän hepeneissäsi ja kiihotuksessasi kuin liikenteessä, saattaa aiheuttaa vaaraa liikenteessä. Ei hyvä.
        Yhtä vaarallista ovat rekkamiehet jotka soittavat ajaessaan seksipuhelimiin, keskittyminen ei ole silloin ajossa vaan panossa.
        Oletkos sinä transu ajatellut jos ajat kolarin ja loukkaannut, sitten sinut viedään hepeneissäsi ja muovitisseissäsi ensiapuun, salaisuutesi paljastuu silloin aika nololla tavalla..
        No toivottavasti et aja kolaria, mielestäni turvallisempaa kaikille jos ei kiihoteltaisi ratissa millään lailla.
        Vanha ketju näköjään nostettu esiin mutta tuskimpa aihe vanhenee.


    • jhhhjj29

      Olen välillä kotona hameessa ja narutopissa. Löytyy tietysti vielä alushepenetkin. Onkohan sellaista naista olemassakaan joka haluaisi olla tällaisen hinttarin kanssa. "Tyttönä" tekee mieli saada munaa mutta strapon dildo riittäisi mulle kun pohjimmiltani haluan olla naisen kanssa.

    • kjhuyt

      Olisi Kivaa jos joku voisi laitaa valokuvia kun on naisten vaatteet olisi päällä tai johtainen mikä olisi päällä ok

      • Ei_onnistu

        Tänne ei saa kuvia.


      • bvcxz

        vaikka e-postiin sopisi


      • vfdsx

        Se olisi kiva nähdä varmaan ok


    • Gayboy20v

      Olen 21v homo ja mulla sukkiksia sekä korsetti mustana kaikki.

      • sawqe

        Olisi kiva nähdä sinut niissä vaikka missä varmaan seksikään näköinen nami nami


      • Pete97

        Oli tarkotettu Gayboy20v:lle


    • sukkikset

      Kyllä, nytkin polvi mittainen musta hame ja mustat kuvio sukkahousut

    • jatkuvasti: pikkarit, sukkikset, farkut, toppi/ paitis tmv, nilkkurit etc. :)

    • baltsu

      No mulla roolileikki asuna ihan tavanomainen naisten varustus, joita nyt näkee katukuvassa joka päivä. Aikani ihailin hamenaisia sukkahoususäärineen ja lopulta päätin kokeilla itse. Ei mitään yliampuvia sex-market asuja, vaan mulle riittää sukkahousut, reisipituinen hame ja matalat kengät esim. ballerinat. Pääosassa mulla sukkahousut, joita löytyykin sitten kaikensorttisia. Naisellisimmat versiot pitsisukkahousuja, mutta tavalliset 40 denierin sukkikset useimmin jalassa. Variaatioita löytyy lukemattomia. No, kuitenkin hameen täytyy olla juuri tuollainen n. puoleen reiteen ulottuva ja kenkien matalat ja avonaiset, että sukkahousut jäävät näkyviin oikein kunnolla. Kiilasandaletit ovat myös ihania, kuten myös matalat naisten sandaalit. Molemmissa jäävät sukkahousut viehkosti näkyville ihan varpaisiin asti.

      Nuo "tavalliset" 40 denierin sukkahousut korvaan yhä useammin balettisukkahousuilla, joita mainostin jo toisaalla. Joku ylimääräinen ihanuus näihin balettisukkiksiin liittyy. Tämä ilta on kulunut mukavasti valkoiset balettisukkahousut jalassa.

      • Olet_siis_tiitti

        Vai ettei mitään yliampuvia asuja. Mitä muuta on reisipituiset minihameet.
        Kyllähän varsinkin nuoret naiset pitää tuollaista reisipituista maksipaitaa (ei puolihametta), mutta siellä alla onkin yleensä pillifarkut tai paksut leggarit.


      • polvipituinenjaylirulaa
        Olet_siis_tiitti kirjoitti:

        Vai ettei mitään yliampuvia asuja. Mitä muuta on reisipituiset minihameet.
        Kyllähän varsinkin nuoret naiset pitää tuollaista reisipituista maksipaitaa (ei puolihametta), mutta siellä alla onkin yleensä pillifarkut tai paksut leggarit.

        Liian lyhyet hameet, trikoomekot ja muut näyttävät kyllä yleensä aika kaamealta miesfysiikan päälle puettuna. Lisäksi munat yleensä pullottavat tuollaisissa, ellei ole laittanut kunnolla piiloon.


    • transsukupuolinen

      joka päivä olenhan transsukupuolinen.

    • baltsu

      Ai takerruttiin hameen pituuteen?....no pääasia että mun sukkahousut ei takerru mihinkään, vaan pysyy kiltisti ehjänä. No se pelleilystä....mutta jos koko jutun ydin on sukkahousut niinkuin mulla, miksi peittää ne maksihameella? Ja onko pituus 40cm jo mini? No sitten mulla on myös minejä. Hame on mulla enemmän lisärekvisiittana eikä polven alapuolelle ulottuvassa hameessa ole oikein mitään fiilinkiä, naisenkaan yllä.

      En omista jalkapalloilijan sääriä, jos en gasellinkaan, vaan niiltä osin sopisin vaikka katukuvaan. Kesäisin olen sopinutkin, kun olen liikuskellut lyhyissä farkkushortseissa, lähes ihonvärisissä himmeäkiiltoisissa sukkahousuissa ja "melkein" unisex sandaaleissa....ts. jotka eivät ole niitä koristeellisimpia naisten malleja, mutta silminnähden naisellisen sirot kuitenkin. Jotkut huomaavat, jotkut eivät kiinnitä mitään huomiota.

      • Pikkubii

        Mä myös käytän usein keväisin ja syksyisin lenkkeillessä, lämmittää ja suojaa:)


    • kyllä koko ajan
      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Kyllä silloin tällöin….

    • sukkissääret

      Kyllä käytän , sukkahousuja ja välillä hameitakin. Tänään kävin ostamassa alennuksesta muutamat värikkäät 40 den sukkahousut. Kohta kevät lämmittää ja tarkenee ohuemmilla sukkahousuilla ja polvipituisessa hameessa. Kiva lähteä "päiväajelulle" hameeseen ja sukkiksiin pukeutuneena..

    • sukkispoju

      Käytän joka päivä sukkahousuja, ja iloitsen näitä lukiessani muidenkin harrastavan naisten vaatteita.

    • ribbi

      Ainakin sukkahousuja. nyt jalassa siniset 20 den sukkahousut. Eilen ostin polvipituisen farkkuhameen

    • väsynytmuttaonnellinen

      Tietenkin. Ostin juuri uudet kiiltävää tekonahkaa olevat platform reisisaapikkaat. Hain ne postista ja samalla ostin ihan marketista sukkahousut. Ajattelin että pakko kokeilla miten saapikkaat sopii jalkaan, mutta halusin sovittaa sukkisten kanssa. Saapikkaat olivat aivan ihanat ja samoin sukkiksiin hurahdin ihan kokonaan!!! Kamelin väriset himmeät perus-Norlynit! Mutta sääret näytti niissä tosi ihanilta. olen aina ennen käyttänyt kalliimpia kiiltäväpintaisia, yms. Nyt yllätyin miten kivat oli noi perussukkahousut.

      • Anonyymi

        Reisisaappaat ovat siis reisipituiset,
        Saapikkat lyhyet pohjepituiset...😏

        -mitähän siis ostit😯,
        vai haaveilitko vaan...😆


    • naisena.parempi

      Joo. Päällä nytkin hieman fitness-henkiset vähän paremmat "verkkarit" ja toppi ja ohut neuletakki. Mukava kotiasu.

      Olen trans-otainenminätoikeiniedä, en pidä itseäni tiittinä.

      • naisena.parempi

        "trans-jotainenminätoikeintiedä"

        Alfabeetit jäävät pois...


    • täällä ois tarjolla naisten saappaita esim Palmrothin yli polven kokoa 41-42
      myös muita malleja
      Naisten Nokia korkokumisaappaita City.Lena. Anette. Evita. Lola kokoja 35 - 41
      Myös Louis Vuitton 11 cm korolla naisten korkokumisaappaat koko 40 musta
      Vogue Seam Stoking koko M-L saumasukkia kärki ja kantavahvikkeella
      sähköposti: [email protected]

    • hivellään.nylonia

      Näissä vaatekeskusteluissa ovat läsnä enimmäkseen kai tiitit tai fetisistit.

    • trans

      Käytän ,niissä saa ihanan olon.

    • nainen0

      käytämme kyllä kuten muutkin naiset .

    • Sofiana

      Käytän sekä alus, että päälysvaatteita ja asusteita ja pidän siitä.

      • oma_itseni

        Kotona pukeudun naiselliseksi naiseksi seksikkäisiin alisasuihin ja mekkoihin unohtamatta meikkejä ja peruukkia. Yöksi upeaan yöasuun sukkien ja tangojen kanssa.


    • Essi

      Olen siis transu. Sukkahousut on niin pyh.
      Kivat alusvaatteet ja leninki .

    • Ätshyi

      Nuuhkin muijan pikkareita ja runkkaan :D

    • transtytteli

      Syksyn viileys saapuu kaupunkiin, siksi pukeuduin ihonvärisiin sukkiksiin, ylipolvensaappaisiin, trikoominimekkoon ja bikertakkiin. Pakkasilla tekoturkkiin. Kiva meikki ja kampaus, kun katson itseäni peilistä, tunnen miten kiimatipat valuvat jo pikkuhousuihini....

    • sivuhuomautus

      Tän alapalstan keskusteluita selkiyttäs TOSI PALJON, jos ihmiset kertos että millon ne puhuu transvestiittiydestä ja millon transsukupuolisuudesta :D

      • Anonyymi

        Nehän sekoittuu monella itselläänkin, ei kaikki tiedä mitä tuntevat.
        Se on semmonen sekametelisoppa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nehän sekoittuu monella itselläänkin, ei kaikki tiedä mitä tuntevat.
        Se on semmonen sekametelisoppa.

        Eiköhän tuo erottelu liene aika selvää henkilöllä itsellään. Joku transsukupuolinen on ainakin takavuosina joutunut elämään tavallaan transvestiittinä kun hoitoja ei saanut. Nykyisin erottelu on aika selvää kun transsukupuolinen pääsee tutkimuksiin ja hoitoihin heti kun haluaa.

        Mutta ketjun aiheeseen palatakseni. Aloitusviestissä on tarkoitettu transvestiittiä tai siihen liittyvää elämäntapaa ja sen vuoksi transsukupuolisten kommentit eivät oikein "istu" ketjun aiheeseen.


    • Anonyymi

      Kävin vaatekaupoilla, näkyvästi päälläni oli
      Leopardikuvioinen hupparimallinen mekko
      Mustat leggarit
      Mustat nilkkasukat
      Leopardikuvioiset ballerinat

      Mies 42

    • Joo kyllä käytän....

    • Anonyymi

      Joka päiva

    Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1620
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe