Keraaminen liesi kulunut?

turhautunut_

Tossa kun olen koittanut puhdistaa, ensimmäistä kertaa tälläisen omistan, niin näyttäisi olevan eräänlaiset "renkaat" kohtien ympärillä joihin pannut/kattilat lasken.

En tunnu saavan pois milään, vaikka kuinka paljon rapsuttaisin työkalulla, monia puhdistusaineitakin olen koittanut. Jotkut kohdat irtoavat kun työkalun terävällä reunalla raapii tietyn aikaa, eikä se onneksi ole naarmuja jättänyt, mutta todella aikaa vievää hommaa tuolla tapaa putsata koko liesi.

Onko tämä kulumaa, vai vain likaa?

Sormea kun vetää kohtien yli, niin ei tunnu olevan likaa, pinta on ihan sileä, sen takia aloin epäillä kulumaa.

5

4164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • simppeliipä

Paras, halvin ja tehoikkain taitaa olla vanha, kunnon pyykinpesuaine. Liuota ruokalusikallinen pesujauhetta pieneen määrään vettä ja levitä neste tasolle, anna olla puolisen tuntia ja harjaa tiskiharjalla pinta puhtaaksi, kuivaa talouspaperilla ja huuhtele hyvin puhtaalla, märällä kankaalla useaan kertaan kunnes pesuainetta ei enää pinnalla ole ja kuivaa talouspaperilla.

Pyykinpesujauheella saa myös teräksiset tiskipöydät helposti pinttymistä puhtaiksi - vähän pesuainetta altaaseen, vähän kuumaa vettä päälle, harjaus tiskiharjalla, kunnon huuhtelu kuumalla vedellä ja kuivaus talouspaperilla ja tiskipöytä on kuin uusi.

• setoimiihyvin

Sama ohje kun yllä, mutta käytä tiskikoneen pulveria.

• liesi

minulla oli sama juttu opetella keraamisen tason kanssa elämään. Kaupoissa on keraamiselle tasolle oma putsaus lasta/skrapa ja nestemmäinen pesuaine Keraamiselle tasolle. hyvin lähtee kun hommaat kaupasta nämä.
      luulin pilanneeni kattiloilla (alumiini) omanlieden kun tuli harmaaksi (luulin jo Kuluneeksi) vaikka liesi 1kk vanha, skrapalla lähti hyvin enimmät ja nestemmäisellä loput liat. pinta taas kuin uusi.

• Mulle on ilmestyny pieniä renkuloita yhteen kohtaan, jonkin verran kirkkaita, onko tietoa mitä ne on? Yleensä oon pannua siinä pitänyt, niitä on aikalailla kokonaan sen kohdan päälle joka lämpeää.

• Anonyymi

Voiko pinta mennä eka kerrasta jo naarmuille?Mulla näyttäis näin käyvän.Onko todellakin niin heikko pinta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1127
    2. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1087
    3. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      50
      1080
    4. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      1009
    5. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      922
    6. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      857
    7. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      89
      847
    8. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      810
    9. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      105
      729
    10. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      51
      713
    Aihe