Onko joku onnistunut varaamaan Kelmin Promoawards alennetun palkintolennon joita he julkaisevat olevan saatavilla joka kuun eka päivä?
Esim Havanaan piti päästä 45 000 pisteellä tänään kun lensi kesä-heinäkuussa.
Ainuttakaan lentoa ei ollut saatavilla!
Eli täyttää hevonpaskaa niinkuin koko Flying Blue jäsenyys.
Flying Blue Promoawards
3
156
Vastaukset
- KLMFB
Olen itse käyttänyt pisteitä promo awardsiin pariin otteeseen . Muutama vuosi sitten lensin HEL-AMS-AUA//CUR-AMS-HEL ja viime syksynä oneway CPH-CDG-BSB.
- Tuomiopäivä
Tuonne Havannaan ei ollut 1.4 klo 00:10 "enää" yhtään 22500 22500 pisteen Promoa jäljellä. Eli aika äkkiä menivät. Samaan törmännyt aiemminkin.Toisaalta mitä vähemmän de Gaullen kentän kautta joutuu kulkemaan, sen parempi.
- KLMFB
Se on AF promo tarjous ja sillon matka ei voi alkaa HEL, koska AF ei itse lennä HEL. Samasta syystä munkin BSB promo awards matka alko CPH:sta. Kokeile varausta alkamaan ARN tai CPH. Mutta laske tarkkaan kannattaako tuo vaihtoehto kun joudut hommaamaan erilliset lennot sitten lähtöpaikkaan. Sillon se ei ainakaan kannata jos joudut yöpymään ennen AF lentoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3523184Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä672810- 1281806
- 1181490
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461400Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301323PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1551268- 691100
- 741099
- 701040