Olen jo vuosia huvittanut itseäni tylsinä hetkinä metsästyskausien välissä lukemalla juttujasi. Aivan mahtavaa settiä!
nyt kuitenkin kysyn jotta saatko kenties rahaa tai muita hyödykkeitä kirjoittelemalla tajutonta ajatusvirtaa internettiin :D vai riittääkö sinulle kenties vain kanssaihmisten huvittaminen esittämällä päätöntä. Muita syitä en keksi miksi aikuinen(?) ihminen jaksaisi syytää vuodesta toiseen samaa höpinää samalle palstalle.
kyssäri susilyytikolle
5
62
Vastaukset
Selvästi olet lukenut Susianalyysia terapiamielessä. Jatkoterapian kannalta nyt kysynkin, jotta kuinka moneen näistä jo aiemmin mainitsemistani kohdista kuulut? Tämä ihan sen takia, että saan välittömästi paremman kuvan siitä, kuinka pahasti mielesi on saastunut:
* sutta pelkäävä hysteerikko
* maalaiseinari
* jonkin uskonnollisen hihhulilahkon jäsen
* tollo metsästäjä
* keskustapuolueen jäsen
* apinanaama
* vanhempiensa aivopesun uhri
* alkoholisti
* sonnalle haiseva karvanaama
* pusikossa metsästystamineissa vaimoltansa salaa miestä pussaava tyhjän märisijä
* koiraa paapova taikka metsästyrakkia häkissä pitävä pelle- aloittaja8
Et vastannut kysymykseen :D luetun ymmärtäminen ei näytä olevan vahvin lajisi.
Luuletko taukki, että Susianalyytikko käskystä vastaa, heh heh? Minä vastaan, jos katson sen aiheelliseksi. Ja koska sinä apina et vastannut minun esittämääni kysymykseen, niin vastaan siihen puolestasi: Kuulut jokaiseen noihin mainitsemiini kohtiin.
- aloittaja8
Olitpas kerrankin väärässä. Minä en omista koiraa, joten viimeinen kohta luettelossasi ei pidä paikkaansa.
- kukapaniin
" Muita syitä en keksi miksi aikuinen(?) "
Lyyti on kirjoittanut tänne jo niin pitkään, että vaikkei olisi aloittaessa ollutkaan aikuinen, niin nyt varmasti on jo ja pitkälti. Tästä syystä koska viestit vaan jatkuu, veikkaan että vanhempi on ollut kuin nämä kettutytöt jo aloittaessaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475106- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131828Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701507Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681457- 811204
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321203- 361046
- 421025
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21974