Ulos kaapista??

AlexaOx

Eli haluisin nyt kertoo mun äitille että tykkään tytöistä, mutta mua pelottaa ihan pirusti. Mä tiedän kyllä, että mun äiti ei oo mikää homofobikko,mutta onhan se silti aika vaikeeta. Osaisko joku sanoa miten keskustelun vois aloittaa ja mitä kannattais sanoo?

8

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heterotyttö

      Jos äitisi luulee että olet hetero niin sano hänelle näin: Äiti mun pitäisi kertoa sulle yksi juttu,mä en oo ihan sellanen kun sä luulet,kun tota mä tykkään tytöistä.Ja kannattaa miettiä omalla kohdalla että mimmoinen sun äitisi on,toi esimerkki oli siis silleen että jos kertoisin omalle äidilleni että tykkään tytöistä,niin tolleen kertoisin.PS.minkä ikäinen olet AlexaOx?

      • AlexaOx

        Oon 16
        Ja kiitti vinkistä :D


    • Pineeh

      "Äiti hei, mä tykkään tytöistä eli oon lesbo". Tai en mä tiedä. En oo tullut sillain varsinaisesti koskaan kaapista, koska en ole kokenut sitä tarpeelliseksi. Edes kaikki mun kaverit ei välttämättä tiedä, että tykkään myös tytöistä, koska en ole koskaan tuonut asiaa erityisemmin esille :D Sanot vaan suoraan ja se siitä.

    • sthgbsnbhsdt

      Miks pitää tulla ulos kaapista?=? Luulis nyt olevan päivänselvää että seksuaalinen suuntautuminen on päivänselvä asia henkisesti kasvaneelle ihmiselle. (Tarkoittaa ettei hän ole 15 vuotias henkiseltä tasoltaan)
      Ne 30-40 luvulla syntyneet vanhat pierut on eri asia. Ne kun ovat ns. jumiutuneet siihen aikakauteen ja satuolennon ja piruntorjujan pelkoon.

      Jos tykkäät tytöistä niin tykkäät tytöistä ja sillä siisti. Vietät aikaa heidän kanssaan kaikinpuolin ja vitut välität muiden ihmisten elämää pillin läpi peilaavista elämänasenteista.

      • AlexaOx

        Nii mutta oishan se hyvä, että vanhemmat tietää.


      • tryjthnshyrjwsedhgnt

        No sano niille että asiat nyt on näin ja jos ne rupeaa siitä vikiseen ni sanot takas että kyse on minusta ja minun elämästä. MINUN!


    • ihquu

      Hei tota oon samassa veneessä sun kanssa, mutta siis ite en aatellu vielä tulla kaapista ku se vaikuttaa mun mielestä kauheen luonnottamalta nii aattelin et sit ku löyän itelleni tytyn nii esittelen sen vaa mun tyttöystävä kun se on paljon luonnollisempaa :D

      • AlexaOx

        Mäkin mietin et viimestään sitte ku rupeen seurustelemaan ni pitää kertoo


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4975
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1253
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe