Tietääks etelässä asuvat ahman? SUOMESSA ENITE Suurpeto korvauksista MAKSELLOON ahman VAHINGOIST.
Suurpeto korvaukset
10
98
Vastaukset
- eipahalla
Täällä kirjoittelee susien vihaaja ryhmä. Ja susien puolustajat. Miten ahma tuhot liittyy susiin?
- 1908
Sudet ja ahmat saisivat itse maksaa vahingoistaan, hengellään
- silmäkorvasta
1908 kirjoitti:
Sudet ja ahmat saisivat itse maksaa vahingoistaan, hengellään
Vahinko on myös niiden luvaton vahingoittaminen, parasta siis korvata sekin.
- 235
silmäkorvasta kirjoitti:
Vahinko on myös niiden luvaton vahingoittaminen, parasta siis korvata sekin.
Kyllä, lahtipenkkiin kaikki sudet ja amhat niin oppiipa olemaan vahingoittamatta.
- mitäopimme
235 kirjoitti:
Kyllä, lahtipenkkiin kaikki sudet ja amhat niin oppiipa olemaan vahingoittamatta.
tarkoititko ahmat? poronhoitoalueella käsittääkseen on ahmoja.Suurpeto Korvauksen määrä on suomessa vähentynyt. Vaikka susikanta on lisääntynyt
- diaryt
mitäopimme kirjoitti:
tarkoititko ahmat? poronhoitoalueella käsittääkseen on ahmoja.Suurpeto Korvauksen määrä on suomessa vähentynyt. Vaikka susikanta on lisääntynyt
Mitä opimme. Hullut salametsästäjät istuu linnassa , alfa sudet saavat olla rauhassa. Laumanjohtajan ampuminen aiheuttaa sekaannusta nuorissa susissa.
- kirjoitusta
Opettele kirjoittamaan, äläkä käytä suuria kirjaimia. Se on huutamista.
- Tosikoiraihminen
Miksi kirjoitat koirapalstalla? Täällä kuuluu kehua tappajakoirien urotöitä, kun ne leuat louskuttaen hyökkäävät yli aitojen ja piikkilankaesteiden reppuselkäisten lapsosten kimppuun.
On hienoa!- 6612
Mitä sää sekoilet? Tämä on koiramaiset pulinat ja puhutaan kaikesta muusta paitsi koirista.
- MuutenMuuten
Ahmoja on suomessa nykyisin eteläisintä suomea myöten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81672- 891165
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1171157Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51963Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63864Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli193796Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253746- 81743
- 35689
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42653