Tienasin lipun 3000euron ilmaisturnaukseen.Ja rekisteröin sen 01.04.2015 AJOISSA TURNEESEEN.
Vaan kuinkas kävikään,kun vittuilin täällä,=) =) =)......
UNIBET PLOKKAS MUT HELVETTIN PELISTÄ! Ohjelman lataus kestää,tavallisesti koneelle 30sek.(aivan uusIntauutta)...Nyt kesti 15min!!!!!
Lisäksi kun aikaa vielä oli,Turnauspöytä ei ,enään auennut.(MIKSIKÖHÄN =) .
Siellä meikäläinen jossain huiski,mutta .IKINÄ EI MISTÄÄN .NÄY MONTAKOKÄTTÄ OLIN
SITT OUTISSA.MIKSIKÖHÄN =). EIKÄ LOPPUSIJOITUSTA NÄKYNYT MISSÄÄN. =)
Eli milloin olen pudonnut.Että tälläinen läpimätä paskapulju. =) etsin koko yön sijoitustani(vielä kun peli oli käynnissäkin..Mahtaakohan olla turhaa pyytää hyvitystä =).
Vielä olis yks 3000e lappunen ,käyttämättä.Arvaa käytänkö??? En koska ne plokkaa
mut 22.04 unibet 3000e ulos =) =) Noo peliarvonasta toi tulikin,et ei mun .Elämä kahteen
3000euron turnaus ticettiin kuole.Mut UNIBETTI näköjään Kuolee.Pitäiskö kerätä kolehti.
Jos joku menee,sinne UB-turnaukseen niin voi,haistatella mukin puolesta.Maajohtajalle.
HIENO UNIBET POKERIKUSETUS
EDELLEEN1
4
58
Vastaukset
- EDELLEEN1
Jos joku näki niin nicci oli.RIGGETSFULLE =)
Itse en kättäkään pelannut jostain syystä. =) - EDELLEEN1
Havaintoja voi laitta ositteeseen [email protected]
- EDELLEEN1
01.04.2015 turnaus klo 22.00 lippu kyllä on hävinnyt.Mutta itse tietoja ei ole missään.
=) =)
- JansKallonen
Tervetuloa kerhoon! Tässä puljussa kusetus on viety täysin läpinäkyväksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768