Tämäkin laillista

naurattaakin

Tuttu tilanne itselle ja varmaan monille:löytää halvan matkan mutta ei varaa heti vaan hieman vielä hakee jos löytyisi parempi,mutta ei löydy ja palaa takaisin ja aikoo varata,MUTTA sitten se halpa matka onkin jo kallimpi tai kokonaan kadonnut.Joku ovela juoni tässä on ja laillinen,tietokone huijaa turistia

5

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varausheti

      Tässäkin asiassa, kuten muissakin,nopeat syövät hitaat.

    • 28v

      Väärää tietoa voi kutsua huijaukseksi. Olen ollut kuvaamassasi tilanteessa usein. Kyselyn kohteen järjestelmä on ohjelmoitu seuraamaan varauskyselyjä siten, että mielenkiinnon kohdistuessa samaan kohteeseen useamman kerran ohjelma käyttäytyy kuvaamallasi tavalla ja siten yrittää painostamaan varaukseen.
      Kun oma koneeni antaa tuollaisen tiedon ja menen muijan koneelle niin sillä on samasta kohteesta minun koneeni antamat alkuperäiset tiedot. Pahimmoillaan tuollainen "tyrkkykohde" vainoaa minua ilmestyen sähköpostiini mainoksena.
      Suoraan hotskujen sivut, ilman välittäviä bulvaaneja, antaa pysyvät ja ajantasaiset tiedot. Sama kokemus minulla on myös suoraan lentoyhtiöiden välittämistä hotskuista mutta sielläkin ne perkeleen bulvaanit sorkkivat joskus välissä.

    • naurattaakin

      Niin tosiaan kyse ei ole siitä että kohde olisi varattu vaan ilkeä ohjelmointi auheuttaa sen että hinta nousee jos palaa takaisin ja haluaa varata,hinta nousee kun huomataan että halua on varaukseen.Tästä asiasta oli kerran juttua tv:ssä ja todettiin että ei ole laitonta

    • wsva

      Tyhjennä selaimesi hakuhistoria ja cachet...

      • Colbert

        Voi myös kokeilla käyttää "yksityinen selaus" eli "yksityinen ikkuna" -selausta, jolloin käynnistä ei jää merkkejä evästeille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4993
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4533
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2911
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe