Ollaan mietitty tytölle nimeä Vadelma. Se sointuu kauniisti ja on helppo lausua melkein maassa kuin maassa. Mutta onko se ihan pöhkö nimi? Toisiksi nimiksi suvusta Aino Irene.
Vadelma etunimenä
19
1665
Vastaukset
- ononon
On pöhkö nimi.Pienellä tytöllä vielä menee, mutta aikuinen Vadelma... Eikä Aino Irene riitä?
- eikannatusta
Onhan tää vitsi? Ja onko kiva kun sanotaan varmasti Vatuksi, aatteele ite vattu..vi...vattu, vi...
- vattuvappu
Niinpä siinä varmaan kävisi.
- Anonyymi
mu nimi o Vadelma ja muo o sanottu kyl pari kerta v*tuks...
- einimimiestäpahenna
Me aateltiin pojalle etunimeksi Lanttu. Sukunimemme on Kaalinpää.
- eitodellakaan
Laittaisin Marja Aino Irene tai Aino Irene.
Vadelma ei sovi pienelle eikä isommillekaan tytöille/naisille.- Anonyymi
Kyllä monella on se nimi , Ainot ja Irenen on aika tavallisia , miksi kaikkien pitäisi olla samalla nimellä varustettuna.
Omilleni en ole antanut koskaan mitään muoti nimiä ja kaikki ovat olleet tyytyväisiä nimiinsä.
Joten Vadelma on mielestäni kaunis nimi
- Kannatan
Vadelma Vattu Vittuli
- riikutin
Miksei Matilda?
- eiei
Mitä jos tytöstä tahtoo tulla vaikka poliitikko?
Koetapa tehdä uskottavaa vaalikamppanjaa nimellä Vadelma. - oisko
Olisko Vienovadelma Huttunen hieno nimi.
- Möhky
Ei kun Mähkyvadelma. Se on parempi.
- usmu
Ruusukudelma sittennii.
- vinkkipinkki
Vadelma on musta ihana nimi, ainoa ongelma tulee jos aletaan miettiä lempinimeä, koska "vattu" tosta vääntyy aika nopeasti ja sit ollaan lähellä kirosana-osastoa. Vadelma on kuitenkin sen verran pitkä nimi, että lempinimi tulee käyttöön melkein automaattisesti.
- NimiTäti
Aino Vadelma Irene on ehdotukseni.
- Hymiö
Ihan kiva nimi. Mutta kun kaikki muut sitä niin paljon vihaavat niin ehdottaisin nimeä Vadele. Tai Adele jos V tuntuu oudolta :)
- Kepuliina
Ehkä Vademecum olisi vielä parempi?
- Anonyymi
Onko vatelma hetelmä?
- Anonyymi
Suomessa on 180 ihmistä joilla on Vadelma nimenä joten moni muukin on siitä nimestä tykännyt,
Voi olla että koulussa sitten huudellaan Vatuksi , mutta ei nimi miestä pahenna jos ei mies nimeänsä sanoo vanha sananlaskukin. Laita se nimi jos pidät siitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1282177Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441811- 381488
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii291295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941163- 541133
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua26926Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327867Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104810Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53722