Hei kaikille! Laitoin saman viestin myös ennustusten puolelle mutta saisiko täältä paremman vastauksen? :)
Viimeksi kun kirjoittelin joitain kuukausia sitten, en saanut vastausta ja koska tilanne on edelleen ajankohtainen, koitankin nyt uudelleen :)
Eli, ikää neidolla on vajaa 40 ja edelleen se oikea odotuttaa. Kaikenlaisia virityksiä matkan varrella on ollut, mutta joko minussa tai miehissä jotka minuun vetoavat on jotain vikaa. Viimeisin ihastus on ilmeisesti jo menneen talven lumia, vaikka olisin ollut utelias katsomaan sen kortin loppuun asti.
Että kaikki näkijäihmiset, auttakaa nyt neitoa hädässä. Onko jälleen tulossa sinkkukesä vai tuleeko elämääni kumppania? Ja tietty minkälainen jos onnistun jonkun kiinnittämään elämääni? :)
Kiitos vastauksista etukäteen!
Sydän tarvii teippiä
4
51
Vastaukset
- it.Meren.tytär
Hyvä, Mirkkuliz! Etkö ole huomannut lähintä "ystävääsi", parasta ystävääsi?
Miten olet hoitanut ystävyyssuhteesi häneen? Huolehtinut hänestä?
Paljonko tunnet hänen ominaisuuksiaan, vahvoja puoliaan?
Minkälainen persoona itse olet? Tunnetko itsesi?
Ole, hyvä ihminen, kiitollinen vapaudestasi käyttää kesä itseesi tutustuen ja
sitten voit löytää paremmin puolison, jos yleensä kaipaat enää.
Itse olen niin pahuksen tyytyväinen kun näen unenpöpperöisen naamani
aamulla peilistä - vaikka tosin vanha ja ryppyinen!
mutta koko ihana päivä edessä keskellä valoista kevättä ja kesän odotusta!
Täällä ei ole miestä kaivattu enää sen jälkeen, kun itseni opin tuntemaan.
Ystäviä ilman en voi elää, mutta mies on valinnanvaraista...
Mieluinen tai ei ollenkaan:)- Mirkkuliz
Hei It.Meren.tytär!
Minulla on ihanat ystävät ja rakastan aamupöpperöisiä kasvojani. Sinkkukesiä vaan alkaa olla takana jo toistakymmentä niin kyllä sitä kesän katsoisi mies kainalossa, ystävien lisäksi :)
Parasta maailmassa on perhe ja ystävät mutta kelpaisi sitä aamulla herätä miehen kainalosta. Tämä viimeisin deitti oli minusta sitä oikeaa materiaalia mutta hups, jotain tapahtui? - it.Meren.tytär
Pikku-Mirkkuliz! Oletko 20-vuotias vasta?
Ethän ole vielä päässyt edes kapaloistasi pois!
Voi hyvänen aika , kun nuo hormonit alkavat hyörimään ja
sekoittavat pikkuisten päät ihan kokonaan!
Kun alat tulla 30:neen niin sitten tulee hirvittävä lapsenhimo!
Jos silloin ei ole varma koulutus ja työ, millä elättää perheen, niin...
Kai se sitten on parasta alkaa katsella jotain miehenryökälettä, kun
se Jumalan tapa tehdä lapsia on miellyttävämpi - minusta -
kuin lääkärien koeputki-sekoitukset...
Siihen viimeksimainittuun voi turvautua,
jos elämä ei suju kuin ravintolassa,
siis saadaan, mitä tilataan...
Näin meidän kesken, isä oli minun jumalani,
aivan ihana miehen-ryökäle!,
jota muistelen kiitollisin mielin joka päivä...
joten,minua ei olisi ilman "miehenryökälettä"
Toivon sinulle onnea kevääseen ja jotain
sopivaa "karvaturilaista " vierellesi:)
Älä nyt kuitenkaan, hyvä LAPSI,
anna sydäntäsi arvottomalle!
- Mirkkuliz
Ihan ensimmäiseen viestiin laitoinkin jo, että olen melkein 40 :) Minulla on hyvä työ ja teini-ikäinen lapsi ja elämä muutenkin mallillaan. Koska olen ollut 14 vuotta yksin, on selvää että sitä kaipaa kumppania rinnalleen.
Eipä täällä korttia taida kukaan ehtiä minulle katsoa, joten mennään päivä kerrallaan ja katsotaan mitä elämällä on minulle annettavana :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2976844Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652069- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151287- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71156RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541066Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982