Sydän tarvii teippiä

Mirkkuliz

Hei kaikille! Laitoin saman viestin myös ennustusten puolelle mutta saisiko täältä paremman vastauksen? :)

Viimeksi kun kirjoittelin joitain kuukausia sitten, en saanut vastausta ja koska tilanne on edelleen ajankohtainen, koitankin nyt uudelleen :)

Eli, ikää neidolla on vajaa 40 ja edelleen se oikea odotuttaa. Kaikenlaisia virityksiä matkan varrella on ollut, mutta joko minussa tai miehissä jotka minuun vetoavat on jotain vikaa. Viimeisin ihastus on ilmeisesti jo menneen talven lumia, vaikka olisin ollut utelias katsomaan sen kortin loppuun asti.

Että kaikki näkijäihmiset, auttakaa nyt neitoa hädässä. Onko jälleen tulossa sinkkukesä vai tuleeko elämääni kumppania? Ja tietty minkälainen jos onnistun jonkun kiinnittämään elämääni? :)

Kiitos vastauksista etukäteen!

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • it.Meren.tytär

      Hyvä, Mirkkuliz! Etkö ole huomannut lähintä "ystävääsi", parasta ystävääsi?
      Miten olet hoitanut ystävyyssuhteesi häneen? Huolehtinut hänestä?
      Paljonko tunnet hänen ominaisuuksiaan, vahvoja puoliaan?
      Minkälainen persoona itse olet? Tunnetko itsesi?
      Ole, hyvä ihminen, kiitollinen vapaudestasi käyttää kesä itseesi tutustuen ja
      sitten voit löytää paremmin puolison, jos yleensä kaipaat enää.
      Itse olen niin pahuksen tyytyväinen kun näen unenpöpperöisen naamani
      aamulla peilistä - vaikka tosin vanha ja ryppyinen!
      mutta koko ihana päivä edessä keskellä valoista kevättä ja kesän odotusta!
      Täällä ei ole miestä kaivattu enää sen jälkeen, kun itseni opin tuntemaan.
      Ystäviä ilman en voi elää, mutta mies on valinnanvaraista...
      Mieluinen tai ei ollenkaan:)

      • Mirkkuliz

        Hei It.Meren.tytär!
        Minulla on ihanat ystävät ja rakastan aamupöpperöisiä kasvojani. Sinkkukesiä vaan alkaa olla takana jo toistakymmentä niin kyllä sitä kesän katsoisi mies kainalossa, ystävien lisäksi :)
        Parasta maailmassa on perhe ja ystävät mutta kelpaisi sitä aamulla herätä miehen kainalosta. Tämä viimeisin deitti oli minusta sitä oikeaa materiaalia mutta hups, jotain tapahtui?


      • it.Meren.tytär

        Pikku-Mirkkuliz! Oletko 20-vuotias vasta?
        Ethän ole vielä päässyt edes kapaloistasi pois!
        Voi hyvänen aika , kun nuo hormonit alkavat hyörimään ja
        sekoittavat pikkuisten päät ihan kokonaan!
        Kun alat tulla 30:neen niin sitten tulee hirvittävä lapsenhimo!
        Jos silloin ei ole varma koulutus ja työ, millä elättää perheen, niin...
        Kai se sitten on parasta alkaa katsella jotain miehenryökälettä, kun
        se Jumalan tapa tehdä lapsia on miellyttävämpi - minusta -
        kuin lääkärien koeputki-sekoitukset...
        Siihen viimeksimainittuun voi turvautua,
        jos elämä ei suju kuin ravintolassa,
        siis saadaan, mitä tilataan...
        Näin meidän kesken, isä oli minun jumalani,
        aivan ihana miehen-ryökäle!,
        jota muistelen kiitollisin mielin joka päivä...
        joten,minua ei olisi ilman "miehenryökälettä"
        Toivon sinulle onnea kevääseen ja jotain
        sopivaa "karvaturilaista " vierellesi:)
        Älä nyt kuitenkaan, hyvä LAPSI,
        anna sydäntäsi arvottomalle!


    • Mirkkuliz

      Ihan ensimmäiseen viestiin laitoinkin jo, että olen melkein 40 :) Minulla on hyvä työ ja teini-ikäinen lapsi ja elämä muutenkin mallillaan. Koska olen ollut 14 vuotta yksin, on selvää että sitä kaipaa kumppania rinnalleen.
      Eipä täällä korttia taida kukaan ehtiä minulle katsoa, joten mennään päivä kerrallaan ja katsotaan mitä elämällä on minulle annettavana :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1937
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1609
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1549
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1497
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1445
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1390
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1347
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      649
      1246
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1177
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1128
    Aihe