Sain vähänaikaa sitten tietää et isäni kuoli ennensyntymääni, äiti eikä kukaan muukaan olu mulle muuta kuin nimen hänestä kertonut, mulla on myös kastetodistuksen mukaan kaksi kummua joista en myöskään oo ollut tietoinen, kukaan ei mulle oo kertonut isästäni tai niistä kahdesta kummistani koskaan mitään, itse vauvakirjastani ja kastetodistuksestani nuo asiat tongin esille, kun äidiltä kysyn hän vaihtaa puheen aihetta, sukulaisetkin vaihtaa puheen aihetta heti, miten saisin heistä lisää tietoa, tuntuu oudolta kun en ookkaan sen miehen lapsi jonka luulin mun isä olevan :0 facesta en niitä löytänyt
isäkuollut ennen syntymääni
5
108
Vastaukset
- maalis
miksiköhän sukusi vaikenee kyselyistä,yritetäänkö sua suojella jostain asiasta kenties.Kyllä sul on oikeus tietää vähän enemmänkin kuin nimi,hankala vain jos ne ei puhu mitään..
- entodellakaantiedä.k
jos isäsi tehnyt itsemurhan tai jotain mistä kukaan ei sinulle halua kertoa, ainakaan vielä
Hei nimimerkki, tyttö15v
Onpas harmillinen tilanne, kun kukaan ei meinaa kertoa sinulle isästäsi. Parasta olisi, että äitisi vaan suostuisi kertomaan... Jospa yrität vielä vaan kysyä, kysy miksi hän ei kerro. Sano, että asia vaivaa sinua ja oletat ja mietit isäsi kohtaloa ja sitä kuka hän on, entistä enemmän, kun hän haluaa pitää asian salassa. Voithan sanoa äidillesi, että tahdot olla kummiksi kanssa yhteydessä, voit yrittää heitä etsiä, jos tietäisit missäpäin Suomea he asuvat. Ehkä he ovat isäsi sukulaisia tai perhettä... Sisaruksia sinulla ei taida olla. Ilmeisesti isovanhempasi ovat yhtä salaperäistä isästäsi. Tovottavasti asia menisi hyvällä tavalla eteenpäin.
Ystävällisesti,
Pirkko-pappi- Tyttö15v
Kiitos pirkko, en oikean isäni puolelta tunne ketään enkä tiedä mitään heistä, kummini ovat ilmeisesti jotain sukua isälleni sillä heillä on sama sukunimi.
Hei taas.
Olet varmaankin oikeassa siinä, että kummisi on isäsi siis myös sinun sukulaisesi. Hän voisi kertoa sinulle isästäsi... En osaa muuta kuin vain toivoa, että äitisi suostuisi jonakin päivänä kertomaan. Ilmeisesti hänellä on jokin painava syy vaitonaisuuteensa. Ymmärrän hyvin, että tahtoisit tietää isästäsi.
Hyvää kesän jatkoa sinulle,
Pirkko-pappi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit325207Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3934482Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1483799KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1322928Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku112480Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei212282Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181998Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1511972- 1231890
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241449