isäkuollut ennen syntymääni

tyttö15v

Sain vähänaikaa sitten tietää et isäni kuoli ennensyntymääni, äiti eikä kukaan muukaan olu mulle muuta kuin nimen hänestä kertonut, mulla on myös kastetodistuksen mukaan kaksi kummua joista en myöskään oo ollut tietoinen, kukaan ei mulle oo kertonut isästäni tai niistä kahdesta kummistani koskaan mitään, itse vauvakirjastani ja kastetodistuksestani nuo asiat tongin esille, kun äidiltä kysyn hän vaihtaa puheen aihetta, sukulaisetkin vaihtaa puheen aihetta heti, miten saisin heistä lisää tietoa, tuntuu oudolta kun en ookkaan sen miehen lapsi jonka luulin mun isä olevan :0 facesta en niitä löytänyt

5

115

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maalis

miksiköhän sukusi vaikenee kyselyistä,yritetäänkö sua suojella jostain asiasta kenties.Kyllä sul on oikeus tietää vähän enemmänkin kuin nimi,hankala vain jos ne ei puhu mitään..

• entodellakaantiedä.k

jos isäsi tehnyt itsemurhan tai jotain mistä kukaan ei sinulle halua kertoa, ainakaan vielä

• Hei nimimerkki, tyttö15v
      Onpas harmillinen tilanne, kun kukaan ei meinaa kertoa sinulle isästäsi. Parasta olisi, että äitisi vaan suostuisi kertomaan... Jospa yrität vielä vaan kysyä, kysy miksi hän ei kerro. Sano, että asia vaivaa sinua ja oletat ja mietit isäsi kohtaloa ja sitä kuka hän on, entistä enemmän, kun hän haluaa pitää asian salassa. Voithan sanoa äidillesi, että tahdot olla kummiksi kanssa yhteydessä, voit yrittää heitä etsiä, jos tietäisit missäpäin Suomea he asuvat. Ehkä he ovat isäsi sukulaisia tai perhettä... Sisaruksia sinulla ei taida olla. Ilmeisesti isovanhempasi ovat yhtä salaperäistä isästäsi. Tovottavasti asia menisi hyvällä tavalla eteenpäin.

Ystävällisesti,
      Pirkko-pappi

• Tyttö15v

Kiitos pirkko, en oikean isäni puolelta tunne ketään enkä tiedä mitään heistä, kummini ovat ilmeisesti jotain sukua isälleni sillä heillä on sama sukunimi.

• Hei taas.

Olet varmaankin oikeassa siinä, että kummisi on isäsi siis myös sinun sukulaisesi. Hän voisi kertoa sinulle isästäsi... En osaa muuta kuin vain toivoa, että äitisi suostuisi jonakin päivänä kertomaan. Ilmeisesti hänellä on jokin painava syy vaitonaisuuteensa. Ymmärrän hyvin, että tahtoisit tietää isästäsi.

Hyvää kesän jatkoa sinulle,
        Pirkko-pappi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      121
      2243
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      56
      2176
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1865
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      7
      1407
    5. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      77
      1395
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      94
      1377
    7. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1161
    8. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1150
    9. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      62
      1123
    10. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      989
    Aihe