onkohan se kallista, jos hinta on noin 2200 euroa. Hintaan sisältyy: seinien tasoitus, maalaus, katon maalaus ja tasoitus, vanhan lattian purku, tasoitus ja laatoitus(n 6 m2). Huonekorkeus 3 m. Materiaalit sisältyisivät muuten muttei laatat.
eteisen remontti kallista?
4
1710
Vastaukset
- juha
ne nykyään maksaa,kun tossa yhdellä tutulla on vessaremontti ja ihan pieni vessa niin kuulemma maksaa jotain 5-6ooo€
- köyhä
tutun kylppäriremontti oli noin 3000 euroa. Oli ihan suht reilun kokoinen kylppäri.
- on...
halvemmallakin saat ko. rempan teetettyä.
Ota joku, ammattimaalari tekemään työ, virapelina. Tulee, takuulla halvemmaksi :) - S. Mäkelä
Olen itse tehnyt koko asunnon remontin (lukuunottamatta kylppäri ja keittiön putkityöt). Eteisessä katosta lattiaan itse, hintaa vain tarvikkeista, eikä työ maksa kuin vaivan.
Lattiapinta-ala n. 5 metriä, siihen laatat n. 150 e, ja saneeraus- ja saumalaastit jotain xx e. Pohja-, katto- ja pintamaalit yhteensä varmaan toiset 100 e.
Ei se niin kovin kallista ole jos löytyy omat kädet joilla tehdä.
(toisaalta minulla ei ollut laattalattiaa ennen, oliskohan ollu linoleumia, joten sen purku ei ollut kovin vaikea)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403067- 802831
- 1862444
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362165- 191483
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101274
- 131269
- 221241