Dark Land Mc Nurmijärven Röykässä?

Röykkäläinen

Tuollainen porukka perusti kerhomajansa meidän kylälle. Minkähänlaista porukkaa ovat, voiko mennä tutustumaan kerhon toimintaan vai tervehditäänkö sieltä singolla?
Pitääkö olla HD:n omistaja, että pääsee porukkaan?

Pitäishän sitä toivottaa kerholaiset tervetulleeksi kylälle.

23

7108

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Josajavat

Hoodeilla niin perseenreikiä mitä todennäköisimmin.

• visshyy

Ei nyt tainnut osua oikein :)

• Peräreijäntökkijät

Kiristystä, huumeita, väkivaltaa, laittomia aseita,uhkailua, alistamista. Siinä nyt ensialkuun, mitä moinen kerhotoiminta pitää sisällään, että sinne vaan, jos kantti kestää.

• Tuija_Nurve

Puhelinnumero kerholle on julkinen. Voitha sinä soittaa ja kysyä.

• raggareita

Tumman maan motskaripyörä kerho?

• UtanVaselin

Mulla on ihkauus Honda Monkey. Pääsenkö sivarina ees jakaan pebaa sinne?

• Jusbekki

Höhöm millää ajavat sivarit! Honda t on metsien miehille

• dibadaba

Ainahan sitä pebaa saa jakaa!

• kyänäino

Tää on ihan väärä foorumi kysyä mitään, mihin haluaa asiallisen vastauksen...

• kaap026

Osta uusin Bike-lehti, siellä on lisätietoa näistä Biker-kerhoista. Hyvällä onnella toivottavat sinut tervetulleiksi halaamalla.

• Vähintäänkin

halaamalla,kyllähän näiden kerholoiden seksuaalinen suuntautuminen tiedetään!

• hda

Sinä joka tekeydyt joksikin toiseksi ja kommentoit heidän puolesta ni voisit vaikka hävittää ittes maailman kartalta !!!

• Not_criminals

Suosittelen kylläkin sinulle sitä itses hävittämistä maailman kartalta. Olisi sentään yksi kriminaali maailmassa vähemmän!!!!

• Otavähän
        hda kirjoitti:

Sinä joka tekeydyt joksikin toiseksi ja kommentoit heidän puolesta ni voisit vaikka hävittää ittes maailman kartalta !!!

tötsyä niin pääset hetkeksi pakoon todellisuutta. Oletkohan mc-kerhosi superninjaofficer!

• IronHog87

Ko. MC mitä tahansa, meillä kaikilla on oikeus kokoontua yhteen saman asian äärelle, valita ystävämme, harrastuksemme, jne.
      Vain joku pikkunilkki amiksesta voi kateuksissaan puuttua MC-juttuihin, koska joku pani isosiskoansa bileissä, eikä tätä amispelleä.
      Lopettakaa tuollainen pelleily MC-juttuja vastaan.

• YMHT

voi jumalauta sä oot sekasin!

• mutzisnussija

Haluuks panna mulla ois 45cm halko housuis

• mutzisnussija

50 läski mahat huutelee ku ei oo ikinä ollu rahaa omaan 2 pyöräseen. Kaikkihan käyttää huumeita ja niillä on singot millä ne ampuu teitä perseeseen jos meette kysyy niiltä sokeria/kaljaa. Ite juttelin heillä ja oli ihan asiallisia kavereita paitsi ku kysyin jtn häröö sain puukon kylkeen

• YMHT

voi jumalauta säkin oot sekasin!

• MonkeyKing

Se on sun serkkutyttös. Karvaakaan en taittanut.

• suitspojat2

KalibrMC

• Anonyymi00027

Miehet jotka pukeutuu nahkaliiveihin on just niitä poliisiopiston blue oyster tyyppejä… håmåja ne on kaikki liivikerholaiset perkele!!! Tulisivat tänne meille niin vietäisiin metsästysseuran majalle ja otettais viinaa ja saunottais ja näytettäis mitä on tosimiesten äijämeininki…ne ketkä ei uskalla niin hakataan koivuhalolla tuossa saunan takana!!!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      194
      1855
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      117
      977
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      127
      902
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      210
      704
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      656
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      60
      655
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      624
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      602
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe