Miten oppia Velhoksi/noidaksi

Oppityttö

Eli siis olen nyt hurahtanut tähän "harry potter" teemaan ehkä pikkasen liikaa...
Mutta niin haluaisin tietää pari vastausta
1. Millaisia vaatteita noidat/velhot käyttävät?
2. Mistä saan velhorahaa?
3. Mistä/milloin voin ostaa velhotavaroita?
4. Mitä taikaesineitä velholla/noidalla pitäisi olla? Ja mistä saan ne
5. Millaisia taikoja voisi olla näin alkuun hyvä opetella?

7

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oppityttö

      Ja ainiin haluaisin myös tietää onko mahdollista oppia noidaksi/velhoksi jos ei 1. Ole MITÄÄN aijempaa kokemusta 2. Ei ole mitään noidan/velhon "kykyjä" ennestään

      • Oppityttö

        Ja itsellä kyllä en ole mitään kykyjä siis huomannut


    • taikuudentutkija

      itse olen tutkimalla huomannut että ei, velhoksi ei voi ryhtyä ilman valmiita kykyjä mutta noidaksi voi sillä feminien aivojen sekä tahdon toiminta on erilaista mutta siinä kestää KAUAN :) joten jos todella haluat sinulla on suuri vastuu taidoistasi sekä teoistasi ja kyvyistäsi saat kertoa vain muille vlehoille tai parhaiten salaisuuksia pitäville ystävillesi

      • taikuudentutkija

        velhoille*


      • Kysyjä

        Voiko enneunia ja pienenä ns. Taikamaailmaa leikkimisestä kutsua ns.valmiiksi kyvyiksi? Ja tulipas mieleen osaatteko sanoa meinaako se mitään kun pari vuotta sitten kun katsoin ikkunasta ulos niin näin noin viikon verran näin jonkun hahmon jolla oli musta kaapu ja sen naamaa ei näkynyt (ja tärkein on se että se tuijotti suoraan muo). muina päivinä näin sen ulkona yöllä mutta viimeisenä päivänä kun näin sen oli päivä?


    • parhaiten

      salaisuuksia pitäville ystäville! Ei sellaisia olekkaan. Niinkuin ei ole velhoja eikä noitia.

    • Oppityttö

      Kiitos vinkeistä... Olen tässä opetellut taikoja sekä pienen pussukan saanut sekä luin että "velhot ja noidat eivät lähde minnekkään ilman vyötäröllä roikkuvaa pussukkaa missä heillä on velhorahaa" sekä löysin varastostamme pienen kirstun jossa oli oudon näköisiä kolikoita (olen varmuuden saanut ettei ole mitään markkoja yms.) olen niitä nyt kutsunut velhorahoiski sekä äiti sekä isä sanoivat etteivät tiedä mitä kolikoita nuo ovat

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1759
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1664
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      61
      1500
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1458
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1385
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1359
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1192
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe