Eli siis olen nyt hurahtanut tähän "harry potter" teemaan ehkä pikkasen liikaa...
Mutta niin haluaisin tietää pari vastausta
1. Millaisia vaatteita noidat/velhot käyttävät?
2. Mistä saan velhorahaa?
3. Mistä/milloin voin ostaa velhotavaroita?
4. Mitä taikaesineitä velholla/noidalla pitäisi olla? Ja mistä saan ne
5. Millaisia taikoja voisi olla näin alkuun hyvä opetella?
Miten oppia Velhoksi/noidaksi
7
125
Vastaukset
- Oppityttö
Ja ainiin haluaisin myös tietää onko mahdollista oppia noidaksi/velhoksi jos ei 1. Ole MITÄÄN aijempaa kokemusta 2. Ei ole mitään noidan/velhon "kykyjä" ennestään
- Oppityttö
Ja itsellä kyllä en ole mitään kykyjä siis huomannut
- taikuudentutkija
itse olen tutkimalla huomannut että ei, velhoksi ei voi ryhtyä ilman valmiita kykyjä mutta noidaksi voi sillä feminien aivojen sekä tahdon toiminta on erilaista mutta siinä kestää KAUAN :) joten jos todella haluat sinulla on suuri vastuu taidoistasi sekä teoistasi ja kyvyistäsi saat kertoa vain muille vlehoille tai parhaiten salaisuuksia pitäville ystävillesi
- taikuudentutkija
velhoille*
- Kysyjä
Voiko enneunia ja pienenä ns. Taikamaailmaa leikkimisestä kutsua ns.valmiiksi kyvyiksi? Ja tulipas mieleen osaatteko sanoa meinaako se mitään kun pari vuotta sitten kun katsoin ikkunasta ulos niin näin noin viikon verran näin jonkun hahmon jolla oli musta kaapu ja sen naamaa ei näkynyt (ja tärkein on se että se tuijotti suoraan muo). muina päivinä näin sen ulkona yöllä mutta viimeisenä päivänä kun näin sen oli päivä?
- parhaiten
salaisuuksia pitäville ystäville! Ei sellaisia olekkaan. Niinkuin ei ole velhoja eikä noitia.
- Oppityttö
Kiitos vinkeistä... Olen tässä opetellut taikoja sekä pienen pussukan saanut sekä luin että "velhot ja noidat eivät lähde minnekkään ilman vyötäröllä roikkuvaa pussukkaa missä heillä on velhorahaa" sekä löysin varastostamme pienen kirstun jossa oli oudon näköisiä kolikoita (olen varmuuden saanut ettei ole mitään markkoja yms.) olen niitä nyt kutsunut velhorahoiski sekä äiti sekä isä sanoivat etteivät tiedä mitä kolikoita nuo ovat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot23518015Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss6910292Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?3176751Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki224519Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai483777Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.743237"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1132913Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen892400MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä201597Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit181406