Miten oppia Velhoksi/noidaksi

Oppityttö

Eli siis olen nyt hurahtanut tähän "harry potter" teemaan ehkä pikkasen liikaa...
Mutta niin haluaisin tietää pari vastausta
1. Millaisia vaatteita noidat/velhot käyttävät?
2. Mistä saan velhorahaa?
3. Mistä/milloin voin ostaa velhotavaroita?
4. Mitä taikaesineitä velholla/noidalla pitäisi olla? Ja mistä saan ne
5. Millaisia taikoja voisi olla näin alkuun hyvä opetella?

7

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oppityttö

Ja ainiin haluaisin myös tietää onko mahdollista oppia noidaksi/velhoksi jos ei 1. Ole MITÄÄN aijempaa kokemusta 2. Ei ole mitään noidan/velhon "kykyjä" ennestään

• Oppityttö

Ja itsellä kyllä en ole mitään kykyjä siis huomannut

• taikuudentutkija

itse olen tutkimalla huomannut että ei, velhoksi ei voi ryhtyä ilman valmiita kykyjä mutta noidaksi voi sillä feminien aivojen sekä tahdon toiminta on erilaista mutta siinä kestää KAUAN :) joten jos todella haluat sinulla on suuri vastuu taidoistasi sekä teoistasi ja kyvyistäsi saat kertoa vain muille vlehoille tai parhaiten salaisuuksia pitäville ystävillesi

• taikuudentutkija

velhoille*

• Kysyjä

Voiko enneunia ja pienenä ns. Taikamaailmaa leikkimisestä kutsua ns.valmiiksi kyvyiksi? Ja tulipas mieleen osaatteko sanoa meinaako se mitään kun pari vuotta sitten kun katsoin ikkunasta ulos niin näin noin viikon verran näin jonkun hahmon jolla oli musta kaapu ja sen naamaa ei näkynyt (ja tärkein on se että se tuijotti suoraan muo). muina päivinä näin sen ulkona yöllä mutta viimeisenä päivänä kun näin sen oli päivä?

• parhaiten

salaisuuksia pitäville ystäville! Ei sellaisia olekkaan. Niinkuin ei ole velhoja eikä noitia.

• Oppityttö

Kiitos vinkeistä... Olen tässä opetellut taikoja sekä pienen pussukan saanut sekä luin että "velhot ja noidat eivät lähde minnekkään ilman vyötäröllä roikkuvaa pussukkaa missä heillä on velhorahaa" sekä löysin varastostamme pienen kirstun jossa oli oudon näköisiä kolikoita (olen varmuuden saanut ettei ole mitään markkoja yms.) olen niitä nyt kutsunut velhorahoiski sekä äiti sekä isä sanoivat etteivät tiedä mitä kolikoita nuo ovat

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3690
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      72
      1934
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1598
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1224
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1057
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      988
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      853
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      844
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      778
    Aihe