Meiilä oli varaus hotel.com kautta Avalon hotellin ja saavuttuamme hotellin meille kerrottiin, että hotelli on täynnä ja jouduimme toiseen rotankolo hoteliin ilman kompensaatiota. Tai ni ei ihan ihan paska 7 euron viini lyötiin käteen sateessa tarpomisesta toiseen hotelliin.
Katsokaa tarkkaan mitä varaatte tämä Avalon on ihan perseestä. Joudutte ihan muualle, mihin olette varanneet!
Hotelli Avalon varokaa
5
299
Vastaukset
- Äläpä_ole_milläsikkää
Onko vika hotellin vai Hotel.comin? Ylibuukkausta tapahtuu aika usein...
- Hartsa123
Yli 40 vuotta on matkustelua takana enkä ole koskaan törmännyt ylibuukkaukseen. Vielä 2 pv ennenhotellista tuli tarjouksia huoneluokan korotuksista! Hotels.com ei ole syypää vaan hotelli on huijari, vastikään oli juttua rahojen varastamisesta, joten suosittelen, että kierrätte tämän hotellin kaukaa
- HODGINS
LISÄÄPPÄ SITTEN KOMMENTTI AVALONION ARVOSTELUSIVUILLE
- ihmetystä
HODGINS kirjoitti:
LISÄÄPPÄ SITTEN KOMMENTTI AVALONION ARVOSTELUSIVUILLE
http://www.hotelavalon.eu/ suoraan hotelliin AINA palaute.
Olen ollut 2x eikä valittamista
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741264- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47896- 61873
- 48824
- 47752
- 40731
- 39698