Pokemonin 17-kausi

Kapap

Elikkäs, olen nyt viimeaikoina innostunut taas pokemonia katsomaan :D ja kun tuo kausi 16 tosta on kohta saatu päätökseen niin rupeais 17 kiinnostamaan. Tosin en ole mistään toistaseksi vielä kyseistä kautta suomidubilla löytänyt.
Joten osaako kukaan kertoa, mistä sen voisi mahdollisesti katsoa?

52

2312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nik0025

      mulla on koko kausi tallensin sen telkusta koko kauden. minulla on muutkin kaudet mekein kaikki episodit puuttuuvaan 15 kauden loppu ja 9 kauden jakso muuten kaikki löytyy soumen kielellä. Voin laittaa jakoon jos joku haluu.

    • Pokemonfanittaja

      Hei Niko! Oletko siis animerunkkarin yp? Tiedätkö milloin taas laitat lisää pokemonjaksoja sinne? Olen katsonut lähes kaikki pokemon jaksosi :)

      • Nik0025

        en itse ole sen sivun yllä pitäjä olen vaan ite pistänyt noi jakoon ja käyttänyt animerunkarii koska ei tarvii kaikkia jaksoja itse jakaa.


      • Niko0025

        tiedän kyllä animerunkkarin ylläpitäjän.


      • Nik0025

        ja syy siihen ettei mulla ole 15 kautta kokonaan luulin muiden steam ne mutta ei näköjään ollut kenelläkään kiinnostusta niin itse menin sitten talentamaan ne 16 ja 17 kaudet.


    • Nik0025

      Kohta tulee sinne mediafireen 15 kausikin kokonaa kunvaan ehin laittaa.

    • Nik0025
    • Nik0025
    • Nik0025
      • PokemonXYZ

        Hei Nik0025!
        Haluaisin kovasti katsoa noita jaksoja, mutta en viitsisi ladata niitä koneelle. Miten tämä onnistuisi?
        Lisäksi suuri kiitos sinulle :)


      • Nik0022

        Tuo on iso ongelma tekijän oikeuksien takia ´video palveluihin niitä ei voi laittaa.
        Sekä 18 kautta ei ole tulossa lähi aikoina minun suunnasta mutta 9 kauden jakso on tulossa kunhan vaan ehin laittaa niin sitten on kaikki muut paitsi 18 kausi.


      • Pokemonfani12
        Nik0022 kirjoitti:

        Tuo on iso ongelma tekijän oikeuksien takia ´video palveluihin niitä ei voi laittaa.
        Sekä 18 kautta ei ole tulossa lähi aikoina minun suunnasta mutta 9 kauden jakso on tulossa kunhan vaan ehin laittaa niin sitten on kaikki muut paitsi 18 kausi.

        Minulla ei toimi enään sinun latauksesi. koneeni ei avaa noita jaksoja... mitä teen : (


      • Nik0025

    • JjKkkk

      Isot kiitokset Nikolle tästä Pokemon paketista. Tää on ihan huikee!

      Otitko talteen MTV3:lta tuleen Pokémon 17: Diancie ja tuhon kotelo? Oma Samsung töllö kyekenee tallentamaan mutta niitä ei saa tietokoneen kovolle kun ne filet on kryptattu eikä näitä uusia laitteita ei saa rootattua

      • Nik0025

      • Nik0025

        korjattu versio tulossa leffa 16:toista.


      • Nik0025

    • JjKkkk

      Hienoa ja kiitos paljon kokoelman jakamisesta. Meillä onkin sitten katsottu Pokemonia aamusta iltaan

      • lolmrhackerlol

        onkokellän pokemon kaikki elokuvat jos on niin lähetä toki


      • animerunkkari
        lolmrhackerlol kirjoitti:

        onkokellän pokemon kaikki elokuvat jos on niin lähetä toki

        Miltei kaikki näkee tuolta Animerunkkari.org sivustolta.


      • asdasdasdasds

        Onko sulla noita loppuja kauden 18 jaksoja?


      • Nik0025

        En tallenna tällä hetkellä pokémon jaksoja mutta syksyllä aloitan taas jaksojen tallennuksen tällä kertaa minulla on 100 kertaa paremmat vehkeet kuin aiemmin full hd huppu tallennin sekä nvidia geforce gtx 980 näyttis.


      • asdasdasdasds
        Nik0025 kirjoitti:

        En tallenna tällä hetkellä pokémon jaksoja mutta syksyllä aloitan taas jaksojen tallennuksen tällä kertaa minulla on 100 kertaa paremmat vehkeet kuin aiemmin full hd huppu tallennin sekä nvidia geforce gtx 980 näyttis.

        Hieno kuulla :)


    • Nik0025

      No niin nyt aloitan tallentamaan 19 kautta silloin tällöin ja 18 kautta myöhemmin tulossa lisää kuulin ikäviä uutisia animerunkkarin suunnasta että pokemon jaksot ei ole ainakaan vähään aikaa ladattavissa voi räkä jos joudun itse jakkaa :'(

      • Rarsasd

        Pokemon GO toi vähä liikaa suosiota animerunkkarin sivuille :D


      • Nik0025

      • kuitulinkissä

        ja muistaisit jakaa myös tiedostot... Ei siinä tosiaan iloa että torrentti mutta ei jakaajia :)

        Kiva muuten että teet mutta jakaajia tulee olla tai sitten kuollut koko juttu. Itse jaan mielellään mutta ekaksi pitää tänne koko homma saada. Toi 180GB on aika jymykkä paketti :)


      • kuitulinkissä

        Otetaanpas takaisin sanoja :) Kyllähän sieltä tulee... 1d jäljellä :) Latauskaistaa on mutta taitaapi olla yhdellä jakaajalla uppi aika tukossa :)


      • Nik0025

        joo yksin jakaminen ei ole helppoa ainakaan silloin kun itse tarvii nettii sikana mulla on 350mb ja ssd mutta nämä poket ovat tällä hetkellä toisella asemalla sekä kaytän netistä paljon kaistaa ite voin pistää kaistaa enemmän illalla mutta nyt tarviin paljon.


      • Nik0025
        kuitulinkissä kirjoitti:

        ja muistaisit jakaa myös tiedostot... Ei siinä tosiaan iloa että torrentti mutta ei jakaajia :)

        Kiva muuten että teet mutta jakaajia tulee olla tai sitten kuollut koko juttu. Itse jaan mielellään mutta ekaksi pitää tänne koko homma saada. Toi 180GB on aika jymykkä paketti :)

        siitä voi ollaa vaan ne kaudet mitkä tarvitsee.


      • kuitulinkissä
        Nik0025 kirjoitti:

        joo yksin jakaminen ei ole helppoa ainakaan silloin kun itse tarvii nettii sikana mulla on 350mb ja ssd mutta nämä poket ovat tällä hetkellä toisella asemalla sekä kaytän netistä paljon kaistaa ite voin pistää kaistaa enemmän illalla mutta nyt tarviin paljon.

        Varmaan DNA Kaapeli :) 350/20 mulla on tossa Soneran 1000/100 linkki että mikään jakaminen ei taida tuntua missään :) Kunhan saa tänne niin jatketaan täältä jakaamista loppuun asti.

        Erillisellä levyllä itelläkin jaot päällä mutta kyllä tossa ihan mukavasti menee. Eikä yksi jakaaja tietenkään riitä vaan jos halutaan suurelle laumalle pitää olla paljon jakaajia. Ei oo pointti että yksi jakaa vaan kaikki yhdessä :)

        Alkuun kunhan ton saa niin siitä se sitten lähtee kunhan jaksaa jakaa :)


      • Nik0025
        kuitulinkissä kirjoitti:

        Varmaan DNA Kaapeli :) 350/20 mulla on tossa Soneran 1000/100 linkki että mikään jakaminen ei taida tuntua missään :) Kunhan saa tänne niin jatketaan täältä jakaamista loppuun asti.

        Erillisellä levyllä itelläkin jaot päällä mutta kyllä tossa ihan mukavasti menee. Eikä yksi jakaaja tietenkään riitä vaan jos halutaan suurelle laumalle pitää olla paljon jakaajia. Ei oo pointti että yksi jakaa vaan kaikki yhdessä :)

        Alkuun kunhan ton saa niin siitä se sitten lähtee kunhan jaksaa jakaa :)

        joo DNA talo yhtiö ethernet kaista käytossä
        https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/12733508_1043117635749684_7996684837736036304_n.jpg?oh=6919147f924490594300b67b7a275dcb&oe=581A0AEF


      • kuitulinkissä

        Tänne saa Soneran, DNA ja Elisan yhteydet. Sonera ja Elisa Ethernetillä ja DNA:lla kaapelilla. Soneralla ja DNA:lla giganen mutta Soneralla mulla ollut aikaisemmin sopparit ja uppi kun 100M ja kuidulla tulee aina se mitä on sopimuksessa niin hyvä.


    • Nik0025

      tässä olis viellä kyseisen torrentin magnet linkki
      magnet:?xt=urn:btih:EF33355A1B399BBA6FDEA427D70C98EE37E309D9

    • Jykeks

      saisiko lisää jakajia? 180GiB torrentti ja tulee vain 100-200KiB/s joten tossahan vierähtää noin 2vk että on valmis... :F

      • kuitulinkissä

        Itsellä uppi huutelee kokoajan 100Mbps että en tiedä miten voin paremmin auttaa. Auttaisi tosiaan jos käyttäjät jättäisi myös jakaamaan kun lataavat näitä. En vain millään voi jakaa 17 käyttäjälle oikein nopeammin... Ja lisäksi taidan olla ainut jakaaja kenellä toi materiaali kokonaan on nyt koneella.

        Mutta voithan jo aloittaa kausien katsomisen vaikka lataukset käynnissä... Ei sitä koko 180GB tartte ladata ettet voisi aloittaa katsomista. Kyllähän tossakin aikaa menee ennen kuin yhden kauden katsot...

        Tässä varmaan kaikki ymmärtää ettei animerunkkarin palvelimet kestä tälläistä kuormaa kun ei pystytä P2P menetelmälläkään paremmin jaettua. Toki streemi ei vie nyt kaistaa samanaikaisesti mutta kun nyt lataat jaat samalla.

        Kyllä se nyt jopa 1MB/s pitäisi nyt tulla kunhan tossa muutaman lataajan lataukset valmistuu ja jos jatkaisivat jakaen mutta yleensä ei kukaan oikeasti viitsi jakaa koska omaa kaistaa menee turhuuteen...


    • Garmen92

      Laitakko 2 kauden suomi tekstillä?

      • Nik0025

        ei niitä ole suomennettu kuin muutama jakso sekä en omista niitä jaksoja.


    • Nik0025
    • Nik0025

      Hienoa nähdä että Pokémon villitys kauden pahin osio päättynyt vihdoinkin XD

    • Anonyymi

      Niin näkeekö tuota 17 kautta pokemonista jostain??

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täältä voit lataa sen.

        https://mega.nz/folder/QfoW0IqD#xMaZNlBIfRgxP1valdTTxw

        Onko 18 tai19 siellä megassa mitenkään


    • Anonyymi

      Hirveä tekele.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6183
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3966
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2349
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1383
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe