Miten saisi kysyisen käyttöjärjestelmän asennettu? Voi olla että vika johtuu mun koneesta, mut asennusvaiheessa kone jämähtää niihin Linuxin Dos teksteihin. Asennuksen olen aloittanut Windows 98:n kautta. Joten kaikki helpit olisi tervetulleita.
Best Linux 2002 Asennus
4
419
Vastaukset
- Liinuksiin
Best Linuxille voi lähettää kysymyksiä ihan selvällä suomenkielellä ja vastauksen saat parin päivän sisällä. Kieli vaihtelee. Se että onko vastauksesta mitään apua, se onkin jo sitten toinen homma.
T:rekisteröity käyttäjä
ps. jos oikein ymmärsin on asennuksesi onnistunut, vaan linuksi ei toimi sun koneessas sen enempää kuin omassanikaan. - Linnux?
Onkohan kukaan saanut sitä Best linuxia 2002 toimimaan? Itse kokeilin ja ei onnistunut. Mandrake 8.1 on helppo ja suomenkielinen ja saa netistä ilman mitään ongelmia ja LAILLISESTI. Asennuksessa onnistuu aloittelijakin.
- Anonyymi
Best Linuks = Windows 11.
- Anonyymi
Mene hoitoon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido1153599Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.313109Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t1332640En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v152153Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦142052Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain2022048- 361985
- 1201850
- 291801
- 351794