Suoma iehcanasvuohta

giellavealgu

Maid Suoma iehcanasvuohta mierkkasa didjiide? Sahtetgo sápmelaccat leat ceavladat go asset iehcanas Suomas? Lean suokkardallan iehcanasvuoda mierkasumi iezan bokte, rehalaccat dovddastan ahte in gal menddo olu ávvut. In máhteba suoma álbmotlávlu saniige. Livccii soma gullat earaidge jurdagiid.

3

371

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • beare mun

Mun gal avvudin ikte Suoma iehcanasvuoda. In dajasii, ahte livccin moge cevlat ahte asan juste Suomas, muhto gal iehcanas riikka mearkasa ollu. Jus smiehtada mo Estteriikkai geavai. Algo alggushan datge beasai iehcanaccan sullii seamma aigge go Suopmage, muhto ii nagodan stuorra Sovjetlihttu vuosta. Dal Estteriikka lea iehcanas, lea leamas juo measta bealnuppelot jagi, muhto velge doppe ii sosialalas ja ekonomalas dilli leat seamma dasis go Suomas. Estteriikka lea cappa riikka ja doppe lea dahpahuvvan ollu mannan logijagiin.

Mo livccii jus Suopma ii livccige? Dahje Norga dahje Ruotta? Jus Ruossa livccii valdan olles Suoma? Makkar livccii samiid dilli dal?

• giellavealgu

Gutnejahtan gal soahteveteránaid ja arvvostan sin daguid. Muhto leatgo mii sámit Suomas iehcanasa?Leago mis mearridanváldi iezamet assiin? Mun in gal dovdda, ahte livccen dassearvosas olmmos Suomas inge danin dovdda makkarge hurmosa Suoma iehcanasvuodas.

• jussa
        giellavealgu kirjoitti:

Gutnejahtan gal soahteveteránaid ja arvvostan sin daguid. Muhto leatgo mii sámit Suomas iehcanasa?Leago mis mearridanváldi iezamet assiin? Mun in gal dovdda, ahte livccen dassearvosas olmmos Suomas inge danin dovdda makkarge hurmosa Suoma iehcanasvuodas.

Na ii oktage gal munnje leat dadjan ahte in sahte muhtun assi bargat dahje gosanu mannat dan dihte ahte lean sapmelas. Nu ahte gal mun dovddan ahte lean iehcanas. Giige ii gealdde mu matkosteamis, dahje skuvlejumis, bargguin dahje eara assiin. Iezan mielas mun lean dassearvosas olmmos Suomas. Dudango vehasii vai ingo gaibit doarvai?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      84
      3177
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1803
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1653
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      138
      1499
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1448
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      162
      1403
    7. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1331
    8. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      88
      1282
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      99
      1242
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      85
      1229
    Aihe