Jos joka toinen päivä harjoittaisit hindulaisuutta ja joka toinen päivä julistaisit: Kiitos, kunnia, ylistys, kirkkaus ja voima Isälle, Pojalle ja Pyhälle Hengelle, nyt aina ja ikuisesti.
Kerro sitten, kumpi muuttui todellisemmaksi.
Haasteni hindulaisuudesta kiinnostuneille
5
108
Vastaukset
- GanapatiBappaMorya
Hindulaisuus, omalla kohdallani. Jai Ganesha!
- totuusavautuu
Hei kaikki hindulaisuudesta kiinnostuneet! Lukekaa vuosia sitten kirjoitettu Gurun kuolema-teos; Rabindranath R. Maharaj Dave Hunt
Karas Sana Oy
Kirja löytyy kirjastoista, kirppareilta ... - Valoasullekin
Jos niin tekisit, voisit olla jo huomattavasti lähempänä Jumalaa, eikä noin höpsöjä tarvitsisi enää kysellä :)
- alfa123om2222
Olen testannut Hare Krishna mantraa ja se on voimallinen. Se auttaa eroon vainoojista ja tekee itsestä niitä ylemmän. Lisäksi olen kuullut yliaistillisen äänen kuin suurten kansanjoukkojen pauhu tai monien vesien koskena virtaaminen. Tuo ääni tuli henkiseltä planeetalta mitä ilmeisemmin.
Minua ihmetyttää vain yksi asia. Kun on vääriä kristuksia, vääriä profeettoja ja vääriä mahdeja niin onko olemassa myös vääriä krishnoja. Joku tekeytyy krishnaksi ja alkaa tunkeutua sen palvonnan keskelle, jota itse juuri harjoittaa. Olen Jehovan todistajilta ja messiaanisuudelta oppia saanut ja Jehova on sanonut minulle kaksi asiaa:
1) Minä annan sinulle Hare Krishna mantran veroisen rukouksen, joka on: PÄÄSTÄ MEIDÄT PAHASTA! Toista tuota rukousta niin sen arvo on taatusti yhtä suuri.
2) Hare Krishna liikkeen kirjoihin voit tutustua viimeisenä vaihtoehtona. Kun mikään
muu kirjallisuus ei enää tuota apua.
Päättelen näin: Nyt kun raamattu ja koraani ovat osottautuneet vihapuheiksi ja monin tavoin arvottomiksi ja Hare Krishna kirjat puolestaan loistavat yhä kauneutta ja arvovaltaa ja olen alkanut niitä lukea on ilmeistä, että tänä päivänä on niin monia vääriä kristuksia, vääriä profeettoja, vääriä mahdeja ja vääriä krishnoja, että tuollainen ylistysrukous olisi turha. Sen sijaan Hare Krishna mantra on toimiva. Ja myös tuo: PÄÄSTÄ MEIDÄT PAHASTA! mantra toimii.
Eli kilpailussa käytettävät rukoukset ovat:
HARE KRISHNA MANTRA JOKA TOINEN PÄIVÄ
PÄÄSTÄ MEIDÄT PAHASTA! MANTRA JOKA TOINEN PÄIVÄ.
Tämä on kuin kaksi arkkinekeliä kilvoittelisivat keskenään:
Mikael ja Gabriel.
Daniel 10: mukaan Mikael ja Krishna ovat liitossa ja Ahimsan sekä Hare Krishna mantran puolella. (juutalaisuus ja hindulaisuus)
Ja Gabriel ja Persian kuninkaat ovat liitossa ja PÄÄSTÄ MEIDÄT PAHASTA
rukouksen puolella. (islam ja arjalaisuus).- PaitsiJosTarvitset
Kaikessa tuollaisessa voi ehkä olla hyvä muistaa, että kaikenmaailman pantheonit ovat kokoelmia tarinoita, vaikka kokemukset erilaisista jumalista olisivatkin todellisia. Pyrimme väkisellä liittämään jonkin erisnimen jokaiseen kokemukseemme, ja vaadimme sen olevan siitä-ja-siitä jumalasta. Kuten eräässä toisessa kirjoituksessasi mainitsit, voikin olla hyvä ehkä ajatella jotakin vain paimenena. Sokrates aikoinaan tuli teloitetuksi jumalanpilkasta, koska ei puhunut kovin ylistävästi Ateenan jumalista. Sokrates kertoi, että hänellä on ollut oma elinikäinen suojelijansa, mutta nimeäkään hän ei jumalalleen tiennyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2976844Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652069- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151287- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71156RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541066Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982