Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?

Anonyymi-ap

Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tulkitsenkin sosiaalisesti lahjakkaan miehen väärin. Ihmisenä hän pitää minusta varmasti, mutta en tiedä minkälaiset lämpimät tunteet hänellä on.

Toivoisin hänen kertovan mitä hän ajattelee. Hänessä on varmasti miestä puhumaan ensin, eli ei häntä haittaisi, vaikka haluaisin hänen kertovan ajatuksistaan ennen minua. Mutta en tiedä miten kannustaa häntä kertomaan, jos olenkin tulkinnut väärin?

Noloudesta selvittäisiin, jos hän kokisi minut samoin kuin kaverit tai ystävät, mutta kyllä olisin varmasti surullinen jos varmistuisi, ettei hän välitä tietyllä tavalla

38

370

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Eiköhän sellaiset asiat vain huomaa toisesta

• Anonyymi00012
        UUSI

Ei todellakaan huomaa.

Aina kehutaan, miten verbaalisia naiset on, todellisuus on toinen, viestittelisivät mielummin joillakin ihmeellisillä merkeillä, kuvittelevat miehen lukevan niitä ja toimivan niiden perusteella. Ihan huuhaa ajattelua.

Nämä miehet, joista naiset ovat yleensä kiinnostuneita, niin on moni muukin, melkoinen hepsankeikka mies olisi, jos jokaisen eleen, tai pitkän katseen perusteella ryhtyisi suoraan toimintaan.

En omi aloitusta, mutta noin realistisena yleisohjeena voi sanoa, että molempien pitää yrittää ihan helvetisti, jos aikoo ventovieraan kanssa tutustua paremmin. Kommunikointi pitää hoitaa puhumalla.

• Anonyymi00002
      UUSI

Onko hän mielestäsi joskus yrittänyt kertoa sinulle ajatuksistaan? Sanoisin hymyn ja hieman liian pitkään kestävän katsekontaktin olevan sopiva merkki, mikäli et siis itse halua aloittaa keskustelua aiheesta.

• Anonyymi00003
      UUSI

Juuri noin. Surullinen, mutta ymmärtää sen varmasti. Ehkä mies ei ole sen tyyppinen, että hän naureskelisi naisen tunteille. Olisi vaivaantunut, muttei ilkeä missään nimessä. Ehkä se vain on sinun tehtäväsi selvitellä omat tunteesi kaikessa hiljaisuudessa. Koska jos rehellisiä ollaan, jotainhan olisi jo tapahtunut, jos olisi tapahtuakseen.

• Anonyymi00004
      UUSI

Kiinnostuneen miehen tunnistaa siitä, ettei hän saa katsettaan irti naisesta. Bongaat hänet aina vilkuilemasta sinua oli hän sitten lähellä tai kaukana. Jos kyseessä on vanhempi mies ja ujohko sellainen hän varmasti antaa välillä tilaa ihastukselle, eikä suinkaan koko ajan ole häiriköimässä. Tuon voi tosin nainen käsittää väärin, ihankuin mies ei olisi kiinnostunut vaikka oikeasti on.

• Anonyymi00006
        UUSI

Kuvasit täydellisesti miten toimin. Hyvä viesti.

• Anonyymi00015
        UUSI

Ettäkö kiinnostunut mies olisi koko ajan häiriköimässä, jos ei ole ujo! Hullu, taikka kännissä sellainen häiriköijä on, sama tuo tuijottelu. On teillä naisilla omituinen käsitys miehistä. On olemassa tietty häpeämätön miestyyppi, joka änkee ja tunkee iholle, se on se, mitä naiset yleisimmin kohtaa, sitten kuvittelevat, että se on normaali mies.

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Ettäkö kiinnostunut mies olisi koko ajan häiriköimässä, jos ei ole ujo! Hullu, taikka kännissä sellainen häiriköijä on, sama tuo tuijottelu. On teillä naisilla omituinen käsitys miehistä. On olemassa tietty häpeämätön miestyyppi, joka änkee ja tunkee iholle, se on se, mitä naiset yleisimmin kohtaa, sitten kuvittelevat, että se on normaali mies.

Ymmärsit mielestäni viestin täysin väärin. Ei missään vaiheessa maininnut mistään häiriköinnistä tai tuijottelusta. Itselläni ainakin katse hakeutuu henkilöön, josta pidän ihan luonnostaan.

Sivusta tämä.

• Anonyymi00005
      UUSI

Kannattaa vaan itse sanoa suoraan ensin

• Anonyymi00007
      UUSI

Väärin ymmärtämiset ovat niin tätä päivää, ehkä se voi olla myös seikka mikä helpoiten etäännyttää? Pelko tulla väärin ymmärretyksi? Maailmalla tapahtuu pahoja asioita ja niillä voi olla kärjistäviä vaikutuksia arkeen? Pelot synnyttää pelkoja. Tee kiusoittelevia kysymyksiä, joilla kuitenkin on myönteinen vaikutelma, kannusta, kehu jne. Kolmen koon plääni?

• Anonyymi00008
      UUSI

Mietin vain, että jos nyt olisi tuollainen tilanne. Niin mitenköhän sitä onnistuisi olemaan munaamatta koko hommaa. Koska jos on tapa, jolla homman voi mokata, minä kyllä onnistun sen tekemään.

• Anonyymi00009
        UUSI

Siis naisena. Miten tuo hoidetaan niin, ettei tuhoa kaikkea?

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Siis naisena. Miten tuo hoidetaan niin, ettei tuhoa kaikkea?

Nainen saa nipistää miehen pakaraa, mies ei naisen? Naisilla on enemmän pelivaraa ja siten enemmän mahdollisuuksia onnistua. Kaikki on kiinni vain omasta asenteesta ja motivaatiosta?

• Anonyymi00010
      UUSI

Helpointa on aloittaa pienestä. Morjestus, hymyily, tahallinen hipaisu vaikka olkapäälle ohimennen.

• Anonyymi00011
      UUSI

Voin kertoa ajatukseni sinulle ihan suoraan, niin sitten sinun ei tarvitse arvuutella:

Kyllä, minulla on jonkinlaisia lämpimiä tunteita sinua kohtaan. Joskus ne olivat voimakkaampia.

Mutta - sitten tulevat nämä kolme "muttaa":

1. Todennäköisyys sille, että olisit rehellinen, ihan missä tahansa asiassa, on minun näkökulmastani jossain 30 prosentin tienoilla.

2. Todennäköisyys sille, että oikeasti haluaisit minun kanssani jotain muuta kuin seksiä, on jossain 2 ja 3 prosentin välillä.

3. Jos tilanne olisi jostain ihmeen syystä se, että sinua kiinnostaisi jokin muukin kuin seksi, pidän sinua kyvyttömänä tekemään mitään asian eteen. Todennäköisyys sille, että lähestyisit minua ja kertoisit minulle tunteistasi ja toiveistasi, jopa suunnitelmistasi, siinä epätodennäköisessä tilanteessa, että sinulla olisi tunteita minuun, on minun näkökulmastani 0,00 %.

Näiden lisäksi mainitsen vielä, että kanssani asuva olento huolehtii minusta tavoilla, joihin sinä et ole koskaan osoittanut kiinnostusta. Hän huolehtii, että minulla on kaikki hyvin. Ihan kaikki. Hänen rakkautensa minuun tulee hyvin selväksi joka päivä. Rakkaus on asia, jota sinä et ole koskaan edes yrittänyt näyttää minulle henkilökohtaisesti.

Tämä on tilanne. Toivon kommenttiasi, kiitos.

• Anonyymi00013
        UUSI

Jos tämä olisi kirjoitettu minulle naiselle, niin kaikki nuo olisivat 100%. Luotettava, rakastava ja kaikki, mitään muuta en haluaisikaan kuin rakastaa sydämestäni. Nainen sivusta

• Anonyymi00014
        UUSI

Ohi

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ohi

Mitä tämä 'ohi' tarkoittaa?

• Anonyymi00026
        UUSI

Rahaa ja materiaa en pysty tarjoamaan. Olen köyhä, mutta rakkautta kyllä pystyn antamaan ja paljon.

1. Olen muuten luotettava, joskin luottotietoja ei enää ole, syystä, että… .
        2. Haluan muutakin kuin seksiä, tietenkin (!)
        3. Kyllä minä pystyn lähestymään jos haluan ja jos vain on tilaisuutta siihen.

• Anonyymi00031
        UUSI

Sori siitä.

Onnea teille.

• Anonyymi00034
        UUSI

Jatkan vielä kommenttiani.

Tiedän, että jos oikea henkilö lukee yllä olevan kommenttini, hän tunnistaa siitä sekä itsensä että minut.

Hän ymmärtää myös kaikki valintani.

Tämä on paljon sanottu, mutta oikea henkilö ymmärtää.

• Anonyymi00035
        UUSI

Tiedän, et sua rakastetaan ja mäkin rakastan sua kaikesta huolimatta❤️

• Anonyymi00018
      UUSI

Jos mies on tuntematon, niin miksi et vain morjesta häntä näin aluksi. Aivan varmasti hän vastaa takaisin, jos olet huomannut hänen olevan sinusta kiinnostunut. Ylös on kirjoitettu hyvin jo mistä tunnistaa kiinnostuneen miehen.

• Anonyymi00020
      UUSI

Jos olet minun kultani, niin voit milloin vaan lähettää mulle viestiä, jossa kerrot tunteistasi ja mä kerron sulle heti miten ihana ja tärkeä olet.

Mä olen ihan hullun tykästynyt suhun.

• Anonyymi00021
      UUSI

Kun tietää mistä pitää

• Anonyymi00022
      UUSI

Jos on suuri ikäero, mies voi ajatella, että nainen varmasti pitäisi vanhemman miehen lähestymistä ällöttävänä. Parasta on tuollaisessa tapauksessa, että nainen tekee selväksi, että hänellä on ylipäänsä positiivisia tunteita häntä kohtaan. Kyllä se mies vastaa vähintään samalla mitalla, jos tunteita on.

• Anonyymi00023
      UUSI

Kertoisi sen

• Anonyymi00024
      UUSI

Mä haluan antaa sulle tilaa edetä hitaasti, enkä ole liian päällekäyvä, mutta voidaan edetä nopeamminkin, jos haluat. Hitaasti tai nopeasti, niin kaikki menee juuri oikein, kun sun kanssa.

• Anonyymi00025
      UUSI

Itseasiassa paras tapa on ottaa härkää sarvista. Jos mies on epävarma, se voi olla myös epävarma sinusta. Paras lääke on mennä niin lähelle miestä kun uskallat, silloin mies huomaa että olet hänestä kiinnostunut. Joku voi sanoa, että miehen pitää lähestyä, mutta mies voi olla samaan aikaan rohkea ja myös korrekti. Korrektius ilmenee siinä, että mies ajattelee asioita myös naisen näkökulmasta. Siksipä mies ilahtuu jos nainen ajattelee myös miehen näkökulmasta asioita.

• Anonyymi00027
      UUSI

Täällä sama tapaus. Auttaisi todellakin kummasti, jos tämä nuorempi nainen tulisi ihan lähelle. Silloin olisi minun helppo heittää joku juttu tai ihan moikata.

Tänään maanantina nähtiin, mutta vilkuiltiin aika kaukaa taas toisia.

• Anonyymi00028
      UUSI

Anonyymi-AP:lle.
      Itsekin odotan eräältä työpaikallani olevalta nuoremmalta naiselta merkkiä kiinnostuksesta. Mutta en tiedä mitä hän ajattelee minusta. Välillä katseet kohtaa ja moikataan. Välillä itse välttelen katsetta vaikka en haluaisi. Hänen kauneus vaan hämmentää.

Terveisin,
      Ujohko 80-luvulla syntynyt mies.

• Anonyymi00029
        UUSI

En ole ap, mut mäkin oon aika ujo ja odotan kuitenkin jotain tapahtuvaksi...👍sivusta

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

En ole ap, mut mäkin oon aika ujo ja odotan kuitenkin jotain tapahtuvaksi...👍sivusta

Ootko mies? Ja mitä ikiä?

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Ootko mies? Ja mitä ikiä?

Ai tää oli mies miehelle😂luin väärin. Mä oon nainen...😂
        🤣

• Anonyymi00036
        UUSI

Naisihastukseni on syntynyt luultavasti vuosina 90-95. Eli itseäni noin ~10v nuorempi. Noin ~150cm pitkä punertava pitkätukkainen sievä liikkuva nainen. Itse oon noin ~20cm sua pitempi silmälasipäinen mies.

Terveisin,
        Anonyymi 28

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Naisihastukseni on syntynyt luultavasti vuosina 90-95. Eli itseäni noin ~10v nuorempi. Noin ~150cm pitkä punertava pitkätukkainen sievä liikkuva nainen. Itse oon noin ~20cm sua pitempi silmälasipäinen mies.

Terveisin,
        Anonyymi 28

No tuo voisin olla mä..anonyymi 32

• Anonyymi00033
      UUSI

Olen äärimmäisen köyhä joten rahaa ei kyllä tipu eikä muutakaan materiaa, mutta rakkautta sitäkin enemmän. Jos olet vain rahan ja materian perään niin en ole se oikea.

• Anonyymi00038
      UUSI

joka myös varmasti minusta.

Mistäs tiedät?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      199
      4021
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      111
      2563
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      38
      2245
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      80
      1380
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      86
      1268
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1139
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      75
      1017
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      863
    9. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      57
      844
    10. S24 Lieksa miksi on paikallinen entinen Kansallinen Kokoomus valtuutettu sali niin kallis?

Vailla alennuksia? gogo express joensuu kertakäynti 10 euroa avoinna 5-24. Miksi pitää Lieksassa tukea paikallista yritt
      Lieksa
      72
      797
    Aihe