Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä.
Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuulleni sen, että suhde ei onnistu.
Todellinen syy on se, että olen jo ennen sinua todennut, että vaistoni on luotettava. Tarkka, joskus liiankin, mutta (valitettavan usein laiminlyöty ja silti) aivan oikeassa. Vaistosin sinusta paljon asioita, otti aikaa että niistä alkoi rakentua kokonaisuutta, eikä se sitä ole vieläkään.
Uskon että on tiettyjä asioita, joiden kanssa et ole sinut. Ne vaikuttavat sinuun monin tavoin. Aloin hahmottaa aiheitakin, ja ymmärrän, että en sen vuoksi voi olla tukenasi niiden kohtaamisessa. Ja olisi kohtuuttoman hyökkäävää ottaa asioita kanssasi suoraan puheeksi, olit niin puolustuskannalla neutraaleissakin asioissa, nämä aiheet olisivat taatusti yli sietokyvyn…
Toivon sinulle vahvuutta kohdata itsesi. Haudatut asiat pakottavat kasvattamaan valheellista pintaa, eikä se tuo sinulle rauhaa tai muutakaan hyvää elämään. Ja kuitenkin, se kaikki haudattu huokuu ulos…
Voi tietysti olla että olen vain harhainen ja aivan väärässä, mutta en enää nykyisin kyseenalaista itseäni kovinkaan pitkään, jos viestit ovat vahvat.
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
40
536
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Minun vika, yllätys 🤣
- Anonyymi00002UUSI
Ei me kyllä keskusteltu aiheesta muutenkaan.
En ikinä saanut tietää mitään syytä millekään. - Anonyymi00003UUSI
Niin minäkin vaistosin asioita vastapuolesta. Hän on varattu. Ja en tiedä onko aikomustakaan, että aikooko erota.
- Anonyymi00004UUSI
Oletko nyt nainen joka kirjoittaa mulle.
- Anonyymi00022UUSI
Trollihan tuo on
- Anonyymi00005UUSI
Olet peilannut omia tunteitasi tuon toisen kautta. On tapahtunut klassinen projektio. Olisi hyvin suositeltavaa sinun aloittaa varjotyöskentely itsesi kanssa, kohdata omat varjosi. Sen sijaan että analysoit miksi se toinen noin toimii, kannattaisi miettiä mitä oma tiedostamaton puolesi yrittää kertoa sinulle sinusta. Mitä minulle yritetään tällä kaikella viestittää, on oikea kysymys.
- Anonyymi00006UUSI
Emme niin puhuneetkaan. Onhan niitä juttuja, mutta kaikki menee hyvin niin kauan, kun en ala läheisiin tekemisiin tiettyjen ihmisten kanssa. Minulle riittää muutama läheinen joille olen hyvin lojaali. Olen mielestäni kohdannut itseni jo tarpeeksi hyvin. Hyväksyn tilanteeni ja olen enimmäkseen onnellinen. Kun ottaa huomioon millainen olin nuorena, niin olen kehittynyt paljon siitä ihmisenä. Jotkut asiat pitää vain hyväksyä eikä yrittää parantaa sellaista mikä ei ole parannettavissa. Ehkä sinun on vaikea ymmärtää sitä, kun elät ihan erilaisessa todellisuudessa kuin minä.
- Anonyymi00011UUSI
En ole ap. mutta voisin olla. Toivon, että vastaaja olisit hän, jonka takia olen tänne palstalle aikanaan eksynyt. Että hän kokisi olevansa enimmäkseen onnellinen.
Kyllä minä tuon ymmärrän, vaikka elänkin "eri todellisuudessa". Ei mulla muuta, kun en tosiaan aloittaja ole, vaikka hyvin sopisi että hän näin luulisi.
n>m - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
En ole ap. mutta voisin olla. Toivon, että vastaaja olisit hän, jonka takia olen tänne palstalle aikanaan eksynyt. Että hän kokisi olevansa enimmäkseen onnellinen.
Kyllä minä tuon ymmärrän, vaikka elänkin "eri todellisuudessa". Ei mulla muuta, kun en tosiaan aloittaja ole, vaikka hyvin sopisi että hän näin luulisi.
n>mLisäys: en tosin koe että meillä on välirikkoa. Miksi olisi?
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
n>mMulla ei ole sua vastaan mitään. Kaikki hyvin.
Ihmetellään yhdessä ap.ta onko hmm vai mysteeri joku ?
T.hän - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
n>mMun täytyy sanoa, että en ole hän. Olen nainen itsekin. Sori.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mulla ei ole sua vastaan mitään. Kaikki hyvin.
Ihmetellään yhdessä ap.ta onko hmm vai mysteeri joku ?
T.hänEn ymmärrä kuka ap voisi olla. Ja mikä hänen motiivinsa olisi, jos esittäisi sinua. Eiköhän hän ole vain joku anonyymi kirjoittaja, jota emme tunne.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mun täytyy sanoa, että en ole hän. Olen nainen itsekin. Sori.
Okei juu. Tämä selvä.
- Anonyymi00023UUSI
Eli suoraan sanottuna pakoilen monia tilanteita. Ei se lähde minusta pois vaikka kuinka käsittelisin pimeitä puoliani. Oli niin pitkä traumaattinen jakso jolloin kukaan ei tukenut minua. Se jätti jälkensä. Haluan olla turvassa omalla mukavuusalueellani. En tahdo kokea yhä uudelleen ja uudelleen niitä ikäviä tunteita joita moni ihminen aiheuttaa minussa. Ei ole luottoa, ei ole mitään.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Eli suoraan sanottuna pakoilen monia tilanteita. Ei se lähde minusta pois vaikka kuinka käsittelisin pimeitä puoliani. Oli niin pitkä traumaattinen jakso jolloin kukaan ei tukenut minua. Se jätti jälkensä. Haluan olla turvassa omalla mukavuusalueellani. En tahdo kokea yhä uudelleen ja uudelleen niitä ikäviä tunteita joita moni ihminen aiheuttaa minussa. Ei ole luottoa, ei ole mitään.
Ei sillä, etteikö olisi välillä kovastikin ikävä menneisyyden ihmisiä. Se hinta on vain maksettava omasta hyvinvoinnista. Tietty musiikki tuo lohtua ja välillä lohduttomuutta. Kaikki on muutaman klikkauksen päässä. Uskottelen itselleni etten tarvitse enempää ihmisiä elämääni, vaikka se ei totta olekaan. Itse asiassa nyt alkaa tätä kirjoittaessa nousta tiettyjä kipeitä juttuja jotka ehkä vielä avautuvat myöhemmin paremmin. Täytyy vaan jatkaa kirjoittamista.... ja elämistä.
- Anonyymi00007UUSI
Kirjoitat kauniisti ja rauhallisesti mutta kenelle vai trollaatko taitavasti.
- Anonyymi00008UUSI
Tiesitkö sen että tällä palstallakaan kaikki ei ole julkista tietoa koko kansalle.
- Anonyymi00009UUSI
Hetkinen nyt taas. Taidat olla " veljeni Jan " joka verhoutui tervehdyttyään skitsofreniasta.
Paljonkl olin väärässä nyt ? - Anonyymi00010UUSI
- Anonyymi00033UUSI
Tiedän tuon sinusta J. mutta en ole aloittaja se on se toinen nainen sulle.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Tiedän tuon sinusta J. mutta en ole aloittaja se on se toinen nainen sulle.
Kuka toinen nainen?
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Kuka toinen nainen?
Ap on sitten mysteeri box
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Kuka toinen nainen?
J•••e ?
- Anonyymi00014UUSI
Sehän oli minun onni. Löysin kallioni jälkeesi. Joka kestään mun murheet ja myrskyt.
- Anonyymi00018UUSI
Hieno homma. 👍🙂
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Hieno homma. 👍🙂
Eikö. Ja toivottavasti löysit rinnallesi helpon ihmisen joka ei tarvinnut tukea ja turvaa sekä rakkautta. 🤗
- Anonyymi00016UUSI
Olet valitettavasti T värssä. Olen sen arvoinen että puhuisit.
- Anonyymi00040UUSI
No ei tämä minulta ole. Olen liian suoraviivainen että alkaisin analysoida noin, vaikka tolla tapaa olisin voinut kirjoittaa aiheesta.
- Anonyymi00017UUSI
Ei Multa.
- Anonyymi00019UUSI
No ei ollukaa...
- Anonyymi00024UUSI
Kuulostaa kamalalta jos miehen tekstiä. Yöks!
- Anonyymi00026UUSI
Jaksat ylianalysoida asioita. Helpompi olisi ollut sanoa, että minä en ole hyväksynyt sinun tekojasi ja sen myötä sinua. Olisi hyvä lähteä rehellisyydestä ja luotettavuudesta. Sä nyt olet ollut mitä olet, etkä kovin uskottavaa olemusta ole voinut tuottaa. Et edes yritä.
- Anonyymi00031UUSI
Ei näitä kannata lähteä omimaan.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Ei näitä kannata lähteä omimaan.
Ei tietenkään, oikeastaan edes aloitusta lukenut kokonaan... x- ja fb lueskelin.
- Anonyymi00028UUSI
On minussa puutteita ja vikoja mutta en ainakaan ole paha ihminen jos jotain positiivista saan itsestäni kertoa. En tiedä mitä olet vaistonnut tai epäillyt mutta ei siinä mitään jos et pidä tai ole kiinnostunut ollenkaan.
- Anonyymi00029UUSI
Kyseessä on siis peilaaminen. Ap peilaa omaa itseään koska jos ei ole puhuttu asioista niin ei voi kertoa kuin oman kokemuksensa.
Toivottavasti osaat käyttää kokemuksiasi viisaasti ap.- Anonyymi00034UUSI
Totta. Turha rähjätä täällä palstalla, kun olisi ollut paikka keskustelullekin joskus. Mikä siinä on, että ihmiset katkaisee välit, eivätkä selvitä mitään? Itse kokenut sellaista ihmisiltä, kun olen vaan asettanut heille rajoja. Olen yrittänyt itse sitten selvitellä, kun on tullut yhteen törmäyksiä. Mutta tietyt ihmiset vetäytyvät omaan ylhäisyyteensä, eivätkä siis ilmeisesti "alennu" keskustelemaan asioista rehellisesti ja reilusti. Ja siis vuosia kestäneitä ihmissuhteita lähtenyt ihan tuosta noin vaan.
Ilmeisesti ei ole saatu enää toivottua hyötyä irti, kun on rajat asetettuna. Ihmiset siis monesti hakevat jotain hyötyä toisista. Taloudellista, emotionaalista ja palvelujen kautta yrittävät saada toisesta maksimaalista hyötyä. Kateus on myös täyttä myrkkyä. Ihmiset voivat kadehtia sellaista, mitä ei oikeastaan voisi kadehtia. Esimerkiksi jos toinen on työkyvyttömyyseläkkeelle "päässyt" ja itse ei. Ei yhtään tule miettineeksi että minkä hinnan siitä on saanut maksaa, että se työkyky meni. Eikö ajatella, että toinen olisi varmasti mieluiten terve ja työkykyinen, kuin pois ilman omaa halua työelämästä?
- Anonyymi00032UUSI
Emme, emmekä tule enää koskaan keskustelemaan yhtään mistään millään tavalla.
- Anonyymi00037UUSI
Vaikeaa seurustella, jos ei hyväksy toisen seksuaalihistoriaa tai esim. omaa latenttia homoseksuaalisuutta.
- Anonyymi00041UUSI
Saitko ap vastauksen mitä hait ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3955853Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit181786Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http461224- 1211043
Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko97938Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss47933Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?133919- 56914
- 46897
- 78861