On julkinen profiili, on hashtagit kunnossa, on asiallista tekstiä, seurattavia, seuraajia, mutta ei vaan näy! Viikko sitten loin profiilin eikä vieläkään toimi! Profiilikuvaa ei ole, täytyykö siihen joku naama iskeä ennen kuin alkaa pelittään? Omalla sivulla siis näkyy, mutta ei muualla. onko uusilla profiileilla aina noin, että kestää vai mikä on?
miksi mun twiitit ei näy haussa??
9
922
Vastaukset
- PihallakuinTwiittiukko
Mulla on aivan täysin sama ongelma! Kaikki mahdollinen on tehty ja kokeiltu, mikään ei auta. Asetuksissa on määritetty twiitit julkiseksi (ja varmuuden vuooksi kokeiltu myös toisinpäin asetusta), mutta vaikka minkä hashtagin laittaa twiittiin niin ei vain näy (muualla kuin omalla sivulla).
- tiedoton
Sama ongelma mullakin! En vain keksi enää mitä tehdä.. Onko jollakulla ratkaisu?
- Miksi_
Osaako joku tähän vastata oikeasti? Oman profiilin asetukset kunnossa, twiitti tehty oikein, näkyy itsellä ja seuraajilla, mutta ei yleisessä haussa.
- ahto
onko tämä jo selvinny? Sama ongelma myös täällä
- Tägäkägi
Sama juttu. Omassa virrassa näkyy, mutta ei näy jos katsoo hadhtagilla yleisesti. Missä vika?
- hashhentag
Täälläkin sama vika eikä mistään löydy ohjetta mitä tehdä
- turhaaaaa
Siksi koska twiitit ym hashtagit on turhaakin turhempia. Lopettakaa moinen naurettava paska.
- kauran_nakkaan
Minä en huomannut, missä kohdassa piti nauraa.
- Englantia_osaaville
..tuolta apu:
https://www.quora.com/Why-dont-my-tweets-show-up-in-any-hashtag-feeds
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055127Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453353Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503185Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382407Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2471490Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 801237
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1311097