On julkinen profiili, on hashtagit kunnossa, on asiallista tekstiä, seurattavia, seuraajia, mutta ei vaan näy! Viikko sitten loin profiilin eikä vieläkään toimi! Profiilikuvaa ei ole, täytyykö siihen joku naama iskeä ennen kuin alkaa pelittään? Omalla sivulla siis näkyy, mutta ei muualla. onko uusilla profiileilla aina noin, että kestää vai mikä on?
miksi mun twiitit ei näy haussa??
9
1007
Vastaukset
- PihallakuinTwiittiukko
Mulla on aivan täysin sama ongelma! Kaikki mahdollinen on tehty ja kokeiltu, mikään ei auta. Asetuksissa on määritetty twiitit julkiseksi (ja varmuuden vuooksi kokeiltu myös toisinpäin asetusta), mutta vaikka minkä hashtagin laittaa twiittiin niin ei vain näy (muualla kuin omalla sivulla).
- tiedoton
Sama ongelma mullakin! En vain keksi enää mitä tehdä.. Onko jollakulla ratkaisu?
- Miksi_
Osaako joku tähän vastata oikeasti? Oman profiilin asetukset kunnossa, twiitti tehty oikein, näkyy itsellä ja seuraajilla, mutta ei yleisessä haussa.
- ahto
onko tämä jo selvinny? Sama ongelma myös täällä
- Tägäkägi
Sama juttu. Omassa virrassa näkyy, mutta ei näy jos katsoo hadhtagilla yleisesti. Missä vika?
- hashhentag
Täälläkin sama vika eikä mistään löydy ohjetta mitä tehdä
- turhaaaaa
Siksi koska twiitit ym hashtagit on turhaakin turhempia. Lopettakaa moinen naurettava paska.
- kauran_nakkaan
Minä en huomannut, missä kohdassa piti nauraa.
- Englantia_osaaville
..tuolta apu:
https://www.quora.com/Why-dont-my-tweets-show-up-in-any-hashtag-feeds
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin30610905IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3357554Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?862057Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut822043Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1251817Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61561- 1101221
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin491013Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26868MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312772