tapasin leif färdingin joskus seitkyt lopuilla jossain vaasalaisessa ravintolassa. Ympärillä oli häntä 'ilmeisesti' ihailevaa porukkaa, naisia ja miehä.Liityin seuraan ehkä lupaa kysymättä, ja otin keskustelun hallintaan, tässä vaiheessa Färding ilmoitti, että voisitko poistua, koska et ole samalla henkisellä tasolla. Tuijotin jonkun aikaa tuota kaulahuiviheppua, ja poistuin. Jotenkin ajattelin että ehkä en halua tuolle 'tasolle' päästäkään.
Myöhemmin lainasin silloisen tyttöystäväni suosituksesta runoja, jotka päättelin jonkun työhönsä fakkiutuneen lääkärin iltapäivisin kirjoittamiksi. Hän sanoi että ne ovat mielisairaalassa kirjoitettuja. Anyway.
Tajusin että hän on taiteilija, mietin sitä henkisen tason juttua. Miten niin lahjakas ihminen voi olla niin syvästi ilkeä ja haavoittava.
Sittemmin tiesin hänen kohtalonsa, ja ajattelin- anteeksi, en osaa hänen yhteydessään olla ilkeä..
leif färding
29eki
3
318
Vastaukset
- Anonyymi
En usko yhtäkään riviä mitä kirjoitit.
- Anonyymi
Mitenkä tänne saa kirjottaa ihmisistä mitä sattuu nimillä ja niitä ei poisteta..sitte ku sanoo ääneen vaikka HOMO ilman nimee nii heti viästi poistetaan😂 tiätenkään tällä kertaa tätä ei poisteta ..HOMO
- Anonyymi
Olipa sekava tarina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614217
- 1053465
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj363051Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262568- 452207
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51959- 201949
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91318