Hei,
Ilmeisesti ostaminen AppleStoresta ei onnistu muutn kuin, luottokortin numerolla?
Ainakaan valikosta ei onnistu esim pankkitunnuksilla.
Onkohan yhteys turvallinen ts onko ostotapahtuma AppleStoresta luotettava luottokortilla?
applestoressa
5
102
Vastaukset
- Eiole
Ei ole 100% luotettava.
Uskotko, että Apple alkaa kusettakaan sinua? Muuten kyllä noissa yleensä käy muutkin kortit kuin pelkät luottokortit. Minä ainakin luotan suuriin toimijoihin , kuten Google ja Microsoft, Applelta en ole ostanut mitään, kun ei ole sen laitteita, mutta en näe miksi sitä pelätä. Toki kannattaa olla tarkkana, mihin suostuu. Esimerkiksi asensin juuri Office 365:n ja se asentui automaattiselle päivitykselle, kun olin aikaisemmin tallentanut korttinumeroni.
- 1stMacFinn
AppleStoressa voit maksaa myös pankkisiirrolla mutta et pankkikortilla. Siis jos tarkoitat tätä AppleStorea: http://store.apple.com/fi
Itse olen ensimmäisiä kertoja ostanut tuolta joskus 2003 tai aiemmin. Mitään ongelmia ei ole ollut Vistan tai pankkisiirron kanssa. Pankkisiirrolla maksaminen on vaan hitaampaa eli menee useampi päivä ennenkin maksuvahvistus on Applella ja tuotteet lähtevät.
AppleStore on osoittantunut käytännössä erittäin toimivaksi ja luotettavaksi luottokorttitietojen säilyttäjäksi. - ostamuttaälätallenna
Oli firma mikä tahansa, en tallentaisi korttini tietoja palveluun, oli palvelun tarjoaja kuka tahansa. Ostaa kyllä voi, mutta pienentää riskejä kun tietosi eivät tallennu palveluun mahdollista tietomurtoa odottamaan.
- applestoressa
App Storea tarkoitin, se kuvake ruudun alareunassa.
Tuolta linkistäsi en löytänyt Movi pro- ohjelmaa.
Kiitoksia Kaikille vastauksistanne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst25314399Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1493896PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1293755Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1671575En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O291540Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun3801530Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn491296Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81081Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok47967En pystynyt vaan vastaamaan...
Kaikki on ihan solmussa eikä ole voimia alkaa ratkaista naisena 😔107855