suosituimmat koirannimet vuonna 2015!

dadaaia

8

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blaablaaaaa

Onpa tylsiä ja rumiakin nimiä. Meiltä ei löydy noista yhtäkään, eikä tule löytymäänkään.

• Kysynvaan

Ei niitä varmaan sinulle tuossa tarjottukaan,vai mitä?

• hokkii

Sopisko Raimo?

• fargot

Ei ole minunkaan suosikkinimiä,mutta makujahan on monia :) Itse haluan koirilleni erikoisempia nimiä joita ei olisi kellään muulla ja sekös jos mikä vaatiikin mielikuvitusta. Tästä johtuen minun koirillani onkin monen mielestä kummalliset nimet.

• Nimihirviöt

Juu,makuja on yhtä monta kuin ihmistä, ja niistä on tyhmää väitellä:)
      Kennelnimet kun tuppaa olemaan yleensä aikamoisia sanahirviöitä,niin itse lyhennän jonkun lyhyen ja ytimekkään kutsumanimen,eikä sillä ole väliä onko suosittu,vaiko tykkääkö naapuri:))

• käppänänemäntä

Outo lista, kymmenessä kuusi narttua ja neljä urosta....onko siis narttuja enemmän kuin uroksia ? Ei ollut oma koirani nimeä ja on uros.

• spk

Kyllä, narttuja syntyy enemmän kuin uroksia.Se on kaikissa lajeissa vähän sama juttu.Ihmisissäkin.Mutta kyllä on tylsiä ja mielikuvituksettomia nimiä nuo.Joka mutkassa tulee noita Remuja ja Belloja vastaan.

• Kisulinnimi

Luna Remu Väinö Alma Nuppu ja Sulo nappaa jossainmäärin. Paitsi Luna(moon/kuu merkitykseltään) on mielestäni erityisen kaunis nimi! Antaisin silti sen mielummin kissalle kun koiralle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      8
      1692
    2. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1165
    3. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      117
      1157
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      963
    5. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      63
      864
    6. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      200
      813
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      746
    8. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      743
    9. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      699
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      653
    Aihe