Hollming Works

Hitsaaja

Etsii taas luokkahitsareita 11e/h. Pitkään saavat etsiä Suomalaisia hitsareita taas. Ped luokkahitsareiden lähtöpalkka on tänäpäivänä n15€/h ja siitä ylöspäin joitain tig,puikko, mig/mag voimassa.
Hollming Worksin palkkatasoa ihmetellään jo vuokrafirmoissakin !
Ehkä Kymenlaakson suunnalta löytyisi ns. "lastenpapereilla" varustettuja hitsareita.
Onnea etsintään !

12

1128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiohits

      mars mars kortistoon siitä, äläkä täällä pillitä.

    • Lakisauma

      Onhan menty takapakkia. Viimeiset vuodet ennen eläkettä olin jalostamolla hitsaamassa putkia. Urakkahomma, mutta välillä tehtiin tuntipalkalla esivalmistelua. Milloinkaan ei tuntipalkka jäänyt alle 20€. Siis 5 v sitten ja siitä taaksepäin. Ja nyt 11€, ei helvetti!

      • hitsaaja

        Ihmettelivät vielä lehtien sivuilla, kun on vaikea löytää ammattitaitoista työvoimaa ! Varmasti on.


    • Unskikuski

      Mie oon ajanut rekkaa ruottiin ja norjaan ja oon eläkeläinen. Jos laskee eläkkeen tuntipalkaks niin tienaan 17.30 euroo tunnis. Repikää hitsarit siitä.

    • noname1278

      Menee elämässä huonosti jos tähän raumalaiseen pajaan työnsä tekee. Masa hasa jämijärven hirmu jäi ilmeisesti eläkkeelle mutta salo joutuu vielä sen tunarin jälkiä putsaan.

    • Tähhäh

      Mistä sä ton 11 € oot keksiny?

      • Hähhät

        Tarjosivat ped luokka hitsareille 11.50€/h.


      • Anonyymi
        Hähhät kirjoitti:

        Tarjosivat ped luokka hitsareille 11.50€/h.

        Ehkä se on vaan kysyjästä kiinni, mulla 17.50€/h


    • kannkkujorski

      Tottuneet siihen että joku takin kääntäjä tekee aina ilman hyvä että kohta loppuu koko kankaanpää works ja perseen nuolia pikku firmat ympäriltä

    • Anonyymi

      Ammattihitsarin tuntiliksa on nykyään 22 egestä ylöspäin, mutta tyyppi on hitsannut myös norttia, eikä ole mikään hemmetin tissiposki.
      Tissiposki 6 kuukautta hitsannut "hitsari" ja kuvittelee olevansa lahja suomelle heh heh heh.
      Voi jeesus.

      • Anonyymi

        Siellä rupee muutenkin Sinkokadulla olemaan asiat siinä mallissa että ruvetaan kohta laittamaan koko kioskia kiinni.


    • Anonyymi

      Timo Kelloniemi kovan luokan hitsari

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10300
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      421
      4563
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3104
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2714
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1889
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1640
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe