Etsii taas luokkahitsareita 11e/h. Pitkään saavat etsiä Suomalaisia hitsareita taas. Ped luokkahitsareiden lähtöpalkka on tänäpäivänä n15€/h ja siitä ylöspäin joitain tig,puikko, mig/mag voimassa.
Hollming Worksin palkkatasoa ihmetellään jo vuokrafirmoissakin !
Ehkä Kymenlaakson suunnalta löytyisi ns. "lastenpapereilla" varustettuja hitsareita.
Onnea etsintään !
Hollming Works
12
1262
Vastaukset
- hiohits
mars mars kortistoon siitä, äläkä täällä pillitä.
- Lakisauma
Onhan menty takapakkia. Viimeiset vuodet ennen eläkettä olin jalostamolla hitsaamassa putkia. Urakkahomma, mutta välillä tehtiin tuntipalkalla esivalmistelua. Milloinkaan ei tuntipalkka jäänyt alle 20€. Siis 5 v sitten ja siitä taaksepäin. Ja nyt 11€, ei helvetti!
- hitsaaja
Ihmettelivät vielä lehtien sivuilla, kun on vaikea löytää ammattitaitoista työvoimaa ! Varmasti on.
- Unskikuski
Mie oon ajanut rekkaa ruottiin ja norjaan ja oon eläkeläinen. Jos laskee eläkkeen tuntipalkaks niin tienaan 17.30 euroo tunnis. Repikää hitsarit siitä.
- noname1278
Menee elämässä huonosti jos tähän raumalaiseen pajaan työnsä tekee. Masa hasa jämijärven hirmu jäi ilmeisesti eläkkeelle mutta salo joutuu vielä sen tunarin jälkiä putsaan.
- Tähhäh
Mistä sä ton 11 € oot keksiny?
- Hähhät
Tarjosivat ped luokka hitsareille 11.50€/h.
- Anonyymi
Hähhät kirjoitti:
Tarjosivat ped luokka hitsareille 11.50€/h.
Ehkä se on vaan kysyjästä kiinni, mulla 17.50€/h
- kannkkujorski
Tottuneet siihen että joku takin kääntäjä tekee aina ilman hyvä että kohta loppuu koko kankaanpää works ja perseen nuolia pikku firmat ympäriltä
- Anonyymi
Ammattihitsarin tuntiliksa on nykyään 22 egestä ylöspäin, mutta tyyppi on hitsannut myös norttia, eikä ole mikään hemmetin tissiposki.
Tissiposki 6 kuukautta hitsannut "hitsari" ja kuvittelee olevansa lahja suomelle heh heh heh.
Voi jeesus.- Anonyymi
Siellä rupee muutenkin Sinkokadulla olemaan asiat siinä mallissa että ruvetaan kohta laittamaan koko kioskia kiinni.
- Anonyymi
Timo Kelloniemi kovan luokan hitsari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842053
- 1321752
- 1741380
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161241- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52956
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940