Hollming Works

Hitsaaja

Etsii taas luokkahitsareita 11e/h. Pitkään saavat etsiä Suomalaisia hitsareita taas. Ped luokkahitsareiden lähtöpalkka on tänäpäivänä n15€/h ja siitä ylöspäin joitain tig,puikko, mig/mag voimassa.
Hollming Worksin palkkatasoa ihmetellään jo vuokrafirmoissakin !
Ehkä Kymenlaakson suunnalta löytyisi ns. "lastenpapereilla" varustettuja hitsareita.
Onnea etsintään !

12

1262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiohits

mars mars kortistoon siitä, äläkä täällä pillitä.

• Lakisauma

Onhan menty takapakkia. Viimeiset vuodet ennen eläkettä olin jalostamolla hitsaamassa putkia. Urakkahomma, mutta välillä tehtiin tuntipalkalla esivalmistelua. Milloinkaan ei tuntipalkka jäänyt alle 20€. Siis 5 v sitten ja siitä taaksepäin. Ja nyt 11€, ei helvetti!

• hitsaaja

Ihmettelivät vielä lehtien sivuilla, kun on vaikea löytää ammattitaitoista työvoimaa ! Varmasti on.

• Unskikuski

Mie oon ajanut rekkaa ruottiin ja norjaan ja oon eläkeläinen. Jos laskee eläkkeen tuntipalkaks niin tienaan 17.30 euroo tunnis. Repikää hitsarit siitä.

• noname1278

Menee elämässä huonosti jos tähän raumalaiseen pajaan työnsä tekee. Masa hasa jämijärven hirmu jäi ilmeisesti eläkkeelle mutta salo joutuu vielä sen tunarin jälkiä putsaan.

• Tähhäh

Mistä sä ton 11 € oot keksiny?

• Hähhät

Tarjosivat ped luokka hitsareille 11.50€/h.

• Anonyymi
        Hähhät kirjoitti:

Tarjosivat ped luokka hitsareille 11.50€/h.

Ehkä se on vaan kysyjästä kiinni, mulla 17.50€/h

• kannkkujorski

Tottuneet siihen että joku takin kääntäjä tekee aina ilman hyvä että kohta loppuu koko kankaanpää works ja perseen nuolia pikku firmat ympäriltä

• Anonyymi

Ammattihitsarin tuntiliksa on nykyään 22 egestä ylöspäin, mutta tyyppi on hitsannut myös norttia, eikä ole mikään hemmetin tissiposki.
      Tissiposki 6 kuukautta hitsannut "hitsari" ja kuvittelee olevansa lahja suomelle heh heh heh.
      Voi jeesus.

• Anonyymi

Siellä rupee muutenkin Sinkokadulla olemaan asiat siinä mallissa että ruvetaan kohta laittamaan koko kioskia kiinni.

• Anonyymi

Timo Kelloniemi kovan luokan hitsari

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4747
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      184
      2053
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1752
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      174
      1380
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1241
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1086
    7. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      16
      987
    8. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      983
    9. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      956
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      288
      940
    Aihe