Osaisiko joku antaa hyviä vinkkejä ja neuvoja 2 vkon autolomalle Ranskassa heinäkuussa, lähtöpaikka Munchen.
Vinkkejä Ranskan autolomalle
5
192
Vastaukset
- Mietin_vain
Onko joku erityinen syy lähteä Munchenistä? Vaihtoehdot lienee ajella keskiylängön kautta Bordeauxiin ja takaisin välimeren rantaa ja siitä Italian kautta tai sitten keskittyä johonkin alueeseen tarkemmin. Sanotaan toisin päin. En käyttäisi ainakaan paljoa aikaa Rivieraan, jos olette siellä joskus olleet.
Tuolta lähdettäessä voisi jopa jättää molemmat rannikot käymättä ja keskittyä Dijonin ympäristöön ja siitä joko koiliseen Stutgartin suuntaan tai etelään Lyoniin. - Mescedesbenz
Ajakaa Cap d Agdeen ja olette viikon Rene Oltrassa. Siinä on nähtävä eikä bensaa paljon kulu. Itse menemme sinne juhannuksen jälkeen ja odotamme aurinkoisia päiviä.
- Elämäävainseon
Myöhästyneet kiitokset vinkistä.
Loma onnistui täydellisesti ja uusiksi ensi vuonna. - Mietin_vain
Elämäävainseon kirjoitti:
Myöhästyneet kiitokset vinkistä.
Loma onnistui täydellisesti ja uusiksi ensi vuonna.Mikä oli lopullinen reittinne ja plussat sekä miinukset pysähdyspaikoista?
- suomiko
Toivottavasti autoilu sujui hyvin.
Ajoin Tukholmasta Saksan ja Alankomaiden kautta Pariisiin ja kyllä Ranskan liikenne oli barbaarista. Kaistanvaihto oli kiven takana koska heillä oli periaate minä ensiks ja se näkyi autoissa myös, puolet oli ruttuisia.
Saksan autobahnalla oli liikenne intesiivistä mutta sujuvaa, ambulanssit pääsivät todella nopeaan onnettumuuspaikoille.
Alankomaissa parhaat tiet kun sattui kaatosateita, vesi absortoitiin eikä jäänyt tielle. Belgiassa huonot kuoppaiset moottoritiet.
Ja sitten nämä rekat jotka yhtäkkiä vain vaihtoivat kaistaa joskus ilman merkkejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652242Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2182119- 1171428
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj161183- 1041051
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki84930Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875