Olen nyt lukion suorittanut ja odottelen yo-tuloksia. Lukion aikana tuli tehtyä esseitä ja tutkielmia jos jonkinlaisia (mm. GE4 aluetutkimus, TE3 tutkimus) ja haluaisin laittaa tekemäni tuotteet kiertoon. Itsekin olen töitä aiemmin muilta lainaillut ja apuaottanut, joten ajattelin laittaa hyvän kiertämään.
Työt lähetän sähköpostilla, enkä ala linkkaamaan tänne foorumille minimoiden plagiointi nelosten mahdollisuuden.
Englannin esseet: 80-88p
Äidinkielen esseet ja tekstitaidot: lähinnä 30p ja tt 3-4p
Aluetutkimus: 8 1/2
Terveystiedon tutkimus: 8-
Katselen huomenna mitä löytyy kotiin päästyäni ja kyselyitä laittakaa tähän postaukseen.
Valmiita lukiotöitä (esseitä ja tutkielmia)
11
1512
Vastaukset
- Rappio
Toivottavasti menee sattumalta saman ryhmän opiskelijoille, niin on opettajalla mietittävää.
- dsadfsdf
Oi voi nykynuorisoa, ei niin mitään enää osata tehdä itse vaan kaikki pitää aina kopioida joltakulta. Osaa olla laiskaa väkeä.
- Abi-15
En töitä annakkaan saman kunnan sisälle jakoon. Viisaat pääsee vähemmällä, näitähän viilaamalla pääsee vielä parempaan tulokseen kuin minä.
- TE3
TE3 Tutkimus kiinnostais
- Abi-15
Kattellaan kun pääsen kotiin tuossa kuuden maissa. Missäs kunnassa opiskelet?
- TE3
Kälviä
- Abi-15
Asia kunnossa, laita joku spostiosoite niin laitan tulemaan.
- 126512661
Nyt vois röllätä joku ja pistää sun lähettämät työt, niitä ensin kysyttyään jakoon kaikille lukioille.
- Abi-15
Ainahan on semmonen mahollisuuskin. Itse en tässä mitään menetä. Toivon vaan menevän hyvään käyttöön :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014154- 2433328
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12491En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792255Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851933Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391599- 1371246
- 481208
- 151198
- 991121