Eli äitini on jo pitkään sanonut, että haluaa muuttaa pois täältä takaisin koti seudulleen. Se johtuu siitä, että äiti inhoaa kaupunkiamme ja isästä on tullut outo.. Ihan kuin hän olisi masentunut tai jotain. Kuulin äitini ja äidin siskon puhelun jossa äiti sanoi ettei jaksa tätä enää kovin kauaa..
Ongelmani siis on se, että en halua että vanhempani eroavat. En haluaisi jäädä isälle, koska äiti tekee kanssani kaikkea, mutta isä on vain tuolissaan. Mutta toisaalta en haluaisi lähteä, koska en tunne sieltä ketään muita kuin sukulaisiani ja täältä tuntisin paljon ihmisiä. Toisaalta olen aina unelmoinut muuttamista äidin kotiseudulle jonne siis on neljän tunnin ajomatka. Ja jos muuttaisin äidin luo niin milloin kävisin isän luona? En joka viikonloppu haluaisi matkustaa. Rakastan molempia vanhemmistani.
Apua kaivataan..
4
155
Vastaukset
- Tyttö1313
Lisäisin vielä, että minulla on 15v. Veli, joka ei voi muuttaa, koska hän menee lukioon johon hän ln jo hakenut. Eli asuisimme eri paikka kunnilla...
- Olenhuonoauttaman
kurja tilanne... kerro vanhemmille kuinka vaikeaa muutto tulisi olemaan (jos sellainen on siiis tapahtumassa) ja kerro kuinka paljon rakastat heitä...
- kaikkeahyvääteille
Isälläsi on varmaan jokin sairaus tai masennus. Jospa vanhempasi saisivat apua tähän ongelmaan. Kyllähän tuollainen tilanne tuntuu nuoresta pahalta ja turvattomalta. Sinusta pidetään kyllä huolta ja et jää heitteille.
Jos vanhemmat päätyvät elämään erossa, niin ei se silti tarkoita että sinä menetät heidät lopullisesti. Joskus on vain parempi ratkaisu että asutaan erillään, niin silloin pärjätään paremmin kuin stressi helpottuu ja silloin heillä on enemmän sinulle aikaa ja energiaa.
Toivon että perheesi saa apua ja teille tulee paras mahdollinen ratkaisu.
Helpottaa kun saa purkaa sydäntään jonkun kanssa, vaikka kirjoittamalla. - Tyttö13
Kiitos vastauksista, ne ovat helpottaneet vähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402