kaikki emot ja scenet kertokaa ittestänne jotai, lempi bändit, millaset hiukset, lävisykset?, jne.
ittelläni on mustat hiukset ja mul on snake bites (2 huulilävistystä siis :D)
ja kuuntelen bring me the horizon, sleeping with sirens, black veil brides ja monii muita.
emo/scenet
4
114
Vastaukset
- olimylove
Haha lol tulee muistoi mieleen näist scene jutuista :D
joskus pikkukakarana meil oli semmoi scenevillitys, tupeerattiin kaikki hiukset ja kuunneltiin jotai millionairesii ja kuviteltiin olevan jotain.
Nykyää oon löytäny itteni enkä luokittele itteeni mihinkään genreen, pukeudun miten huvittaan, joskus ku vitun pelle ja joskus panostan kunnolla vähän sen hetken MUOTIA seuraillen.
Ja ah, BMTH ♥.♥ - 20v
Mulla on angel bitet, bridge ja microdemal. Mun tyyli ei oo enää niinkään emo/scene, mutta välillä kun jaksan panostaa, niin näytän just -08 vuodelta tulleelta.
Omaan sinivihertävät hiukset joihin välillä lätkin mustiakin pidennyksiä joukkoon.
Lempibändi on Alesana. Oon vloggaaja ja bloggaaja, mutta bloggaaminen on vähän jäänyt.
http://img2.ask.fm/assets2/093/386/626/560/normal/DSC01927.jpg
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/t31.0-8/s960x960/10680048_833964793355732_7312799479024003231_o.jpg- Emo19999
Oot tosi kaunis ja sul on ihanat hiukset
- Anorektikko
Haaaaaa! Mul on NYT vielä rose tukka mut koht vedän siniset mitkäs nee ny on dipit? Tipit? No kumminki sitteku saan aikaseks vaaleemmat hiukset. Ja mul on tää perus classikko emo/scene hius muoto: toiselt puolelt silmän päälle ihq ja toinen puoli toisen silmän pääl. Ookoo rn osaa selittää sitä mut eihse haittaah. Niitit ja mustat ruudulliset sun muut on mun "vaatetus" Lempi bändi ehdottomast 12stones aaawww :** jajajaaaa mul ei oo läväreit kosk äiti btw....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351422
- 1101173
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634