Olen 17v poika, olin eile treffeil kivan tytön kanssa. Treffien jälkeen kuitenkin, tämä tyttö ilmoitti että olis mun kanssa mielellään vain kaveri.
Tää sama kuvio on aina, kaveriksi tytöt haluaa mua, kun mulle voi sanoa mitä vain ja olen avoin, mutta tytöt ei kiinostu yhtää syvällisemmin ikinä
Olen ehkä vähän jopaliian kiltti jätkä, autan aina tarvittaessa ja olen vähän hiljanen mutta mukava.
Ulkonäössä en usko että mitään suurempia vikoja on, jos ei lyhyyttä lasketa.
Tyttöjen kiinostus vain aina lopulta laskee,enkä itse keksi selitystä siihen. Ja älkää nyt tulko jankkaamaan sitä samaa että kaikille on joku, siihen en kyllä usko, mut kertokaa jos keksitte jotain selitystä tälle
Tytöt tykkää kaverina, siksi en saa ketään?
7
<50
Vastaukset
- ahuxley
En todellakaan ala jauhamaan "kaikille löytyy joku" koska se ei ole totta mutta siitä huolimatta sinulla ei ole syytä epätoivoon...
Olet vielä niin hemmetin nuori että et ole voinut käydä treffaamassa NIIN monen tytön kanssa, että olisit oikeutettu päätymään moiseen hätiköityyn johtopäätökseen.
Ja toinen asia on se että välttämättä ei kannata kysellä täällä mikä menee aina pieleen koska kukaan täällä olevista ei sinua eikä niitä tyttöjä tunne. Syy voi siksi olla joku niistä MILJOONISTA eikä sellaisten luetteleminen välttämättä auta tilannetta vaan voi aiheuttaa sinussa vain turhaa ahdistusta kun alat niitä sitten pyöritellä päässäsi. Yleisesti voi vain sanoa että sinussa ei ole niitä ominaisuuksia joita he poikaystävältään hakevat, mutta tuo ei tietenkään auta koska se on totta kaikkien vastaavassa tilanteessa olevien kohdalla.
Asia kun on niin että jokainenhan, myös sinä, voi alkaa luetella mahdollisia syitä asialle. Ja ne ovat lopultakin vain... niin, mahdollisia syitä. Että sanoisin varsin varmasti ja vakaalla äänen painolla: Sinua odottaa jossain joku, mutta et ole vain häntä vielä löytänyt. Sinua ennen on samaa tietä kulkenut lukemattomia muita - ja ovat lopulta löytäneet sen oikean, koska eivät luovuttaneet! - tällanenpikkuneuvo
Mooi!
En kyllä oikeestaan usko et vika olis sussa. Tytöt osaa olla outoja ja jopa itte tyttönä en välillä ymmärrä meitä XD. En ehkä oo itte siitä perinteisimmästä päästä ja tykkään pitää asiat yksinkertasena ja mulla palaa hermo heti ku asioita aletaan ylidramatisoimaan, mikä on yllättävän yleistä.
Ota ihan rauhas. Varmaan jossain vaihees tulee vastaan tyttö joka oikeesti haluu olla sun kans. Vaikutat tosi mukavalta tyypiltä. Hiljaa hyvä tulee.
T: tyttö 16 ;) first of all Guess what kaikille löytyy joku mut kaikilla ei vaan suhde kestä. jokainen kokee rakkauden joskus ´vaikka se kestäski 2 päivää eli se ny iha ekana. Sun pitää alkaa olemaan vähän ehkä kovempi vai miten sen ny sanois mut jos oot joka ikiselle tytölle semmonen kaveri tyylinen voin sanoo et tuut aina olee tyttöjen silmissä kaveri that´s all
- lälälällälä
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
- efsljfqwij
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaadddddddddddaaaaaaaaaaaaaa
- oletvarmastikiva
tuu mun kaa ulos oon suht puhelias tykkään syvällisist ja etin suhdetta mun kik: pikkugepardi
- ukko555
ei ny mitää kiiret....
Itellä homma alko sujua jotenkin 18-19 v
-Ja vieläkään en tiiä mitään, vaikka kolmas liitto menossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399