Tytöt tykkää kaverina, siksi en saa ketään?

boyyu17

Olen 17v poika, olin eile treffeil kivan tytön kanssa. Treffien jälkeen kuitenkin, tämä tyttö ilmoitti että olis mun kanssa mielellään vain kaveri.

Tää sama kuvio on aina, kaveriksi tytöt haluaa mua, kun mulle voi sanoa mitä vain ja olen avoin, mutta tytöt ei kiinostu yhtää syvällisemmin ikinä

Olen ehkä vähän jopaliian kiltti jätkä, autan aina tarvittaessa ja olen vähän hiljanen mutta mukava.

Ulkonäössä en usko että mitään suurempia vikoja on, jos ei lyhyyttä lasketa.

Tyttöjen kiinostus vain aina lopulta laskee,enkä itse keksi selitystä siihen. Ja älkää nyt tulko jankkaamaan sitä samaa että kaikille on joku, siihen en kyllä usko, mut kertokaa jos keksitte jotain selitystä tälle

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ahuxley

      En todellakaan ala jauhamaan "kaikille löytyy joku" koska se ei ole totta mutta siitä huolimatta sinulla ei ole syytä epätoivoon...

      Olet vielä niin hemmetin nuori että et ole voinut käydä treffaamassa NIIN monen tytön kanssa, että olisit oikeutettu päätymään moiseen hätiköityyn johtopäätökseen.

      Ja toinen asia on se että välttämättä ei kannata kysellä täällä mikä menee aina pieleen koska kukaan täällä olevista ei sinua eikä niitä tyttöjä tunne. Syy voi siksi olla joku niistä MILJOONISTA eikä sellaisten luetteleminen välttämättä auta tilannetta vaan voi aiheuttaa sinussa vain turhaa ahdistusta kun alat niitä sitten pyöritellä päässäsi. Yleisesti voi vain sanoa että sinussa ei ole niitä ominaisuuksia joita he poikaystävältään hakevat, mutta tuo ei tietenkään auta koska se on totta kaikkien vastaavassa tilanteessa olevien kohdalla.

      Asia kun on niin että jokainenhan, myös sinä, voi alkaa luetella mahdollisia syitä asialle. Ja ne ovat lopultakin vain... niin, mahdollisia syitä. Että sanoisin varsin varmasti ja vakaalla äänen painolla: Sinua odottaa jossain joku, mutta et ole vain häntä vielä löytänyt. Sinua ennen on samaa tietä kulkenut lukemattomia muita - ja ovat lopulta löytäneet sen oikean, koska eivät luovuttaneet!

    • tällanenpikkuneuvo

      Mooi!
      En kyllä oikeestaan usko et vika olis sussa. Tytöt osaa olla outoja ja jopa itte tyttönä en välillä ymmärrä meitä XD. En ehkä oo itte siitä perinteisimmästä päästä ja tykkään pitää asiat yksinkertasena ja mulla palaa hermo heti ku asioita aletaan ylidramatisoimaan, mikä on yllättävän yleistä.
      Ota ihan rauhas. Varmaan jossain vaihees tulee vastaan tyttö joka oikeesti haluu olla sun kans. Vaikutat tosi mukavalta tyypiltä. Hiljaa hyvä tulee.
      T: tyttö 16 ;)

    • first of all Guess what kaikille löytyy joku mut kaikilla ei vaan suhde kestä. jokainen kokee rakkauden joskus ´vaikka se kestäski 2 päivää eli se ny iha ekana. Sun pitää alkaa olemaan vähän ehkä kovempi vai miten sen ny sanois mut jos oot joka ikiselle tytölle semmonen kaveri tyylinen voin sanoo et tuut aina olee tyttöjen silmissä kaveri that´s all

    • lälälällälä

      aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    • efsljfqwij

      aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaadddddddddddaaaaaaaaaaaaaa

    • oletvarmastikiva

      tuu mun kaa ulos oon suht puhelias tykkään syvällisist ja etin suhdetta mun kik: pikkugepardi

    • ukko555

      ei ny mitää kiiret....
      Itellä homma alko sujua jotenkin 18-19 v
      -Ja vieläkään en tiiä mitään, vaikka kolmas liitto menossa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      260
      2501
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      187
      1599
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1406
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1136
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1129
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      219
      993
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      990
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      885
    9. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      710
    10. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      709
    Aihe