Moni on kysellyt mistä niitä Harry Potter karkkeja saa... Minun kaveri sai niitä ja itse ostin samasta paikasta.Ilmeisesti niitä on rajoitettu erä. Kauppa josta minä ostin on Benfort's.....en ole varma kirjoitetaan se noin mutta kun laitat sen Googleen niin siihen tulee se..netti sivuilta en oo löytänyt harry potter karkkeja mutta Helsingin Benfort's kaupasta löytyy vielä!!! Ne ei näytä niitä netti sivuilla ainakaan mulle.
Harry Potter namit
2
149
Vastaukset
- lollipop12
Mä sain niit Harry Potter karkkeja Harry Potter Worldista Orlandosta....... niit saa kuulemma tilattuu myös Harry Potter Worldin nettisivuilta mutta maksaa PALJON!!
Joo, netistä niitä kyllä saa esim. Harry Potter studio shopista ja sieltä saa paljon muutakin Potteriin liittyvää kamaa. Ite oon menossa tonne studiolle tänä kesänä ja aion tilaa sieltä luultavasti jostus karkkia.
http://shop.wbstudiotour.co.uk/
Luulen ettei tuolta tilaaminen tuu niin kalliiks kun Amerikasta, kun siellä on se tullimaksu juttu. Mut helpottais itteeki, jos Potter-kauppa ois tääl Suomessakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066822- 954241
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista463466Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483372- 1793294
- 503289
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242789- 552045
- 341981
- 131684