Moni on kysellyt mistä niitä Harry Potter karkkeja saa... Minun kaveri sai niitä ja itse ostin samasta paikasta.Ilmeisesti niitä on rajoitettu erä. Kauppa josta minä ostin on Benfort's.....en ole varma kirjoitetaan se noin mutta kun laitat sen Googleen niin siihen tulee se..netti sivuilta en oo löytänyt harry potter karkkeja mutta Helsingin Benfort's kaupasta löytyy vielä!!! Ne ei näytä niitä netti sivuilla ainakaan mulle.
Harry Potter namit
2
179
Vastaukset
- lollipop12
Mä sain niit Harry Potter karkkeja Harry Potter Worldista Orlandosta....... niit saa kuulemma tilattuu myös Harry Potter Worldin nettisivuilta mutta maksaa PALJON!!
Joo, netistä niitä kyllä saa esim. Harry Potter studio shopista ja sieltä saa paljon muutakin Potteriin liittyvää kamaa. Ite oon menossa tonne studiolle tänä kesänä ja aion tilaa sieltä luultavasti jostus karkkia.
http://shop.wbstudiotour.co.uk/
Luulen ettei tuolta tilaaminen tuu niin kalliiks kun Amerikasta, kun siellä on se tullimaksu juttu. Mut helpottais itteeki, jos Potter-kauppa ois tääl Suomessakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2224098Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112583Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382315Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861298- 481159
- 751037
- 59903
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58891- 45886