Miksi Finnairin palvelu lennolla on huonoa?
Miksi suomalainen saa vielä huonompaa palvelua kuin ulkomaalainen?
Voiko Finnairilla olla töissä jos ei kuulu liittoon?
Jos on kaikki muumit laaksossa niin pääseekö Finnairille töihin?
Miksi Finnairin palvelu on huonoa?
24
728
Vastaukset
- älkää_vastatko_provoon
Surkea provo.
- palveluvamma
Miksi ei saa vastata? En tosin enään matkusta kotimaisten työntejöiden harmina. Olisihan se kauheeta jos joutuisi palvelemaan asiakasta. " me ollaan kuule täällä turvallisuuden takia, me ei olla mitään tarjoilijoita". Tällä asenteella painetaan loppuun asti kuin paperimiehet. Tappiota tuli taas ja ja tänä vuonna lisää. Onneksi Tukholman kauttakin pääsee hiekkayhtiöillä nykyään Aasiaan ja Australiaan asti. Ei ole noita palveluongelmia kun menee Qatarilla tai Emiratesilla. Businesskin on hinnoiteltu halvemmaksi kuin Finnairilla. Eikä tarvi kuunnella ilmapiikojen kitinöitä.
- MirvaJyysteni
Provo tai ei, matkustapa sinäkin muilla yhtiöillä ja totea itse sen minkä puoli suomea on todennut. Finnairin palvelutaso on alempaaa keskitasoa. Ei ihan alinta kastia, mutta hyvin kaukana ei olla.
- itselläsionvamma
palveluvamma kirjoitti:
Miksi ei saa vastata? En tosin enään matkusta kotimaisten työntejöiden harmina. Olisihan se kauheeta jos joutuisi palvelemaan asiakasta. " me ollaan kuule täällä turvallisuuden takia, me ei olla mitään tarjoilijoita". Tällä asenteella painetaan loppuun asti kuin paperimiehet. Tappiota tuli taas ja ja tänä vuonna lisää. Onneksi Tukholman kauttakin pääsee hiekkayhtiöillä nykyään Aasiaan ja Australiaan asti. Ei ole noita palveluongelmia kun menee Qatarilla tai Emiratesilla. Businesskin on hinnoiteltu halvemmaksi kuin Finnairilla. Eikä tarvi kuunnella ilmapiikojen kitinöitä.
Miksi olet noin katkera, oletko saanut Finnairilta potkut? Mikä niissä muiden yhtiöiden palvelussa on sitten niin erinomaista, että pitää kiertää Euroopan kautta kun suoraankin pääsisi? Saako niissä juoda viinaa kaksi käsin vai tuleeko lentotäti pyyhkimään pyllyn? En minä ole juurikaan mitään eroja havainnut eri yhtiöiden välillä turistiluokassa. Mutta jos koneeseen menee tuolla sinun asenteellasi, niin metsä vastaa kuten sinne huudetaan.
- 00940
kontulassa pitkät pyhät päällä. ryypätty jo keskiviikosta mutta vasta tänään saatiin provo kirjoitettua valmiiksi.
- Kalikkakolahti
Finnairuskovainen unohti mainita Lidlin.
- Kontulanprovotehdas
Kalikkakolahti kirjoitti:
Finnairuskovainen unohti mainita Lidlin.
LIDL on kiinni eli kaljaa ei saa. Pitää juoda pyöräkellarissa tehtyä kiljua.
- Baggageclaim
Olen lentänyt useilla eri lentoyhtiöillä, economy- ja business-luokissa. Kaikissa on asiat hoituneet asiallisesti, myös Finnairilla, en koe saaneeni huonoa palvelua missään. En tiedä sitten, että kuinka yliluonnollisiin tekoihin sitä lentohenkilökunnan pitäisi pystyä tarjoillessaan juotavaa ja ruokaa asiakkaille? En ole odottanut mitään viihdesirkusta lentohenkilökunnalta, se ei ole heidän tehtävänsä. Pääasia on turvallinen matka määränpäähän.
- Gulfstream
Minä lennän vain firstissä tai jetillä. Silloin ei finnairin moukkia tarvitse katsella.
- vcmjyrghkmooppå
Gulfstream kirjoitti:
Minä lennän vain firstissä tai jetillä. Silloin ei finnairin moukkia tarvitse katsella.
et taida lentää kovin usein.
- rasittavat_emot
Parempi vaan olis kun ei ne emot ja stuertit ramppaisi siinä käytävällä edestakaisin milloin minkäkin kärryn kanssa. Hermostuttavaa! On se kumma ettei muka ihminen elä muutamaa tuntia ilman jotain suuhunpantavaa. Nykyään ihmiset ovat juoda lipittämässäkin koko ajan jotain, ennen juotiin pari kertaa päivässä.
- Matkustajas
Jos ei kelpaa ei tarvitse lentää finnairilla! Ei sitä tänne tarvitse tulla ruikuttamaan! Tiedän kyllä että oli pahamieli kun ostit "kalliit" lennot ja sitten kahvit kaadettiin päälle, mutta sitä ei tarvitse täällä kuuluttaa. Eli jos harmittaa niin paljon ota yhteyttä finnairiin. Älä soita puhelimella, koska on " erittäin kallista vaan lähetä sähköposti !
- TyytyväinenFinskiin
Maailman 3. turvallisin lentoyhtiö ja asiakastyytyväisyydessäkin sijalla 37.
- mjnolkute
ei sinullakaan nouse hissi ylös asti.se on aivan sama kuka sen novon tuo sinun naamasi eteen.onko se englantia ,vai thai kieltä.hoh hoh.tosi matkaaja.
- matkustajaX
Työnantaja on kohdellut henkilökuntaa huonosti. Lentoemännät joutuvat tinkimään palkastaan ja eduistaan samaan aikaan, kun johdon palkitseminen jatkuu entiseen tapaan.
Kun henkilöstö voi pahoin, sairauspoissaolot lisääntyvät, ja töissä olevat joutuvat entistä kovemmalle.
Ei ole ihme, että tämä näkyy palveluasenteessa niin turisti- kuin bisnesluokassakin. - 5plus
Finnairin lentoemäntä Johanna Juntusen mukaan Finnairin huono palvelu on asiakkaan syytä - eivät esimerkiksi tervehdi ovella, ja tilaavat kahvin ja teenkin ihan väärin.
http://www.iltasanomat.fi/matkat/art-1424686932022.html
Juttua muuten on näköjään editoitu ensimmäisen julkaisun jälkeen: se että lentoemäntä törmäilee kärryjen kanssa asiakkaisiin on myös asiakkaan syytä. Paitsi lasten - lapsiin törmäily on Johannan mukaan ihan lentoemännän oma vika.- turistpax
Itse asiassa jos järjellä ajattelee, niin asiakkaan vikahan se oikeasti onkin. Onko niin hirveän vaikea nähdä sen kärryn tuloa, että voisi väistää. Minusta näyttää aina sille, että kun se vaunu lähestyy, ihmisille tulee ihan pakkomielle pompahtaa ylös ja alkaa pungertaa ohi. Siinä sitä kärryä hilataan eestaas ja ootellaan. Harmittaa kun minä jo kukkaro kädessä olen valmis tilaamaan kauan odotetun oluen. Showwaamiseksi menee. Eikö siellä vessassa voi käydä jo kentällä tai silloin kun käytävä on vapaa?
- palveluammatti
Persejalkainen suomiämmä ei sovellu ilmapiiaksi.
- palveluammatti2
palveluammatti kirjoitti:
Persejalkainen suomiämmä ei sovellu ilmapiiaksi.
eikä läski paskamahainen siannaama ukko asiakkaaksi.
- EiNytSentään
"Kun henkilöstö voi pahoin, sairauspoissaolot lisääntyvät, ja töissä olevat joutuvat entistä kovemmalle."
Koneessa pitää olla sen koosta riippuva määrä matkustamohenkilöstöä. Jos on sairastumisia, sijaisia hankitaan tilalle niistä jotka eivät ole lepopäivillä. - Tättänä
Kertokaa nyt joku, MIKÄ Finnairin palvelussa on huonoa? Tätä ei kukaan ole vielä tässä ketjussa avannut! Minä ainakin olen aina saanut asiallista palvelua muutoin paitsi kerran, kun etukäteen paikalle tilattua tax free -tuotetta ei tullutkaan. Lentoemäntä ei tiennyt sanoa asiat mitään, ei siis myöskään sitä, että saisin tuotteen lennon jälkeenkin. Tämäselvisi vasta, kun soitin kotiin palattua asiakaspalveluun.
Sitten minulla oli sitä naamarasvaa kaksi purkkia: se taxfree sekä kotimaan päästä kalliimmalla ostettu.- 19plus
Palvelu on erittäin hidasta ja töykeää. Vaikka Finnairilla kaikki (lisämaksuton) palvelu onkin viety minimiin, senkin voisi hoitaa huomattavasti paremmin - Finnairin suomalaiset emännät vielä pyrkivät minimoimaan oman työmääränsä mahdollisimman tehokkaasti.
Saman palvelukonseptin sisällä homma voidaan myös hoitaa hyvin. Suomiemännät voitaisiin laittaa oppiin esimerkiksi Finnairin Espanjan lennoille, ero palvelussa on käsittämättömä suuri, kun asiakaspalvelun hoitaa espanjalainen ammattilainen. - Näinseon
19plus kirjoitti:
Palvelu on erittäin hidasta ja töykeää. Vaikka Finnairilla kaikki (lisämaksuton) palvelu onkin viety minimiin, senkin voisi hoitaa huomattavasti paremmin - Finnairin suomalaiset emännät vielä pyrkivät minimoimaan oman työmääränsä mahdollisimman tehokkaasti.
Saman palvelukonseptin sisällä homma voidaan myös hoitaa hyvin. Suomiemännät voitaisiin laittaa oppiin esimerkiksi Finnairin Espanjan lennoille, ero palvelussa on käsittämättömä suuri, kun asiakaspalvelun hoitaa espanjalainen ammattilainen.Hidas palvelu johtuu usein hitaista matkustajista jotka ei tiedä mitä haluavat, eivät osaa katsoa Finnairin lehdestä mikä on jokaisen matkustajan edessä istuintaskussa.
- 13plus
Eli Finnair-somen mielestä hitaus johtuu tyhmistä matkustajista? No, onhan se tietysti tyhmää matkustaa Finnairilla, mutta tuskin Finnairin asiakkaat keskimäärin muita lentoyhtiöitä hitaampia ovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1822148
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1641856Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I451834- 1231533
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia641388Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1731373Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771191- 711023
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P301015- 15949