Kappadokian matkat ovat tälläkaudella hyvin markkinoitu esiteet tulevat kotiin kirjekuoressa ilman vastaanottajan nimeä,jonkun aikakausilehden välissä(edullista)omani sain OP-Pankin lehden mukana.Houkuttimena on 149,00€ pohjahinta selvää oli että se ei riitä sesonki lisä retki lounas olivat230,00€ sesonkilisä 120,00€ joten 500,00€on lähtöhinta. Mainoksessa tuodaan esille suomea puhuva matkaopas se oli lähinnä vitsi,kielitaito herätti hämmennystä ja sääliä,joten hän kehoitti lukemaan tiedot Kappadokiasta netistä,"lukekaa netistä jos kiinostaa".Opas oli täysin ilman empatiaa hänelle oli tärkeintä viedä ryhmä kauppoihin josta hän sai provikat jos kauppoja syntyi tuollaiset tulot ovat verottajan uloittumattomissa. Hotellit olivat 3tai4 tähden ei enempää siistejä kyllä vaan niissä olitiin vain nukkumassa,lounsapaikat epäsiistejä ja niistä varmasti johtui että 45%matkalaisista sairastui ripuliin ja okenteluun.Matkaan ei pidä lähteä jos on elkeiässä yli 500km päivässä huonossa linjaautossa on liikaa pysähdyspaikat ovat likaisia huonot wc:t ja hygieniset käsipesumahdollisuudet olemattomat. ÄLKÄÄ LÄHTEKÖ
Turkki/Kappadokia
surkeamatka
1
118
Vastaukset
- mummybear
Olisiko kellään parempia kokemuksia Kappadokian matkoista? Olemme menossa, matka on maksettu eikä se kylläkään hintansa puolesta ollut tuota edellisessä kommentissa mainittua tyyppiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831549Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681342Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2141311Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311281Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121090Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041049Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134999Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65963- 89943
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848