Missä päin porvoota on se hylätty tehdas ja laivojen hautuusmaa. Onko muita hylättyjä mestoja?
hylätty tehdas
5
3404
Vastaukset
- hemming
Kerron jos saan tietää ettet oo menossa räyhäämään, pidetään huolta näistä. [email protected], ota yhteyttä!
- Eetu_
Mullekin voisit kertoa jos viittit:) en oo menossa räyäämään tutkimaan vaan kaverin kanssa kivakun se puutehdaskin paloi porvoossa, oli aika siisti mesta nimittäin
- Eetu_
Ite olen miettinyt samaa tiedän että laivojen hautausmaa on emä salossa päin mutta sieltä melkeenpä kaikki hylätyt laivat pois paitsi on sielä 3 uponnutta ja yksi joka on aika kaukana rannasta, ilman venettä ei pääse. Mutta haluaisiko joku kertoa missä porvoon hylätty tehdas sijaitsee?
- Tehtaanjohtaja
tehdas löytyy tolkkistentie 773, ja hautuumaa siitä muutama kilometri
emäsaloonpäin vasemmalla puolen tietä - Anonyymi
hautausmaalle en suosittele menevään siellä asuskelee joku koditon yks hampanen mies kuka kävi kimppuun tänää poliisit soitettu joku virolainen känniläinen 🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161