Elina Partanen korjasi sukupuolensa

vapautunutjahuojentunut

24

309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Justjooniin

      Toisin kuin Helsingin seudulla?

      • Kova_into

        Kiinnitti myös huomioni. Yleensä Helsingissä kukaan ei välitä transsukupuolisista. Mutta tai kangasniemeläiset luokittelee täydelliseksi kylähulluksi ja se taitaa kelvata hänelle.
        Tässäkin uutisessa huomaa taas tuon tyypillisen uutuudenviehätyksen. Annetaan innokkaasti haastatteluja kun prosessin on vasta käynnistynyt, tässäkin tapauksessa hetuakaan ei ole vielä vaihdettu (ilmeisesti RLT meneillään). No aikanaan varmaan harmittaa kun outtasi itsensä eikä tietoja saa enää pois netistä.


      • Miksi_tuon

        outtaamisen pitäisi hatmittaa?


      • näinseon
        Kova_into kirjoitti:

        Kiinnitti myös huomioni. Yleensä Helsingissä kukaan ei välitä transsukupuolisista. Mutta tai kangasniemeläiset luokittelee täydelliseksi kylähulluksi ja se taitaa kelvata hänelle.
        Tässäkin uutisessa huomaa taas tuon tyypillisen uutuudenviehätyksen. Annetaan innokkaasti haastatteluja kun prosessin on vasta käynnistynyt, tässäkin tapauksessa hetuakaan ei ole vielä vaihdettu (ilmeisesti RLT meneillään). No aikanaan varmaan harmittaa kun outtasi itsensä eikä tietoja saa enää pois netistä.

        Tuo on juuri se miten pitääkin tehdä! Kun näyttää selkeästi että tämä on se minun oikeampi sukupuoli, "selkäranka" vahvistuu eikä tarvitse jonkun tuijottelun takia siirtyä jonnekin muualle. Rohkea/itsevarma ihminen hyväksytään myös huomattavasti nopeammin. Kyse ei ole hänelläkään etteikö olisi osaksi mieskin sisältään mutta voi paremmin tässä sukupuolessaan. Ei yritä piiloutua cisnaisten selän taakse!!


      • hhdtcydvghxcvhndctfxc
        näinseon kirjoitti:

        Tuo on juuri se miten pitääkin tehdä! Kun näyttää selkeästi että tämä on se minun oikeampi sukupuoli, "selkäranka" vahvistuu eikä tarvitse jonkun tuijottelun takia siirtyä jonnekin muualle. Rohkea/itsevarma ihminen hyväksytään myös huomattavasti nopeammin. Kyse ei ole hänelläkään etteikö olisi osaksi mieskin sisältään mutta voi paremmin tässä sukupuolessaan. Ei yritä piiloutua cisnaisten selän taakse!!

        Siirtyipä hänkin Helsingistä maalle kun ei kestänyt helsinkiläisten asennetta (kenenköhän).


      • näinseonko

        Onkohan nyt niin että transtaustaiset ovat esiintymisellään tehneet ilmapiirin Helsingissä niin ettei "tavikset" enään sulata. Ajattelisi että "isossa" kaupungissa on totuttu kaikkeen!?!


      • Ei_liene_vaikutusta
        näinseonko kirjoitti:

        Onkohan nyt niin että transtaustaiset ovat esiintymisellään tehneet ilmapiirin Helsingissä niin ettei "tavikset" enään sulata. Ajattelisi että "isossa" kaupungissa on totuttu kaikkeen!?!

        Miten transtaustaiset ovat voineet esiintymisellään vaikuttaa muihin ihmisiin. Ehkäpä transvestiitit voisi vaikuttaa kun heitä on Helsingin kokoisessa kaupungissa ehkäpä 10 000. Mutta transsukupuolisia on verrattain vähän ja he sulautuvat muiden ihmisten joukkoon niin hyvin että vain harva tunnistetaan.


      • hhdtcydvghxcvhndctfxc kirjoitti:

        Siirtyipä hänkin Helsingistä maalle kun ei kestänyt helsinkiläisten asennetta (kenenköhän).

        En nyt oikein tiedä, mitä tuolla helsinkiläisten suhtautumisella mahdat tarkoittaa. Itse liikun Helsingissä joka viikko säännöllisesti transvestiitin ilmiasussa eikä kukaan tunnu edes vilkaisevan. Vakioreittini kulkee lorvivien mamu- ja muunlaisten nuorisojoukkojen halki kauppakeskuksissa ja lähiöalueella. Tietenkään ei pidä minne ja miloin tahansa yksikseen mennä - niinkuin kaikkien naisten on syytä ottaa riskitilanteet huomioon.


      • Miten_muka
        Ei_liene_vaikutusta kirjoitti:

        Miten transtaustaiset ovat voineet esiintymisellään vaikuttaa muihin ihmisiin. Ehkäpä transvestiitit voisi vaikuttaa kun heitä on Helsingin kokoisessa kaupungissa ehkäpä 10 000. Mutta transsukupuolisia on verrattain vähän ja he sulautuvat muiden ihmisten joukkoon niin hyvin että vain harva tunnistetaan.

        transsukupuolinen voi sulautua transvestiittia paremmin joukkoon? Molemmathan ovat alkujaan miehiä.


      • Miehiä_ne_on
        Miten_muka kirjoitti:

        transsukupuolinen voi sulautua transvestiittia paremmin joukkoon? Molemmathan ovat alkujaan miehiä.

        Transvestiitit alkujaan miehiä? Sinä siis pidät transvestiittejäkin naisina. :D :D


      • LuLuO
        Miten_muka kirjoitti:

        transsukupuolinen voi sulautua transvestiittia paremmin joukkoon? Molemmathan ovat alkujaan miehiä.

        Trannsvestiitit eivä käytä hormoneja niin kuin transsukupuoliset, luulisi olevan jo selvää.


      • Vaikka_kuinka

        jankutat muuta, niin miehen vartaloon transnainen on syntynyt. Ei muutama hormooninappi sitä vartaloa miksikään muuta. Eikä miehisen kulmikkaat kasvot muuksi muutu.

        Nuo muutokset perustuvat lähinnä itse suggestioonn jossa seistään vähintään tunti päivässä peilin edessä ja hoetaan, että olen muuttunut, olen muuttunut............

        Olen nähnyt useita transnaisia eikheissä todellakaan ole tapahtunut mitään muutosta. Vartalo ei muutu miksikään vaikka kuinka haluaisi. Katselin taas kukkakaupan myyjää joka on ts. Sama tasapaksu vartalo siellä oli mitä ennenkin. Ei mitään naisellisia muotoja.


      • Naisena_kun
        Miehiä_ne_on kirjoitti:

        Transvestiitit alkujaan miehiä? Sinä siis pidät transvestiittejäkin naisina. :D :D

        on naiseksi laittaunut.


      • On_se_vaikeaa
        Vaikka_kuinka kirjoitti:

        jankutat muuta, niin miehen vartaloon transnainen on syntynyt. Ei muutama hormooninappi sitä vartaloa miksikään muuta. Eikä miehisen kulmikkaat kasvot muuksi muutu.

        Nuo muutokset perustuvat lähinnä itse suggestioonn jossa seistään vähintään tunti päivässä peilin edessä ja hoetaan, että olen muuttunut, olen muuttunut............

        Olen nähnyt useita transnaisia eikheissä todellakaan ole tapahtunut mitään muutosta. Vartalo ei muutu miksikään vaikka kuinka haluaisi. Katselin taas kukkakaupan myyjää joka on ts. Sama tasapaksu vartalo siellä oli mitä ennenkin. Ei mitään naisellisia muotoja.

        Kyllä se vartalo muuttuu hormooneilla, jopa iäkkäimmilläkin transnaisilla. Kasvotkin muuttuvat ja pitää olla todella kirveellä veistetyt piirteet ellei ne muutu laisinkaan.
        Kaikki cis-naisetkaan eivät ole kauniita ja muodokkaita. Niitä tasapaksuja matameita on yllinkyllin.
        Vai että taas katsellut kukkakaupan myyjää. Kyllä on kovaa kun oma prosessi meni pieleen ja pitää yrittää psyykata itseään sillä että muillakin menee muka yhtä huonosti.


      • Jos_kerran_kasvotkin

        muuttuvat, niin miten on mahdollista, että transnaisen erottaa joukosta todella helposti. Tasapaksustakin matamista erottaa sen, että on alkujaan nainen, toisin kuin ts naisesta.

        Meneekö kukkakaupan myyjällä huonosti, kun on tasapaksu ilman minkäänlaisia naisellisia muotoja? Täällähän toitotetaan kyllästymiseen asti sitä kuinka hormoonit muuttavat.


      • vöivöii
        Vaikka_kuinka kirjoitti:

        jankutat muuta, niin miehen vartaloon transnainen on syntynyt. Ei muutama hormooninappi sitä vartaloa miksikään muuta. Eikä miehisen kulmikkaat kasvot muuksi muutu.

        Nuo muutokset perustuvat lähinnä itse suggestioonn jossa seistään vähintään tunti päivässä peilin edessä ja hoetaan, että olen muuttunut, olen muuttunut............

        Olen nähnyt useita transnaisia eikheissä todellakaan ole tapahtunut mitään muutosta. Vartalo ei muutu miksikään vaikka kuinka haluaisi. Katselin taas kukkakaupan myyjää joka on ts. Sama tasapaksu vartalo siellä oli mitä ennenkin. Ei mitään naisellisia muotoja.

        taidat vaan olla katkera ja kateellinen kun itselläsi niin paljon maskuliinisuutta että mitkään hoidot ei auta
        Kaikki ei voi voittaa geenilotossa ja se että sinä näytät mieheltä mekossa ei tarkoita sitä että kaikki muutkin näyttää siltä.


      • Laitahan_kuvasi

        näytille, että voidaan arvostella. Puskista on aina hyvä huudella, kun tärisee pelosta niin paljon että joku tunnistaa


      • On_se_vaikeaa
        Laitahan_kuvasi kirjoitti:

        näytille, että voidaan arvostella. Puskista on aina hyvä huudella, kun tärisee pelosta niin paljon että joku tunnistaa

        Onhan noita kuvia ollut julkisuudessa, mutta enpä viitsi kertoa missä.
        Varmin todiste tulee siitä ettei bongata transsukupuoliseksi henkilökohtaisessa tapaamisessa.


      • Aina_on_tosi

        helppoa sanoa, että kuvia on ollut julkisuudessa, mutta sitten kuitenkin salataan, että missä. Oletko tosiaan noin tollo, että kuvittelet, että ihmiset olisivat niin epäkohteliaita, että alkaisivat kertomaan mielipiteitään sinusta.

        Minutkin tunnistaa heti jo äänestä, mutta ei kukaan minullekaan sano, että HEI OLET TRANSSUKUPUOLINEN. Katsos kun ihmiset ovat fiksuja. Rouvaksi minuakin puhutellaan.


      • näinseonko kirjoitti:

        Onkohan nyt niin että transtaustaiset ovat esiintymisellään tehneet ilmapiirin Helsingissä niin ettei "tavikset" enään sulata. Ajattelisi että "isossa" kaupungissa on totuttu kaikkeen!?!

        Helsinki, noin yleisesti ottaen, on veemäinen paikka. Joka paikkaan riittää nuorisolaumoja, toisin kuin jossain Kangasniemellä. Helsinki on Suomen viemäri, joka houkuttelee kaikenlaista pohjasakkaa maakunnista. Anonymiteetti laskee kynnystä väkivallanteoille.


      • Pohdipasvielävähän
        Vaikka_kuinka kirjoitti:

        jankutat muuta, niin miehen vartaloon transnainen on syntynyt. Ei muutama hormooninappi sitä vartaloa miksikään muuta. Eikä miehisen kulmikkaat kasvot muuksi muutu.

        Nuo muutokset perustuvat lähinnä itse suggestioonn jossa seistään vähintään tunti päivässä peilin edessä ja hoetaan, että olen muuttunut, olen muuttunut............

        Olen nähnyt useita transnaisia eikheissä todellakaan ole tapahtunut mitään muutosta. Vartalo ei muutu miksikään vaikka kuinka haluaisi. Katselin taas kukkakaupan myyjää joka on ts. Sama tasapaksu vartalo siellä oli mitä ennenkin. Ei mitään naisellisia muotoja.

        Ennen kuin laukoo noita ikuisia totuuksiaan kannattaisi ehkä vilkaista vaikkapa tätä kuvasarjaa:

        http://crossdressgallery.visualfunnies.com/sissy-selfies?v=h3dnmy0jgwdTJAgjWjDhnhe41yHh6i0fOw


    • AinaAina

      Miten nämä keskustelut aina menee tähän!

    • Kuerbalaenisaentae

      Kuulkaas pöljäpäät, sukupuolta ei voi korjata, kun se ei ole kenelläkään rikki.

      Nämä kullinhävitysleikkaukset ovat joitain seksuaalisia erikoisperversioita: siinä on kysymys jostain äärimmäisestä masokismista tai epäsuorasta itsetuhosta tai ties mistä. Tosin, ei siitä mitään yleispätevää voine sanoa, koska sairauden laatu ja osatekijät vaihtelevat varmasti yksilöittäin.

      • Kuulut_hyypiöihin

        Juu - ei korjatakaan. Fyysinen ulkomuoto korjataan todellisen sukupuolen mukaiseksi.
        Mikä tässä nyt oikein jurppii näitä sauhuajia, puhutaan vaan kullinhävittämisistä. Kuitenkin transsukupuolisista puolet on naisia jotka kokevat olevansa miehiä. Taitaa transmiehet sujahtaa niin hyvin muiden miesten joukkoon ettei jätkät edes huomaa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      113
      910
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      556
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      520
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe