Olen myymässä vanhaa Nikon coolpix 880 legendaa, joka aikoinaan oli kovasana. En vain osaa oikein päättää minkälaista hintaa kyseiselle vehkeelle voisi laittaa. Kamera on aikoinaan maksanut paljon varsinkin 2x telejatkeen kera, mutta tiedän, sillä hintalapulla ei ole nykyään mitään merkitystä. Ajat ovat muuttuneet.
Kamera on toimiva kokonaisuus, joten jos sillä joku haluaa kuvailla niin siitä vaan, itse pidän sitä enemmän antiikkivehkeenä, joten kamera sopii oikeastaan vain keräilijälle.
Kameran kennossa on muutama rikkinäinen neon-pikseli, mutta sepäs ei "koriste-esineessä" haittaa pätkääkään. Ulkopuoli kuitenkin täysin ehjä ja naarmuton, pientä kulumaa laukaisu-nappulassa luukuunottamatta.
Nyt "antiikkia"!
5
101
Vastaukset
- tonnikalavale
jos oot myymässä, etkä antamassa, niin pyydä tonni
- Digi_digi
Ostin aika lailla samaa tasoa (3,3 Mpix, 3 × zoom) edustavan Canon PowerShot S20 -kompaktikameran toukokuussa 2000. Markka-aikaa elettiin, ja maksoin ostoksestani vara-akun ja parin lisä-muistikortin kanssa euroissa laskien pyöreästi tonnin verran.
Kamera lojuu jossakin pöytälaatikkoni uumenissa edelleen enkä epäile, etteikö se toimisikin (akut tosin saattavat olla eri mieltä). Tonnin pyytäminen tästä vekottimesta voisi silti mennä vähän optimismin puolelle. ☺ - Talouskriisi
Tonni suottaapi olla hiukkasen liikaa tälläisenä lamanaikana :D
- BöööörnRunkku
"Tonni suottaapi olla hiukkasen liikaa tälläisenä lamanaikana :D"
Kyllähän, se kun kaikki rikkaat lähtee ruotsiin, veropakolaisikis, tarkoittaa ihan vaan, että menköön sinne läskiperseet.
Kapitalismi on kapitalismia ja jos ei rikar hurri tajuu, niin menkööt sinne minne ovat aina uhkailleet menevänsä :-)
Saatanan rikkaat kitisevät homot.
- 920
Nikon Coolpix 990 pokkari oli oikeastansa vitsi. Koko 2-vuotisen ajan mitä se mulla oli, se pölyttyi hyllyllä. Akunkesto ja AF-tarkennus oli ihan persustasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211871
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1441788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671392Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511336
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065