Nyt "antiikkia"!

AntiikkiNikon

Olen myymässä vanhaa Nikon coolpix 880 legendaa, joka aikoinaan oli kovasana. En vain osaa oikein päättää minkälaista hintaa kyseiselle vehkeelle voisi laittaa. Kamera on aikoinaan maksanut paljon varsinkin 2x telejatkeen kera, mutta tiedän, sillä hintalapulla ei ole nykyään mitään merkitystä. Ajat ovat muuttuneet.

Kamera on toimiva kokonaisuus, joten jos sillä joku haluaa kuvailla niin siitä vaan, itse pidän sitä enemmän antiikkivehkeenä, joten kamera sopii oikeastaan vain keräilijälle.

Kameran kennossa on muutama rikkinäinen neon-pikseli, mutta sepäs ei "koriste-esineessä" haittaa pätkääkään. Ulkopuoli kuitenkin täysin ehjä ja naarmuton, pientä kulumaa laukaisu-nappulassa luukuunottamatta.

5

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tonnikalavale

jos oot myymässä, etkä antamassa, niin pyydä tonni

• Digi_digi

Ostin aika lailla samaa tasoa (3,3 Mpix, 3 × zoom) edustavan Canon PowerShot S20 -kompaktikameran toukokuussa 2000. Markka-aikaa elettiin, ja maksoin ostoksestani vara-akun ja parin lisä-muistikortin kanssa euroissa laskien pyöreästi tonnin verran.

Kamera lojuu jossakin pöytälaatikkoni uumenissa edelleen enkä epäile, etteikö se toimisikin (akut tosin saattavat olla eri mieltä). Tonnin pyytäminen tästä vekottimesta voisi silti mennä vähän optimismin puolelle. ☺

• Talouskriisi

Tonni suottaapi olla hiukkasen liikaa tälläisenä lamanaikana :D

• BöööörnRunkku

"Tonni suottaapi olla hiukkasen liikaa tälläisenä lamanaikana :D"

Kyllähän, se kun kaikki rikkaat lähtee ruotsiin, veropakolaisikis, tarkoittaa ihan vaan, että menköön sinne läskiperseet.

Kapitalismi on kapitalismia ja jos ei rikar hurri tajuu, niin menkööt sinne minne ovat aina uhkailleet menevänsä :-)

Saatanan rikkaat kitisevät homot.

• 920

Nikon Coolpix 990 pokkari oli oikeastansa vitsi. Koko 2-vuotisen ajan mitä se mulla oli, se pölyttyi hyllyllä. Akunkesto ja AF-tarkennus oli ihan persustasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4458
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      156
      3352
    3. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      58
      2667
    4. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2584
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      133
      2487
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1903
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1721
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1636
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      174
      1590
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      38
      1293
    Aihe