Nyt "antiikkia"!

AntiikkiNikon

Olen myymässä vanhaa Nikon coolpix 880 legendaa, joka aikoinaan oli kovasana. En vain osaa oikein päättää minkälaista hintaa kyseiselle vehkeelle voisi laittaa. Kamera on aikoinaan maksanut paljon varsinkin 2x telejatkeen kera, mutta tiedän, sillä hintalapulla ei ole nykyään mitään merkitystä. Ajat ovat muuttuneet.

Kamera on toimiva kokonaisuus, joten jos sillä joku haluaa kuvailla niin siitä vaan, itse pidän sitä enemmän antiikkivehkeenä, joten kamera sopii oikeastaan vain keräilijälle.

Kameran kennossa on muutama rikkinäinen neon-pikseli, mutta sepäs ei "koriste-esineessä" haittaa pätkääkään. Ulkopuoli kuitenkin täysin ehjä ja naarmuton, pientä kulumaa laukaisu-nappulassa luukuunottamatta.

5

128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tonnikalavale

jos oot myymässä, etkä antamassa, niin pyydä tonni

• Digi_digi

Ostin aika lailla samaa tasoa (3,3 Mpix, 3 × zoom) edustavan Canon PowerShot S20 -kompaktikameran toukokuussa 2000. Markka-aikaa elettiin, ja maksoin ostoksestani vara-akun ja parin lisä-muistikortin kanssa euroissa laskien pyöreästi tonnin verran.

Kamera lojuu jossakin pöytälaatikkoni uumenissa edelleen enkä epäile, etteikö se toimisikin (akut tosin saattavat olla eri mieltä). Tonnin pyytäminen tästä vekottimesta voisi silti mennä vähän optimismin puolelle. ☺

• Talouskriisi

Tonni suottaapi olla hiukkasen liikaa tälläisenä lamanaikana :D

• BöööörnRunkku

"Tonni suottaapi olla hiukkasen liikaa tälläisenä lamanaikana :D"

Kyllähän, se kun kaikki rikkaat lähtee ruotsiin, veropakolaisikis, tarkoittaa ihan vaan, että menköön sinne läskiperseet.

Kapitalismi on kapitalismia ja jos ei rikar hurri tajuu, niin menkööt sinne minne ovat aina uhkailleet menevänsä :-)

Saatanan rikkaat kitisevät homot.

• 920

Nikon Coolpix 990 pokkari oli oikeastansa vitsi. Koko 2-vuotisen ajan mitä se mulla oli, se pölyttyi hyllyllä. Akunkesto ja AF-tarkennus oli ihan persustasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      89
      3288
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3047
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2530
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2323
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2313
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2056
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      36
      1923
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1656
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1653
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1499
    Aihe