EI MAJIKILTA

Pentutehtailuako

Hei! Jos meinaat ostaa Kennel Majikista pentueen Porvoosta niin ÄLÄ TEE SITÄ VIRHETTÄ!

Joskus myivät siellä hyviä pentuja, mutta nykyään kasvattajat kusettavat minkä ehtivät.

Käytiin katsomassa meidän urosta ja se koko asunto haisi AIVAN kamalalle. Siis niin kamalalle..

Pentujen paikka oli ihan pissassa ja kakassa ja siellä oli sisällä neljä isoa koiraa.. Emä oli ihan liian laiha ja huonovointisen näköinen.

Muut kolme isoa koiraa oli myös huonosti hoidettuja..

Tätä pariskuntaa ei näköjään muu kiinnosta kuin raha.

No sitten myöhemmin olin tyhmä ja otin sieltä pennun tietämättä vielä mistään mitään.

Sain tietää, että tämän pentueen vanhemmat on puoli sisaruksia, niin on myös vanhempien vanhemmat ja niiden isovanhemmat.. Sukusiitosprosentti upeat 14%

Ei siinä kaikki.. Isällä paskat kyynäreet ja emo oli ennen tätä pentuetta saanut pentueen 6kk aikaisemmin.

Sen lisäksi kasvattaja ei sitten tajunnut mainita, että pennut on EJ-rekisterissä vaikka kennel sivuillakin lukee, että siitä on PAKKO mainita.

Eli ei jalostukseen pentua ja sitä ei saa sieltä edes pois.

En saa pentua vakuutettua, koska vanhemmilla sairauksia.

Kasvattaja ei millään tavalla halunnut kommentoida tätä vaan sanoi "no tuo se pentu takaisin".

Älkää missään nimessä ostako sieltä. Ei siellä huolehdita koirista yhtään ja ei ne niistä välitä.

Ja ensimmäisellä kerralla kun kävimme katsomassa niin sen jälkeen kun sanoin herralle, että mietin vielä niin herralle se oli kuullemma ok, mutta ajoi koiran tassun päältä rollaattorilla..

121

5944

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neonsittentotta

      Ohhoh! No ei yllätys! Olen kuulut vastaavia juttuja ko. paikasta.

      • Anonyymi

        Samoin. Aika järkkyä toimintaa.


    • koiranpitokielto

      Voi koiraparkoja. Eikös tuo ole jo eläinsuojelurikos? Tarkastajan pitäs käydä katsomassa. Eiköhän siellä ole ennenkin viranomaiset käynyt?

      • uuuuuuuuups

        Ykkösjuttu!


      • aktiivinen-muistuttaja

        Nostetaas varoitus ylös!


    • kuulija-

      Kultasren kasvattajat eivät myyneet eräälle ihmiselle pentua, koska epäilivät tämän kykyä hoitaa koiraa. Mutta Majikista tämä ihminen sai pennun. Eivät paljon välitä kelle pentuja myyvät. Raha ratkaisee ja vain raha.

      • Tietävä

        Itseasiassa ei pidä paikkaansa. Pennun hän olisi saanut muualta ja saakin nyt paljon paremmalta kasvattajalta. Höpöhöpö juttuja olet kuullut.


      • Kuulija-
        Tietävä kirjoitti:

        Itseasiassa ei pidä paikkaansa. Pennun hän olisi saanut muualta ja saakin nyt paljon paremmalta kasvattajalta. Höpöhöpö juttuja olet kuullut.

        Uskon kuitenkin kertojaa, joka on lähipiiristä. Kertoi paljon muutakin mielenkiintoista ko. tapauksesta.


      • Tietävä
        Kuulija- kirjoitti:

        Uskon kuitenkin kertojaa, joka on lähipiiristä. Kertoi paljon muutakin mielenkiintoista ko. tapauksesta.

        Aika mielenkiintoista, koska kyseinen henkilö ei ollut soitellut/käynyt muissa kenneleissä kuin tuolla majikissa. Nyt toissapäiväni kävi vasta toisessa. Lieköhän sinulla kuitenkaan tiedossasi oikea ihminen? Kaikista kenneleistä mitä porvoossa sijaitsee ovat pennut jo menneet. Ei ollut kyse siitä etteikö hän olisi saanut. Mutta eniten minua kiinnostaisi tietää miten ovat "epäilleet" hänen kykyä hoitaa koiraa jos hän ei ollut edes käynyt vierailuilla muissa kenneleissä kuin tuolla majikissa. Muut kennelit porvoossa eivät tienneet hänestä....


      • Tietävä
        Kuulija- kirjoitti:

        Uskon kuitenkin kertojaa, joka on lähipiiristä. Kertoi paljon muutakin mielenkiintoista ko. tapauksesta.

        Niin ja olen itsekin lähipiiristä. Ollut mukana näkemässä tämän kaiken ja sairasta oli...


      • niitäonmuitakin

        Veikkaampa että itse erehdyt koiranhankkijasta.


      • Niinnoh
        niitäonmuitakin kirjoitti:

        Veikkaampa että itse erehdyt koiranhankkijasta.

        Niin tai sinä. Eihän sitä tiedä


      • sivuhuomauttaja
        Niinnoh kirjoitti:

        Niin tai sinä. Eihän sitä tiedä

        Kati ei ainakaan muualta saanut


      • Eiolehän
        sivuhuomauttaja kirjoitti:

        Kati ei ainakaan muualta saanut

        Noniin, tämänhän ratkaisi jo se että kerroit nimen. Kyseessä ei ole tuo henkilö


      • eikäeesporvoosta
        Eiolehän kirjoitti:

        Noniin, tämänhän ratkaisi jo se että kerroit nimen. Kyseessä ei ole tuo henkilö

        Eli turhaan selitit.


      • Hohhoijaa-
        eikäeesporvoosta kirjoitti:

        Eli turhaan selitit.

        No enpä oikeastaan. Tämä henkilö joka tämän "ei majikilta" kirjoitti, ei ole tuo kati. Joten sinullahan ei ole tietoakaan mistä itse selität? Väität täällä että tämän aloituksen kirjoittaja ei saanut muualta vaikka todellisuudessa kyseessä ei edes ole tuo mainitsemasi henkilö. Joten sinähän täällä turhaan selittelet :D


      • Anteeksi--
        eikäeesporvoosta kirjoitti:

        Eli turhaan selitit.

        Eikun hetkonen, nytpä tajusinkin lukea uudelleen viestisi. Luulin että "eräällä" tarkoitit tätä kyseistä henkilöä! Pahoittelut


      • elimitenseon
        Hohhoijaa- kirjoitti:

        No enpä oikeastaan. Tämä henkilö joka tämän "ei majikilta" kirjoitti, ei ole tuo kati. Joten sinullahan ei ole tietoakaan mistä itse selität? Väität täällä että tämän aloituksen kirjoittaja ei saanut muualta vaikka todellisuudessa kyseessä ei edes ole tuo mainitsemasi henkilö. Joten sinähän täällä turhaan selittelet :D

        Sinä se vastasit?


      • Jep---
        elimitenseon kirjoitti:

        Sinä se vastasit?

        Lue ylempi kommenttini :)


      • kuulija-
        sivuhuomauttaja kirjoitti:

        Kati ei ainakaan muualta saanut

        Eräs Sanna kertoi nauraen, ettei tämä Kati hösöplösö saanut muualta koiraa. Kun kukaan tervejärkinen kasvattaja ei sille antaisi edes kultaisennoutajan karvaa. Mutta tuolta kennelistä se sai. Kuitenkin uskon, että tämä Kati on parempi koiranomistaja kuin nämä kasvattajat, ainakin tykkää koiristaan. Tämä Sanna taas, niin, no antaa olla.


      • Anonyymi
        Hohhoijaa- kirjoitti:

        No enpä oikeastaan. Tämä henkilö joka tämän "ei majikilta" kirjoitti, ei ole tuo kati. Joten sinullahan ei ole tietoakaan mistä itse selität? Väität täällä että tämän aloituksen kirjoittaja ei saanut muualta vaikka todellisuudessa kyseessä ei edes ole tuo mainitsemasi henkilö. Joten sinähän täällä turhaan selittelet :D

        Tuliko kakka housuun totuudesta Kati?


    • ettähalveksinsitä

      Milloin tää tapahtui? Nyt se "herra", oikeesti narsisti, kyselee sivulllaan miten Ej:n saa Fi rekisteriin! Aika koijari, luulis sen ite tietävän kun on niin muka asiantuntija!

      • Huhheijaa

        No niinpä!!


      • aijgpöaijgäpai
        Huhheijaa kirjoitti:

        No niinpä!!

        Ohhoh! .........................


    • etsiOIKEAtie

      Uskon kirjoitukset, mutta joku roti näihin juttuihin! Ei kukaan ota tosissaan, jos sinä vain aina ja aina kirjoitat samaa. Tarkoitus varmaan hyvä, mutta ei nää ketjut auta asiaa millään muotoa. Ota yhteyttä eläinsuojeluvalvojaan yms.

      • Ehkäväärätapa

        Samaa mieltä olen asiasta kanssasi !! Alkaa vaikuttaan aivan joltain kostoretkeltä?


      • puskaradio
        Ehkäväärätapa kirjoitti:

        Samaa mieltä olen asiasta kanssasi !! Alkaa vaikuttaan aivan joltain kostoretkeltä?

        Pettynyt koiranostaja ihan asiasta kirjoittaa aloituksellaan.


      • kalikkakalahti
        Ehkäväärätapa kirjoitti:

        Samaa mieltä olen asiasta kanssasi !! Alkaa vaikuttaan aivan joltain kostoretkeltä?

        Sinäkö ne koirat sait Porvoosta, kun vastuulliset kasvattajat eivät sinulle pentua myyneet


      • Ehkäväärätapa

        Ymmärrän hyvin tunteen,olenhan tuollaisen kerran itsekkin kokenut,kun asiat ei mennytkään niinkuin niiden piti mennä,mutta se on jo mennyttä ja koirakin ollut haudassa vuosia.Lähinnä tarkoitin tätä,että onko tämä palstalle monet,samasta asiasta tehdyt aloitukset oikea tapa hoitaa tuota aloittajan asiaa?Mielestäni ei ole,sille on aivan muut kanavat.Mutta jos tarkoitus on vain mustamaalata,ja loukata,niin sitten taitaa olla oikea osoite tämä.


      • Huoh

        Itseasiassa kyseessä on aivan eri henkilö. Sain onneksi tietooni että joku ihme tyyppi on ollut kostoretkellä kyseistä kenneliä kohtaan, joten pääsen nyt tännw korjaamaan että Kyseessä EI ole sama henkilö. Kertoåaahan siitä että majik kusettaa usemminkin!


      • Mukanaollut
        Ehkäväärätapa kirjoitti:

        Ymmärrän hyvin tunteen,olenhan tuollaisen kerran itsekkin kokenut,kun asiat ei mennytkään niinkuin niiden piti mennä,mutta se on jo mennyttä ja koirakin ollut haudassa vuosia.Lähinnä tarkoitin tätä,että onko tämä palstalle monet,samasta asiasta tehdyt aloitukset oikea tapa hoitaa tuota aloittajan asiaa?Mielestäni ei ole,sille on aivan muut kanavat.Mutta jos tarkoitus on vain mustamaalata,ja loukata,niin sitten taitaa olla oikea osoite tämä.

        Kasvattajista tehty eläinsuojeluilmoitus ja kennelliiton kurinpitolautakuntaan laitettu kirjallinen valitus. Asia hoidossa. Oli väärä tapa tai ei, niin ainakin ihmiset saavat tietoonsa että heiltä ei kannata ostaa. Ja jos haluaa kyitenkin, niin sitä vaan, enhän kukaan tee päätöksiä aikuisten ihmisten puolesta


      • koirienpitokieltovaan
        Mukanaollut kirjoitti:

        Kasvattajista tehty eläinsuojeluilmoitus ja kennelliiton kurinpitolautakuntaan laitettu kirjallinen valitus. Asia hoidossa. Oli väärä tapa tai ei, niin ainakin ihmiset saavat tietoonsa että heiltä ei kannata ostaa. Ja jos haluaa kyitenkin, niin sitä vaan, enhän kukaan tee päätöksiä aikuisten ihmisten puolesta

        Oikein toimittu! Hieno homma!


      • saunantaakse
        Huoh kirjoitti:

        Itseasiassa kyseessä on aivan eri henkilö. Sain onneksi tietooni että joku ihme tyyppi on ollut kostoretkellä kyseistä kenneliä kohtaan, joten pääsen nyt tännw korjaamaan että Kyseessä EI ole sama henkilö. Kertoåaahan siitä että majik kusettaa usemminkin!

        Ihme tyyppi on se kasvattaja, joka kirjoittelee perättömiä. Mutta asia etenee oikeuteen ja selvitetään. Ko. kasvattaja pisti vielä jonkun hullun uhkailemaan. Kaikki tieto dokumentteineen on poliisilla, joten odotellaan kuka on ihme tyyppi ja kuka ei.


      • KOIRIA1332

        EN OSTAIS IKINÄ VAAN SELVITTÄISIN KAIKEN AASTA ÖÖHÖN


      • Anonyymi
        Ehkäväärätapa kirjoitti:

        Samaa mieltä olen asiasta kanssasi !! Alkaa vaikuttaan aivan joltain kostoretkeltä?

        Kostoretkeltä? Miksi? Ovatko kasvattajat tehneet jotain ensin "kostajaa" kohtaan? Esim uhanneet sormien katkomisella moottoripyörä jengin toimesta? Totuus ei ole kosto vaan realiteetti tuota kasvattajaa kohtaan.


    • tuumailija-

      Valitettavasti joistakin pitkään koira kasvattaneista, rotun katsomatta, tulee turtia koirien hyvinvoinnin suuhteen. Pitää vain jatkaa vaikka voisi jo luovuttaa. Raha kai se on motiivi? Luulisi, että kuluja on pennuista riittävästi jos asiat hoitaa oikein. Mut tietysti jos kuluissa säästelee niin koirat kärsii. Aikansa kutakin.

    • HYVÄHYVÄ

      Hienoa, joku kirjoittaa kokemuksistaan joidenkin mätämuna kasvattajien kanssa toimimisesta.

    • miettijä_

      Mielenkiintoista. Että semmonen tapaus!

    • totuustuleeilmi

      On tainnut saada jo tuo paskakasvattaja jonkin verran ansionsa mukaan! JES! Toivottavasti tarkastaja kieltävät niiltä eläinten pidon kokonaan. Kärpänenkin kärsii!

      • Jeee

        Joo on kyllä saanut! Nyt uhkaillut haastaa oikeuteen kunnianloukkauksesta mutta tämä kirjoitus pysyy ONNEKSI täällä! Kaikki ilmoitukset tehty ja ilmeisesti lähiaikoina eläinsuojeluviranomaiset menossa käymään!


      • seonsenloppu
        Jeee kirjoitti:

        Joo on kyllä saanut! Nyt uhkaillut haastaa oikeuteen kunnianloukkauksesta mutta tämä kirjoitus pysyy ONNEKSI täällä! Kaikki ilmoitukset tehty ja ilmeisesti lähiaikoina eläinsuojeluviranomaiset menossa käymään!

        Se joutuu itse oikeuteen kunnianloukkauksesta ja uhkailusta.


      • Toivotaan
        seonsenloppu kirjoitti:

        Se joutuu itse oikeuteen kunnianloukkauksesta ja uhkailusta.

        Mustakin vähän tuntuu...toivon vain ettei kukaan muu ensi pennun ostaja hurahda tuohon samaan :( kasvattajan tehtävä on auttaa ja ohjata, ei kusettaa...


      • netiedetään
        Toivotaan kirjoitti:

        Mustakin vähän tuntuu...toivon vain ettei kukaan muu ensi pennun ostaja hurahda tuohon samaan :( kasvattajan tehtävä on auttaa ja ohjata, ei kusettaa...

        Juuri niin! Nuo eivät auta. He vain rahastavat!


    • Näinonasia

      10.02.2015 syntyneestä pentueesta kyse.
      En ole ennen kirjoittanut mitään ja en ole se "kostaja"..

      Kun vein pennun takaisin niin minua sitten haukuttiin ääliöksi ja idiootiksi, keksittiin perättömiä syytöksiä minua kohtaan ja rouva teki selväksi mielipiteensä minusta.
      Uhkailivat haastavansa oikeuteen ja rouva käyttäytyi muutenkin tosi epäasiallisesti.

      Allekirjoitin paperit ja rouva lähti sisälle. Tajusimme etten ollut saanut rahoja takaisin enkä omaa osaa sopimuksesta. Soitin heille perään, mutta sain vain viestin missä sanottiin, että turha soitella.
      Mentiin oven taakse ja olin onneksi ottanut kuvan pennusta ja sopimuksesta ennen sitä etteivät pääse huijaamaan.
      Rouva avasi oven ja sanoin hänelle että haluan rahat ja oman sopimukseni ja että minulla on todiste että olen pennun ostanut. Sain onneski rahat ja sopimuksen ja lähdettiin.

      Oli tosi epäasiallista käytöstä ja en todellakaan enään halua heistä kuulla mitään!
      Esittävät mukavia, mutta eivät todellakaan ole.

      • Täyttätotta

        Ja todistajia mukana! Esim minä.


      • Näinonasia

        Näin on.. Ei mitään käytöstapoja ja valehtelivat vielä lisää paikan päällä.
        Olen kuitenkin heitä huomattavasti nuorempi ja sen verran minulle on opetettu kunnioitusta, että en alkanut siinä rouvaa nimittelemään takaisin vaan pyysin häntä rauhoittumaan, koska se huutaminen ei asioita muuta.

        Hän oli vihainen myös, koska olin eläinlääkäriltä varmistanut, että tämä lääkäri on tutkinut pennut. En itse näe siinä mitään väärää kysyä ja minulla on siihen oikeus etenkin kun kasvattajat muutenkin jättänyt asioita kertomatta.

        Tämä lääkäri oli sitten soittanut kasvattajille ja kertonut minun kysyneen häneltä tätä asiaa..

        Lääkäri kirjaimellisesti puhui tosi agressiivisesti minulle puhelimessa ja huusi kun häneltä kysyin ja oli kuullemma kasvattajille sanonut, että "koittakaa saada vaan se pentu pois siltä". Näin rouva minulle sanoi ja todistajia on.
        En sitten tiedä miksi pentu pitäisi minulta OTTAA pois jos minä kysyn asiallisen kysymyksen ja pennulla ei ole hätää?

        Tämä koko episodi tämän kasvattaja pariskunnan kanssa oli yhtä helvettiä. En tajua miten joku voi toimia tuolla tavalla ja sitten uhata haastaa minut oikeuteen tuon kirjoituksen takia? Ei ole kunnianloukkaus, koska tuo on TOTTA! En lähtisi perättömiä asioita kirjoittelemaan..

        Loppujen lopuksi olen tosi pettynyt kasvatta pariskunnan ja eläinlääkärin käytökseen.


      • todistantarvittessa
        Näinonasia kirjoitti:

        Näin on.. Ei mitään käytöstapoja ja valehtelivat vielä lisää paikan päällä.
        Olen kuitenkin heitä huomattavasti nuorempi ja sen verran minulle on opetettu kunnioitusta, että en alkanut siinä rouvaa nimittelemään takaisin vaan pyysin häntä rauhoittumaan, koska se huutaminen ei asioita muuta.

        Hän oli vihainen myös, koska olin eläinlääkäriltä varmistanut, että tämä lääkäri on tutkinut pennut. En itse näe siinä mitään väärää kysyä ja minulla on siihen oikeus etenkin kun kasvattajat muutenkin jättänyt asioita kertomatta.

        Tämä lääkäri oli sitten soittanut kasvattajille ja kertonut minun kysyneen häneltä tätä asiaa..

        Lääkäri kirjaimellisesti puhui tosi agressiivisesti minulle puhelimessa ja huusi kun häneltä kysyin ja oli kuullemma kasvattajille sanonut, että "koittakaa saada vaan se pentu pois siltä". Näin rouva minulle sanoi ja todistajia on.
        En sitten tiedä miksi pentu pitäisi minulta OTTAA pois jos minä kysyn asiallisen kysymyksen ja pennulla ei ole hätää?

        Tämä koko episodi tämän kasvattaja pariskunnan kanssa oli yhtä helvettiä. En tajua miten joku voi toimia tuolla tavalla ja sitten uhata haastaa minut oikeuteen tuon kirjoituksen takia? Ei ole kunnianloukkaus, koska tuo on TOTTA! En lähtisi perättömiä asioita kirjoittelemaan..

        Loppujen lopuksi olen tosi pettynyt kasvatta pariskunnan ja eläinlääkärin käytökseen.

        Näillä Lehtosilla on suhteita joka suuntaan. Mutta niinkuin totesit aloituksessasi. Ennen sai heiltä ok. pentuja. Nykyään vain sairaita, sukusiitoksen uhreja. Pidä pintasi, olen puolellasi, kuten moni muukin kultsien omistaja ja kasvattaja. Tsemppiä!!


      • kulissit-kaatuu
        Näinonasia kirjoitti:

        Näin on.. Ei mitään käytöstapoja ja valehtelivat vielä lisää paikan päällä.
        Olen kuitenkin heitä huomattavasti nuorempi ja sen verran minulle on opetettu kunnioitusta, että en alkanut siinä rouvaa nimittelemään takaisin vaan pyysin häntä rauhoittumaan, koska se huutaminen ei asioita muuta.

        Hän oli vihainen myös, koska olin eläinlääkäriltä varmistanut, että tämä lääkäri on tutkinut pennut. En itse näe siinä mitään väärää kysyä ja minulla on siihen oikeus etenkin kun kasvattajat muutenkin jättänyt asioita kertomatta.

        Tämä lääkäri oli sitten soittanut kasvattajille ja kertonut minun kysyneen häneltä tätä asiaa..

        Lääkäri kirjaimellisesti puhui tosi agressiivisesti minulle puhelimessa ja huusi kun häneltä kysyin ja oli kuullemma kasvattajille sanonut, että "koittakaa saada vaan se pentu pois siltä". Näin rouva minulle sanoi ja todistajia on.
        En sitten tiedä miksi pentu pitäisi minulta OTTAA pois jos minä kysyn asiallisen kysymyksen ja pennulla ei ole hätää?

        Tämä koko episodi tämän kasvattaja pariskunnan kanssa oli yhtä helvettiä. En tajua miten joku voi toimia tuolla tavalla ja sitten uhata haastaa minut oikeuteen tuon kirjoituksen takia? Ei ole kunnianloukkaus, koska tuo on TOTTA! En lähtisi perättömiä asioita kirjoittelemaan..

        Loppujen lopuksi olen tosi pettynyt kasvatta pariskunnan ja eläinlääkärin käytökseen.

        Kerrotko eläinlääkärin nimen niin osaamme varoa sitäkin lurjusta.


    • Oivoihvoih

      IHMISIÄ PITÄÄ VAROITTAA!

    • jjkksks

      Mulla on ollut kolme koiraa Majikilta, pari omaa ja yksi sijoituksessa.
      Koskaan ei ole ollut ongelmia, olen saanut apua trimmauksen ja näyttelyissä esittämisen suhteen.
      Yhdellä koirallani teetin pennut ja sain apua uroksen valintaan sekä nartun ja pentujen hoitoon.
      Mielestäni nämä ongelmat pitäisi hoitaa henkilökohtaisesti kasvattajan kanssa..niinkuin sanotaan, että metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan.

      • ajatmuuttuu

        Aloituksessa onkin, että joskus sai hyviä. Mutta nyt kasvattaja on mennyt alas kuin lehmän häntä.


      • seonnarsisti

        Tyypillistä sille ukolle, perättömät syytökset.


      • Hyvätietään
        seonnarsisti kirjoitti:

        Tyypillistä sille ukolle, perättömät syytökset.

        Minun kanssani "jutteli" rouva, mutta uhkaukset oikeuteen haastamisesta tuli mieheltä. Harmittava juttu ettei selvästi kummatkaan halunneet jutella.


      • puhkunjapuhallan
        Hyvätietään kirjoitti:

        Minun kanssani "jutteli" rouva, mutta uhkaukset oikeuteen haastamisesta tuli mieheltä. Harmittava juttu ettei selvästi kummatkaan halunneet jutella.

        Se kenneli on kuin korttitalo, joka odottaa romahtamistaan.


      • Setapahtuu

        Kyllä se pian romahtaa jps jatkavat samaan malliin..


      • Anonyymi

        Kylä tuosta pentutehtailusta varmaan ok. Koiriakin löytyy. Mutta lähtökohdat ovat pennuille todella huonot sukusiitoksineen.


      • Anonyymi
        Hyvätietään kirjoitti:

        Minun kanssani "jutteli" rouva, mutta uhkaukset oikeuteen haastamisesta tuli mieheltä. Harmittava juttu ettei selvästi kummatkaan halunneet jutella.

        Väiþivät erään kultsin omistajan pahoinpitelevän koiriaan,vailla mitään perusteita. Eikä todellakaan ole paihoinpidellyt! Valehteleminen on häviäjän merkki, kuten nuo kasvattajat ovat! Luusereita!


    • jdii

      No jos kerran koirat ovat olleet huonosti hoidetun näköisiä, niin minkä vuoksi pennun sieltä edes otitte?
      Nartut tuppaavat menemään aika hoikkaan kuntoon imettäessään, varsinkin jos pentue on iso.
      Itse en olisi pentua ostanut, jos koirat ja paikka olisi vaikuttanut yhtään epämääräiseltä.
      Käsittääkseni ko. paikan emäntä on ulkomuototuomari, joten en usko että koiria siellä huonosti ruokittaisiin tai pidettäisiin.
      Itse kasvatan toista noutajarotua, mutta yleensä nämä jonninjoutavat mutinat tulevat asioista tietämättömiltä tai kateellisilta saman rodun kasvattajilta.
      Järjen käyttö on sallittua tässäkin asiassa.

      • Voijestas

        Eikö kirjoittaja vastaa tuolla siihen, että miksi koiran sieltä otti?
        Ja se mitä ihminen on ammatiltaan/tee ei tarkoita, että olisi puhtaat jauhot pussissa.

        Ja halauisin tietää mitä iloa joku saa ottamalla yhden kennelin silmä tikukseen ja aloittamalla turhat syytökset? Ainakin jos kasvattajien käytös on ollut vielä noin lapsellista kun asiaa on koitettu hoitaa.

        Lisään vielä, että en usko kenenkään olevan kateellinen kasvattajille joiden koirat eivät ole olleet hyvässä kunnossa.

        Ja itse olen nähnyt emän joka on synnyttänyt 10 pentua ja emä oli kuitenkin terveen näköinen. Ihmettelen itse, miten sellainen vahinko on voinut tapahtua, että emä on astunut uudestaan 6kk sisällä edellisestä astutuksesta Ukrainalaisen koiran kanssa ja vielä kun ovat sisaruksia isän puolelta.
        Ei tuollaista "vahinkoa" saa tapahtua..


      • Voijestas
        Voijestas kirjoitti:

        Eikö kirjoittaja vastaa tuolla siihen, että miksi koiran sieltä otti?
        Ja se mitä ihminen on ammatiltaan/tee ei tarkoita, että olisi puhtaat jauhot pussissa.

        Ja halauisin tietää mitä iloa joku saa ottamalla yhden kennelin silmä tikukseen ja aloittamalla turhat syytökset? Ainakin jos kasvattajien käytös on ollut vielä noin lapsellista kun asiaa on koitettu hoitaa.

        Lisään vielä, että en usko kenenkään olevan kateellinen kasvattajille joiden koirat eivät ole olleet hyvässä kunnossa.

        Ja itse olen nähnyt emän joka on synnyttänyt 10 pentua ja emä oli kuitenkin terveen näköinen. Ihmettelen itse, miten sellainen vahinko on voinut tapahtua, että emä on astunut uudestaan 6kk sisällä edellisestä astutuksesta Ukrainalaisen koiran kanssa ja vielä kun ovat sisaruksia isän puolelta.
        Ei tuollaista "vahinkoa" saa tapahtua..

        Korjaan, että "edellisestä synnytyksestä", eikä astutuksesta.


    • Nonninyt
    • jäitähattuun

      Kannattaa aina pitää netin ns. oma "suodatin" päällä. Jos joku vouhkaa monilla eri nimimerkeillä täällä saadaan helposti lynkkausmeininki päälle kuten tässäkin ketjussa mikä on ihan älytöntä. Totuus selviää aina kun käy paikan päällä katsomassa ja tutustumassa koiriin. Jokainen ottaa pennun sieltä mistä haluaa. Paikan päälle vaan katsomaan koiria monta kertaa ja yrittää valita omasta mielestään sopivan luonteen niin hyvää tulee. Jos ei saa haluamaansa pentua niin mielummin odottaa aina. Sopiva tulee kohdalle jossain vaiheessa.

      • Kirjoituksenaloittaja

        En oikein ymmärtänyt, mutta kyllä kannattaa hyvää odottaa.


    • aikansakutakin

      Jotkut eivät tajua lopettaa, kun omat resurssit on loppu. Ylpeys ja narsistisuus ajaa jatkamaan, elämästä menisi tarkoitus. Jokohan eläinsuojeluviranomainen kävi laittamassa laudat ikkunaan? Kjäh kjäh kjäh!

      • Läski-Kati

        Juuri näin!


    • badian

      No olisiko pitänyt hiukan aiemmin, ja paikan päällä miettiä pennun ostoa?
      Majikilla on todellakin suhteita joka suuntaan, jopa ympäri eurooppaa.
      Olen itse hyvin tyytyväinen Majik-kasvastin omistaja, narttu toimii sorsahommissa ja kehässä., aina on apua saanut kun vain sitä on kysynyt.

    • jsjdgjr

      Kasvattajana tekisin tästä keskustelusta ilmoituksen kunnianloukkauksesta.
      Kukaan meistä ei ole täydellinen, mutta tämän kasvattajan mollaaminen täällä alkaa riittää jo rikosilmoituksen tekoon.
      Majikilla on ollut ja on vieläkin erittäin hyvin hoidettuja ja pärjääviä kultaisia.
      Toivottavasti K ja S-L ottavat tämän kyseenalaisen keskustelun talteen.

      • kunhan-kysyn

        kusessa ja paskassa hoidettuja?


      • Voijeesus

        Valitettavasti sinäkään et tiedä kaikkea. "Kukaan ei ole täydellinen" siltikö asunnon pitää haista paskalta, koirat syövät toistensa paskoja, juovat kusta. Pyörivät kusessa ja paskassa koska häkkiä ei siivota? Emo aivan langanlaiha, sen verta tiedän kyllä koirista että emo laihtuu imettäessään (tiedän koska omalla koiralla pennut) mutta Ei TODELLAKAAN niin paljon. Kävisit itse joskus käymässä, saattaisit jopa nähdä jotain. Katsopas kun asioita ei voi nähdä ellei avaa silmiään. Herätys, tervetuloa tälle vuosisadalle, Majik vaan ei ole enää entisensä


      • hienoa
        Voijeesus kirjoitti:

        Valitettavasti sinäkään et tiedä kaikkea. "Kukaan ei ole täydellinen" siltikö asunnon pitää haista paskalta, koirat syövät toistensa paskoja, juovat kusta. Pyörivät kusessa ja paskassa koska häkkiä ei siivota? Emo aivan langanlaiha, sen verta tiedän kyllä koirista että emo laihtuu imettäessään (tiedän koska omalla koiralla pennut) mutta Ei TODELLAKAAN niin paljon. Kävisit itse joskus käymässä, saattaisit jopa nähdä jotain. Katsopas kun asioita ei voi nähdä ellei avaa silmiään. Herätys, tervetuloa tälle vuosisadalle, Majik vaan ei ole enää entisensä

        (y) Totuus tuli siinä!


      • kauhistunut_
        Voijeesus kirjoitti:

        Valitettavasti sinäkään et tiedä kaikkea. "Kukaan ei ole täydellinen" siltikö asunnon pitää haista paskalta, koirat syövät toistensa paskoja, juovat kusta. Pyörivät kusessa ja paskassa koska häkkiä ei siivota? Emo aivan langanlaiha, sen verta tiedän kyllä koirista että emo laihtuu imettäessään (tiedän koska omalla koiralla pennut) mutta Ei TODELLAKAAN niin paljon. Kävisit itse joskus käymässä, saattaisit jopa nähdä jotain. Katsopas kun asioita ei voi nähdä ellei avaa silmiään. Herätys, tervetuloa tälle vuosisadalle, Majik vaan ei ole enää entisensä

        Kauheeta! Miten joku voin noin kohdella koiria?!


      • Se.on.tosi.sairas

        Narsisti voi. Ei sille kyrvälle mikään ole pyhää, kunhan itse saa vain kiksejä.


    • Bokseritrules

      No ei sitten. En ole kyllä edes harkinnutkaan.

    • niinajatteleekkaikki

      Pahin kaikista kultsujen touhuissa. Kukaan ei vain uskalla sitä sanoa ääneen. Kaikki sitä pellenä pitää. Se luulee olevansa tärkeä tyyppi rotujärjestössä, mutta on vain säälittävä narsisti sika.

    • olitosisurullista

      Pahalta tuntui kun kävin katsomassa pentuja vähän aikaa sitten. En ottanut, kun en tiennyt mitä ne olivat. Sääli pentuja, kasvattajat tosiaan vaikuttivat vain rahanteko aikeissa olevia.

      • tietäjät-

        Mies on täyskusipää. Nainen on sen läskivamman orja.


    • tuumailija-

      Mitähän niille kuuluu? Sama sikailu jatkuu vai menikö eläinten pitokiellon puolelle?

    • totuus-esiin-kyrpästä

      Tuo totuuden mukainen aloitus koskee siihen ääliöön! Mahtavaa, se kärsii ja oikein onkin mokomalle eläinten/koirien välinpitämättömälle vetellä paskalle! Vittu se äijä ei ole koskaan tehnyt koirien hyväksi mitään!!! Vain omaa narsistista luonnettaan ruokkinut!!! Nyt se luuseri tekee ilmoituksia poliisille, kun ei muuta voi. Nekin syytteet romahtaa ja sitä ällöä narsitia vituttaa. On se paska, on se!

    • Hopsss

      Koitetaan pitää tämä ylhäällä! Koska jos sillä voin vaikuttaa että ihmiset miettisivät MONEEN kertaan ennen Majikilta ottamista, niin siihen kyllä pyrin! Toivon ettei kukaan muu ole hurahtanut tuohon samaan ansaan

      • uppista-uppista

        Mukana hommassa. Heillä ei resurssit riitä, eikä rakkaus koiria kohtaan. Ovat vain oman navan ympärillä pyörijöitä, varsinkin se läskileikkauksessa käynyt äijä. Se on tosi narsisti ja täys ääliö.


      • Anonyymi

        Uppista hipheijaa!


    • toivottavasti.ei

      Vieläkö se läskileikkuksessa käynyt narsisti elää?

    • Maksun-aika-tulee

      On se paska tyyppi! Kieroilee ja itse on täys lurjus!

    • se.on.NARSISTI

      Se saastakasa äijä on myrkyttänyt monet kultsien omistajat vihaamaan ja kadehtimaan muita kultaisia. Nuoret tytöt ja naisetkin sen mätisäkin liassa. Toivottavasti, ihmiset ymmärtävät mikä paska se äijä on!

    • Ehkä-ei
    • setwetete

      Mää niin justiin meinaan hankkia sieltä pennun !

    • onnea.matkaan

      Oletko käynyt jo katsomassa? Vieläkö ne koirat on kusen ja paskan keskellä? Toivottavasti ovat parantaneet tapansa. Aloittajalla on ainakin huonoka kokemuksia ja muillakin. Ole tarkkana sitten pennun terveyden suhteen ja tarkista sukutaulut!.

      • dgeeddhdhdh

        Kaikki aikanaan, tottakai tutkin taustat ja pennun.


    • avatkaa-silmänne

      Nostetaas keulille väkivallalla uhkaaja kasvattajaa koskeva ketju. Uhkasi Harrikkamiehillä ja sormien katkomisella. Usuttaa muitakin tekemään erään ihmisen terveydelle vaarallisia toimia, jopa tappaa.

      • ulkokuori-pettää

        Normitoimintaa siltä virolaisten rikollisten kaverilta.


    • sdgfsdhshshhh

      Tää ketju ei kyllä kirjoittajankaa viisautta enää vahvista. Eikö tätä ketjua voisi jo poistaa ??

      • Vituttaako.noin.paljon

        Miksi? Ihmisten pitää saada tietää totuus. Mikä siinä on vikana?


    • Totuudenpuhuja-

      Nostetaas ylös, ettei totuus unohdu!

    • kultsu12345

      Voisiko ap laittaa koiranet linkistä tästä kyseisestä koirasta jolla sukusiitos 14%, isän kyynäreet huonona ja äiti saanut ed pentueen 6kk sitten. Sieltähän se selviää ja ei rekattua pentua et varmasti ole ostanut ?

      • sivustaseuraajan

        Piti ihan mielenkiinnosta itse vilkaista. Veikkaisin että kyseessä on tuo 10.2.2015 syntynyt pentue, sillä aloittajan viestiin täsmäävää ajankohtaa ei muissa pentuiessa tietoihin verraten ole.
        https://jalostus.kennelliitto.fi/frmKasvattaja.aspx?K=MAJIK&R=111
        Isän kyynärät 2/1 ja sukusiitosprosentti 13,89%. Näyttäisi tosiaan myös pentueen emällä olevan edellinen pentue tehtynä 7kk tuota ennen.


    • Jepjepjep-

      Messariin maksamaan kalavelkoja.

    • et3t3ttqtqt

      tämä lähetssaarnaaja ei ookkaan helposti väsyvää tyyppiä

    • varoitus.kaikille

      Totuus ylös Majikista!

    • 1300euroa

      Mistään porvoolaisesta kennelistä, rodusta riippumatta, ei pidä hankkia koiraa. Kaupunkiin on pesiytynyt rikollisia kennelinomistajia, jotka kasvattavat vaarallisia rotuja.

      • Anonyymi

        Porvoo onkin nykyään koirien kasvattajien mekka. Ei mitään väliä kuinka sairaita yksilöitä maailmalle lähtee kunhan rahaa vaan tulee...Porvoosta ei kannata ostaa yhdeltäkään yhtään koiruutta.


      • Anonyymi

        Jep, virolaisten rikollisten kanssa tekevät "bisnestä". Tulee kontti satamaan epämääräistä tavaraa ja tämä yksi "porvoolaisliikemies", buah, yrittää sitä myydä. Narsistisuus on paha sairaus. Oikein lipevä käytökseltään, mutta täys mulk.ku oikeasti.


    • Anonyymi

      Vieläkö se narsisti paska elää?

    • Anonyymi

      Tämän Lehtosen liassa pitämä ihminen jatkaa FB:ssä valheitaan ja pas.kapuheitaan. Varmasti on taas Lehtonen mukana tässä hommassa. On se niin katkera vellihousu, ettei pahemmasta väliä. Kultaisten noutajien piireissä tätä Lehtosta ilmeisesti pelätään? Täys narsisti ja hyväksikäyttäjä. Nykyään pelkkä pentutehtailija, jonka koirat eivät todellakaan ole hyvissä oloista vaan paskassa, kusessa ja epäsiistessä oloissaan.

      • Anonyymi

        Hän on uhkaillut moottoripyörä jengillä ihmisiä, jotkka, tietävät totuuden hänen tomistaan. Täys rikollinen! Ilmoittaa olevansa businesmies, mutta on vain koijari.


    • Anonyymi

      onko toi kennel olemeassa

    • Anonyymi

      Tämä on pidettävä kaikkien tiedossa.

    • Anonyymi

      Tämä Kari Lehtonen on täys rikollinen tyyppi! Teki pisnestä virolaisten rikollisten kanssa. Narsisti ja sosiopaatti! Vaarallinen hän ei ole fyysisesti, koska on kepin varassa horjuva pelle. Mutta muuten hän pn vaarallinen. Uhkaa ihmisiä moottoripyöräjengeillä. En voi ymmärtää, niitä ihmisiä kultaisissa noutajissa, jotka uskovat tuon Lehtosen juttuja! Hänen vaimonsa on ok. Ja palvelee Karin kaikkia vaatimuksia. Te, jotka uskotte tuon sairaan ihmisen juttuja, katsokaa peiliin. TE annatte tuon mädäntyneen ihmisen jatkaa sairasta toimintaa!

      • Anonyymi

        On tiedossa hyvin monilla.


    • Anonyymi

      Taas on ressukkapentuja siellä. :(

    • Anonyymi

      Eihän se anna kuin perseensä nuolijoille pentuja. Vieläks se elää?

    • Anonyymi

      Tämä ylös. Totuus on pidettävä esillä.

    • Anonyymi

      Vieläkö se narsisti sosiopaatti elää? Todella pimeä ihmisoletettu. Koirien terveydellä ei ole mitään väliä tälle persreijälle. Toivon todella, että luonto on tehnyt tehtävänsä ja vienyt sen paskapään helvettiin. Valehteleva ja nuoria tyttöjä hyväksi käyttävä (ei seksuaalisesti) pelle.

    • Anonyymi

      Ei parannusta.

    • Anonyymi

      Vieläkö se narsisti ja sosiopaatti Porvoon mätisäkki on hengissä?

    • Anonyymi

      Narsistin seuraava näyttely on sen viimeinen.

    • Anonyymi

      Mietin Majikista pennun hankkimista, olen ollut yhteydessä kasvattajaan ja olin todella vakuuttunut. Nyt näin tämän keskustelun ja en tiedäkkään

    • Anonyymi

      Jälleen huonoja kokemuksia maailmalla. Omissa häkeissäään pidettyjä ressukkapentuja ja nyt 9kk arka, pelokas ja hampaatkin niin ja näin. Eläintenpitokielto noille raaaoille, ahneille ja suorastaan sairaalle kasvattajalle! Huutaa ja möykkää näytelyissä luullen olevansa jotain. Voi prkl!

    • Anonyymi

      Mielipiteeni on että, älkää ottako pentua sieltä. Kasvattaja unohti sanoa meille pennun ostaessa, että pennuilla pyörii giardia. Se oli ihana yllätys. Kun kasvattajalta kysyin mikä homma niin passiivis-agressiivisesti vastasi ettei heidän koirilla tuommoisia ole eikä varmasti ole heiltä tullut. Vaikka eläinlääkärimme totesi asian olevan heiltä tullut kun ensimmäisen viikon kotiutumisen jälkeen pennullamme alkoi 1,5kk pitunen verinen ripuli kun ei tiedetty mitä hoitaa. Muutenkin todella vaikea saada yhteyttä kasvattajaan kun ei suostu keskustelemaan. Luulisi olevan hyviä kasvattajia kun mies omien sanojensa mukaan on entinen Golden ring:in vanha puheenjohtaja. Meillä onneksi pentu alkaa voimaan nyt paremmin, mutta toista pentua tuolta en ottaisi. Myös jäi vähän epäselväksi tämän jälkeen, että onko pentuja edes tarkastettu eläinlääkärissä vai onko sekin ollut roskapuhetta.

    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2092
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1644
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe