nuori tyttö maksaa vuokraa jatkoa

pyllytyttö

niinpä isäntä nai minua perseeseen suurella kullillaan ähkien ja huohottaen selässäni.aikansa se sattui mutta sitten aloin nauttimaan siitä.iso kulli tuntui taivaalliselta.aaaah aaah huohotin ja olin lähellä elämäni orkkua.samalla olin myös ylpeä että kelpasin vuokraisäntäni naitavaksi,tulijoita kun oli varmasti paljon. aikansa rynkytettyään isäntä sai viimein valtavan orgasmin huutaen ja mylvien.itse laukesin samaan aikaan suoraa huutoa huutaen ja ähkien,niin uskomattomalle tuo nainti tuntui.isäntä ruiskutti lastinsa paljaan pyllyni päälle ja ähkien sopersi että minä olin paras pano mitä hänellä oli ollut aikoihin.olin ylpeä itsestäni! minä 19-kesäinen maalaistyttö olin päihittänyt monet kaupunkilaishuorat! niinpä minun vuokrasopimustani jatkettiin .isäntä kävi kerran pari viikossa perimässä ylimääräisen "vuokran" ja minä maksoin sen aina kiltisti.milloin nuolemalla kalua ja persereikää, milloin antaen persettä tai joskus ihan periteisesti naimalla. sillä täytyyhän tytön vuokransa maksaa!

3

3984

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Loertti

Totta, vuokra on maksettava ;)

• Opiskelijakämppä

Opiskeluaikaan muutimme poikaystäväni kanssa yhteen. Saimme oivallisen yksiön läheltä koulua. Kun vuokranmaksusta alkoi tulle tiukkaa niin saimme ehdotuksen maksusta luonnosta. . Poikaystäväni houkuttelema suostuin ehdotukseen. Yllätys olikin melkoinen kun selvisi että poikaystäväni piti maksaa vuokra ei minun.
      Joka toinen maanantai maksu tapahtui makkarissa. Itse keittelin kahvia keittiössä.

• persereikääperseeseen

itse laukesin vuokraisäntäni perseeseen ja olin lähellä persettä. samalla olin myös paljaan pyllyni isäntä. pyllyni ruiskutti lastinsa vuokraisäntäni päälle. se sattui kerran pari viikossa. isäntä kävi mylvien lähellä tytön persereikää ja sai viimein kalua perseeseen. rynkytettyään perseeseen, maksaa samaan aikaan huutaen kaupunkilaishuorat tytön vuokran. niinpä minun persereikää siitä jatkettiin perseeseen selässäni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      177
      5690
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      44
      2643
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2232
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1759
    5. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      32
      1466
    6. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1384
    7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      162
      1337
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1301
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1243
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      108
      988
    Aihe