miss sixty farkut

marjukka

Miksi Miss Sixty farkut on paremmat kun muut? Mitä ne maksaa?

13

4363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • QmZi

      mix tyypit mollaa toisii ihmisii niiden vaatteiden tai sit tosi huolellisen hygieenisyyden takii.

      • A Stallion

        Mitä tapahtuu jos miespuolinen laittaa Miss Sixtyt jalkaan?


      • Trendimies
        A Stallion kirjoitti:

        Mitä tapahtuu jos miespuolinen laittaa Miss Sixtyt jalkaan?

        Oon suunnitellu samaa. Jos vaan leventäis jotenkin reiden kohdalta.


      • A Stallion
        Trendimies kirjoitti:

        Oon suunnitellu samaa. Jos vaan leventäis jotenkin reiden kohdalta.

        Juuh, sehän tos ois pointtina, että ois reidestä ja varsinkin perseestä ihan saatanan kireet. Voi kyl olla, että ei omat reidet mahdu ollenkaan.. :(


      • marjukka
        A Stallion kirjoitti:

        Juuh, sehän tos ois pointtina, että ois reidestä ja varsinkin perseestä ihan saatanan kireet. Voi kyl olla, että ei omat reidet mahdu ollenkaan.. :(

        Hei kertokaa kans joka tietää et mis haarukassa noita tuumakokoja on saatavilla? Mun kundifrendi ois kans kiinnostunu.


    • Illu

      Olen jo pitkään ollut huolestunut työtoverini oudosta pukeutumisesta. Hän on jo useamman kuukauden pukeutunut kukilla koristeltuihin Miss Sixty-farkkuihin. Ongelmalliseksi tilanteen tekee, että olen aikaisemmin pitänyt häntä puhtaana heterona, mutta nyt epäilykseni hänen seksuaalisesta suuntautumisestaan vahvistunut toiseen suuntaan. Kyseessä on siis 30 mieshenkilö, joka aikaisemmin on pukeutunut varsin kasuaalisti "varis"-paitoihin ja meneviin samettihousuihin. Pitäisikö olla huolissaan hänen puolestaan, vai onko tämä jokin uusi kuuma trendi joka vasta tekee tuloaan Suomeen?

      • Kisu

        Luulen että on varminta että luotat toverisi trendivaistoon ja seuraat hänen esimerkkiään. Kuinka noloa olisikaan jos hiffaisit kuumimman trendin vasta kun puoli kaupunkia on sen pauloissa, kun sinulle on tarjottu tilaisuus olla terävimmässä etujoukossa! Mikä ON huolestuttavaa on se, että hän on useamman kuukauden pitänyt samoja housuja. Onko hän pyykännyt niitä lainkaan? Voisit hienovaraisesti kysyä kautta rantain esim. mitä pesuainetta hän käyttää, kun housuissa on niin narkoottinen tuoksu tms.


      • Illu
        Kisu kirjoitti:

        Luulen että on varminta että luotat toverisi trendivaistoon ja seuraat hänen esimerkkiään. Kuinka noloa olisikaan jos hiffaisit kuumimman trendin vasta kun puoli kaupunkia on sen pauloissa, kun sinulle on tarjottu tilaisuus olla terävimmässä etujoukossa! Mikä ON huolestuttavaa on se, että hän on useamman kuukauden pitänyt samoja housuja. Onko hän pyykännyt niitä lainkaan? Voisit hienovaraisesti kysyä kautta rantain esim. mitä pesuainetta hän käyttää, kun housuissa on niin narkoottinen tuoksu tms.

        Kiitos vinkistäsi. Kävin ostamassa itselleni 150 euron Miss Sixtyt. Maksoinko ylihintaa? Kyllä näillä kelpaa elvistellä Highlightin kaltaisissa stadin pintaravintoloissa. Ainut haittapuoli on, että suvun jatkaminen saattaa vaikeutua, mikäli pidän näitä jalassa pitkiä aikoja. Mutta eihän näistä raaski luopua. Olen myös huomannut äänessäni hienoista kimakoitumisista. Onko tämä normaalia, eli pitääkö housujen todella olla näin ratakireät? Työtoverini on jo mennyt eteenpäin trendin mukana, joten hänellä ei ole varmaa tietoa. Kiitos vielä vinkistäsi, nyt minut todella huomataan ravintolassa.


      • Kisu
        Illu kirjoitti:

        Kiitos vinkistäsi. Kävin ostamassa itselleni 150 euron Miss Sixtyt. Maksoinko ylihintaa? Kyllä näillä kelpaa elvistellä Highlightin kaltaisissa stadin pintaravintoloissa. Ainut haittapuoli on, että suvun jatkaminen saattaa vaikeutua, mikäli pidän näitä jalassa pitkiä aikoja. Mutta eihän näistä raaski luopua. Olen myös huomannut äänessäni hienoista kimakoitumisista. Onko tämä normaalia, eli pitääkö housujen todella olla näin ratakireät? Työtoverini on jo mennyt eteenpäin trendin mukana, joten hänellä ei ole varmaa tietoa. Kiitos vielä vinkistäsi, nyt minut todella huomataan ravintolassa.

        Illu hei, et maksanut ylihintaa, kyllähän ihmisten ihailevista katseista kannattaa vähän maksaakin! Jos menopöksysi tuntuvat epämukavan kireiltä, voit käyttää seuraavaa trendikästä kikkaa: tunge villapaitasi/golidzs-paitasi farkkujen sisään vain takaa ja sivuilta mutta jätä edestä rennosti repsottamaan. Tällöin voit jättää ylänapin ja sepaluksen auki kenenkään huomaamatta. Vyölaukun voit sijoittaa vaihtelun vuoksi housujen ulkopuolelle, mikä myös vapauttaa lisää tilaa farkkuihin. Highlightissa nähdään! ;)


      • päätön_tuiskuttuja
        Kisu kirjoitti:

        Illu hei, et maksanut ylihintaa, kyllähän ihmisten ihailevista katseista kannattaa vähän maksaakin! Jos menopöksysi tuntuvat epämukavan kireiltä, voit käyttää seuraavaa trendikästä kikkaa: tunge villapaitasi/golidzs-paitasi farkkujen sisään vain takaa ja sivuilta mutta jätä edestä rennosti repsottamaan. Tällöin voit jättää ylänapin ja sepaluksen auki kenenkään huomaamatta. Vyölaukun voit sijoittaa vaihtelun vuoksi housujen ulkopuolelle, mikä myös vapauttaa lisää tilaa farkkuihin. Highlightissa nähdään! ;)

        yks tuttu salibändiä tosi paljo harrastava tiukkakroppanen komistus oli vetassut sixtyt jalkaan.

        tsiigasin niitä ja huomiokyky petti täysin hissiin mennessä. pääni jäi oven väliin!


      • zöböliini
        päätön_tuiskuttuja kirjoitti:

        yks tuttu salibändiä tosi paljo harrastava tiukkakroppanen komistus oli vetassut sixtyt jalkaan.

        tsiigasin niitä ja huomiokyky petti täysin hissiin mennessä. pääni jäi oven väliin!

        hei tiäzä mägin oon kelannu tozi uzein et mä varmaan oon vaarana liikenteelle ku kundit tziigaa mun mageeta sixty-pyrstöö ja sit menee päi punazii tai lyhtypylväst. Tsihihihi!


    • JätkäStadista

      Näin yhellä romani kundilla miss sixty farkut eilen. Toi kivasti peban esiin😍

      • ko.Romani

        Hai sie, taisit nähä miut, ostakko farkut ei maksa paljoo, kestää kaua!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6063
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3836
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      249
      2188
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1860
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1303
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe